Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Monsterscore voor BUB! Belgikske is gered! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=3409)

Guderian 19 mei 2003 18:03

De belgicistische domoren van BUB zijn er in geslaagd met hun amateurgezelschap de monsterscore van 0.0% van de stemmen te behalen. We moeten dus al naar het tweede cijfer achter de komma gaan kijken... :lol:

Président van de BUB (Geen "voorzitter" aub want dat is een term uit dat Vlaamsche boerentaaltje :wink: ) Hanske Van de Cauter heeft 327 kennissen en familieleden kunnen overtuigen om voor zijn bollenwinkel te kiezen:

Van De Cauter Hans 327 14.98% 0 0 0 0
2 De Crombrugghe Alexis 181 8.29% 0 0 0 0
3 Mahiat-Dhuyvetter Marie-Therese 198 9.07% 0 0 0 0
4 Thierens Jorge 79 3.62% 0 0 0 0
5 Guiot Bernadette 195 8.93% 0 0 0 0
6 Dochez Olivier 138 6.32% 0 0 0 0
7 Flagothier Laetitia 268 12.28% 0 0 0 0
% 1 2 3 4
1 Mahiat-Dhuyvetter Marie-Therese 138 6.32% 0 0 0 0
2 Van De Cauter Hans 92 4.21% 0 0 0 0
3 De Crombrugghe Alexis 104 4.76% 0 0 0 0
4 Dochez Olivier 127 5.82% 0 0 0 0
5 Guiot Bernadette 120 5.49% 0 0 0 0
6 Flagothier Laetitia 215 9.85% 0 0 0 0

Jaja, Bébert en zijn Coburg-profiteurs mogen er zeker van zijn: de troon is veilig gesteld dankzij de B(L)UB! :lol:

C uit W 19 mei 2003 18:21

:) :P :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Quicky 19 mei 2003 18:26

Wat een verrassing !!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :P :P :P :P :P :lol: :lol: :lol:

Juju_La_Terreure 19 mei 2003 18:49

Hoelang heeft het
Vlaamsch Fascistisch Racistisch Seperatistisch Blok het
moeten stellen met 1 zetelke van de ouwe colaborateur Karel Dillen. JAREN.

Iedereen begint klein.
Ward Beijssen z'n partij stelt ook nog niks voor.
Maar Ward zal nog wel stemmen pikken bij uw crapuulpartij met uwe Volksmenner Dewinter die bekend staat als Hitlerfan, en uwe VanHecke, die momenteel wanhopige pogingen doet om de NVA te annexeren. Omdat deze een enorm groeipotentiaal heeft, bij de kiezers van het blok.
Het Vlaams blok voelt nattigheid.
Het vlaams blok is gewoon een partij gevoed door de colaborateurs van het VNV.
Mijn grootouders hebben gevochten voor België en in het verzet gezeten, beide grootvaders. En het Vlaams Blok zal niet slagen om het land waar mijn grootouders gevochten voor hebben kapot te krijgen.

Quicky 19 mei 2003 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Juju_La_Terreure
Hoelang heeft het

Iedereen begint klein.
Ward Beijssen z'n partij stelt ook nog niks voor.
Maar Ward zal nog wel stemmen pikken bij uw crapuulpartij met uwe Volksmenner Dewinter die bekend staat als Hitlerfan, en uwe VanHecke, die momenteel wanhopige pogingen doet om de NVA te annexeren. Omdat deze een enorm groeipotentiaal heeft, bij de kiers van het blok.
Mijn grootouders hebben gevochten voor België en in het verzet gezeten, beide grootvaders. En het Vlaams Blok zal niet slagen om het land waar mijn ouders gevochten voor hebben kapot te krijgen.

1 zetel is nog altijd meer dan dat BUB en al die andere kakpartijkes ooit gaan halen. Nu zitten we met 25? zetels vol met fraudeurs van de SP.a, ook nie echt plezant, maar in 2006 gaan er wel weer 9 af...

Jan van den Berghe 19 mei 2003 19:08

Citaat:

Hoelang heeft het

Toen het Vlaams Blok voor de eerste maal opkwam had het onmiddellijk twee zetels. Nu komt BUB voor de eerste maal op en behaalt geen enkele zetel. Meer zelfs, het haalt geen enkele noemenswaardige score. Kiesdrempel of geen kiesdrempel, het had allemaal geen verschil gemaakt.

Jan van den Berghe 19 mei 2003 19:12

Citaat:

Maar Ward zal nog wel stemmen pikken bij uw crapuulpartij met uwe Volksmenner Dewinter die bekend staat als Hitlerfan, en uwe VanHecke, die momenteel wanhopige pogingen doet om de NVA te annexeren. Omdat deze een enorm groeipotentiaal heeft, bij de kiezers van het blok.

Dat zei men enkele maanden geleden ook al: het LA zou haar kiezerspubliek bij het Vlaams Blok halen. Uit de resultaten blijkt echter het tegendeel: het Vlaams Blok gaat vooruit en LA behaalt een niet vermeldenswaardige score.

Er wordt niets geannexeerd. Er is slechts een uitgestoken hand. Of N-VA stemmen kan halen bij het Vlaams Blok is nog maar de vraag. Als overtuigd Vlaamsnationalist trekt N-VA mij helemaal niet aan: ik vind het een slappe partij die heel aarzelend tewerk gaat. De krachtige stellingnames van het VB vind ik veel aantrekkelijker en zijn in mijn ogen een teken van een veel grotere strijdbaarheid.

Raf 19 mei 2003 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:

Hoelang heeft het

Toen het Vlaams Blok voor de eerste maal opkwam had het onmiddellijk twee zetels. Nu komt BUB voor de eerste maal op en behaalt geen enkele zetel. Meer zelfs, het haalt geen enkele noemenswaardige score. Kiesdrempel of geen kiesdrempel, het had allemaal geen verschil gemaakt.

WAUW!!! Indrukwekkend zeg!!! :roll:

Jan van den Berghe 19 mei 2003 19:13

Citaat:

Lachwekkend en intriestig. Hoeveel oud-VNV'ers zouden er eigenlijk nu nog rond lopen?

Jan van den Berghe 19 mei 2003 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Helemaal niet indrukwekkend, wel een prestatie van een partij die zonder enige voorgeschiedenis bij een eerste verkiezing twee zetels in de wacht weet te slepen. Vergelijkt u dat maar eens met Vivant bijvoorbeeld.

Jan van den Berghe 19 mei 2003 19:16

Citaat:

Mijn grootouders hebben gevochten voor België en in het verzet gezeten, beide grootvaders. En het Vlaams Blok zal niet slagen om het land waar mijn grootouders gevochten voor hebben kapot te krijgen.

Wat is me dat voor een zotte redenering? De oorlog ligt ondertussen al meer dan een halve eeuw achter ons, beste vriend. En ik zie niet in wat het Vlaams Blok met de collaboratie heeft te maken.

Raf 19 mei 2003 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:

Helemaal niet indrukwekkend, wel een prestatie van een partij die zonder enige voorgeschiedenis bij een eerste verkiezing twee zetels in de wacht weet te slepen. Vergelijkt u dat maar eens met Vivant bijvoorbeeld.

Vivant heeft dan ook weinig of geen campagne gevoerd, terwijl mijn brievenbus uitpuilde van de haatpropaganda van het Blok...

Juju_La_Terreure 19 mei 2003 19:20

Tuurlijk lopen er nie meer veel oud-VNV'rs rond, waren die maar eerder uigestorven maar soit, maar ze hebben wel de basis gelegd van het blok.
Zonder enige voorgeschiedenis !? kom aan zeg, dat gelooft ge zelf toch niet. het blok is ontstaan uit de collaborerende groeperingen destijds.
Het blok had al onmiddelijk een groot deel van het VNV in vlaanderen achter zich.

Patriot! 19 mei 2003 19:27

BUB dankt al zijn leden, kiezers en militanten voor de 20.000 stemmen die we gehaald hebben, ondanks de media-boycot.

Ter uwe informatie, BUB kon niet veel stemmen halen in geheel Belgiê aangezien we niet in alle kieskringen opkwamen.

Raf 19 mei 2003 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
BUB dankt al zijn leden, kiezers en militanten voor de 20.000 stemmen die we gehaald hebben, ondanks de media-boycot.

Ter uwe informatie, BUB kon niet veel stemmen halen in geheel Belgiê aangezien we niet in alle kieskringen opkwamen.

Ik hoop dat jullie het nu niet opgeven en volgende keer ook weer van de "partij" zijn :wink:

Patriot! 19 mei 2003 19:52

Citaat:

Citaat:

Ik hoop dat jullie het nu niet opgeven en volgende keer ook weer van de "partij" zijn :wink:

Dat stond reeds lang vast, en we zullen er weer zijn, in alle Belgische kieskringen.
Van ons zijn ze nog niet af :wink:

(van de n-va wel :lol: )

alpina 19 mei 2003 19:53

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Dat stond reeds lang vast, en we zullen er weer zijn, in alle Belgische kieskringen.
Van ons zijn ze nog niet af :wink:

(van de n-va wel :lol: )

Inderdaad de N-VA heeft officieel bekendgemaakt dat ze er mee stoppen! :roll:

Jan van den Berghe 19 mei 2003 19:54

Citaat:

Vivant heeft dan ook weinig of geen campagne gevoerd, terwijl mijn brievenbus uitpuilde van de haatpropaganda van het Blok...

U gooit alles door elkaar: het gaat hier over de eerste keer dat het Vlaams Blok naar de verkiezingen trok. En had men maar wat geld voor wat strooibriefjes en enkele affiches. Toch behaalde het Vlaams Blok onmiddellijk twee zetels.

Vivant daarentegen stond iedere dag met een advertentie in de Metro, u weet wel, het gratis dagblaadje dat men in de station kan verkrijgen. Dus, dagelijks zagen honderdduizenden mensen iets van Vivant.

Jan van den Berghe 19 mei 2003 19:59

Citaat:

Tuurlijk lopen er nie meer veel oud-VNV'rs rond, waren die maar eerder uigestorven maar soit, maar ze hebben wel de basis gelegd van het blok.

Geef eens één naam van een oud-VNV'er die nu in het Vlaams Blok rondloopt. Ik wed dat u zelfs dat niet kunt, laat staan dat u "veel oud-VNV'ers" zou kunnen opsommen.

Guderian 19 mei 2003 20:00

Citaat:

Omdat deze een enorm groeipotentiaal heeft, bij de kiezers van het blok.

:lol: :lol: :lol: I-DI-OOT!!! Den NiVeA is op sterven na dood! Ze houden van hun 5 zetels nog 1 (één!!!) over, bemand door een persoon met het charisma en de uitstraling van een rottende kiwi.
Citaat:

Het Vlaams blok voelt nattigheid.
In uwen broek ja!
Citaat:

Het is een EER om oud-VNV'ers enz... in uw rangen te hebben. De terroristen van wat zich het "verzet" noemde had men daarentegen allemaal moeten executeren!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be