![]() |
De belgicistische domoren van BUB zijn er in geslaagd met hun amateurgezelschap de monsterscore van 0.0% van de stemmen te behalen. We moeten dus al naar het tweede cijfer achter de komma gaan kijken... :lol:
Président van de BUB (Geen "voorzitter" aub want dat is een term uit dat Vlaamsche boerentaaltje :wink: ) Hanske Van de Cauter heeft 327 kennissen en familieleden kunnen overtuigen om voor zijn bollenwinkel te kiezen: Van De Cauter Hans 327 14.98% 0 0 0 0 2 De Crombrugghe Alexis 181 8.29% 0 0 0 0 3 Mahiat-Dhuyvetter Marie-Therese 198 9.07% 0 0 0 0 4 Thierens Jorge 79 3.62% 0 0 0 0 5 Guiot Bernadette 195 8.93% 0 0 0 0 6 Dochez Olivier 138 6.32% 0 0 0 0 7 Flagothier Laetitia 268 12.28% 0 0 0 0 % 1 2 3 4 1 Mahiat-Dhuyvetter Marie-Therese 138 6.32% 0 0 0 0 2 Van De Cauter Hans 92 4.21% 0 0 0 0 3 De Crombrugghe Alexis 104 4.76% 0 0 0 0 4 Dochez Olivier 127 5.82% 0 0 0 0 5 Guiot Bernadette 120 5.49% 0 0 0 0 6 Flagothier Laetitia 215 9.85% 0 0 0 0 Jaja, Bébert en zijn Coburg-profiteurs mogen er zeker van zijn: de troon is veilig gesteld dankzij de B(L)UB! :lol: |
:) :P :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
|
Wat een verrassing !!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :P :P :P :P :P :lol: :lol: :lol:
|
Hoelang heeft het
Vlaamsch Fascistisch Racistisch Seperatistisch Blok het moeten stellen met 1 zetelke van de ouwe colaborateur Karel Dillen. JAREN. Iedereen begint klein. Ward Beijssen z'n partij stelt ook nog niks voor. Maar Ward zal nog wel stemmen pikken bij uw crapuulpartij met uwe Volksmenner Dewinter die bekend staat als Hitlerfan, en uwe VanHecke, die momenteel wanhopige pogingen doet om de NVA te annexeren. Omdat deze een enorm groeipotentiaal heeft, bij de kiezers van het blok. Het Vlaams blok voelt nattigheid. Het vlaams blok is gewoon een partij gevoed door de colaborateurs van het VNV. Mijn grootouders hebben gevochten voor België en in het verzet gezeten, beide grootvaders. En het Vlaams Blok zal niet slagen om het land waar mijn grootouders gevochten voor hebben kapot te krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er wordt niets geannexeerd. Er is slechts een uitgestoken hand. Of N-VA stemmen kan halen bij het Vlaams Blok is nog maar de vraag. Als overtuigd Vlaamsnationalist trekt N-VA mij helemaal niet aan: ik vind het een slappe partij die heel aarzelend tewerk gaat. De krachtige stellingnames van het VB vind ik veel aantrekkelijker en zijn in mijn ogen een teken van een veel grotere strijdbaarheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tuurlijk lopen er nie meer veel oud-VNV'rs rond, waren die maar eerder uigestorven maar soit, maar ze hebben wel de basis gelegd van het blok.
Zonder enige voorgeschiedenis !? kom aan zeg, dat gelooft ge zelf toch niet. het blok is ontstaan uit de collaborerende groeperingen destijds. Het blok had al onmiddelijk een groot deel van het VNV in vlaanderen achter zich. |
BUB dankt al zijn leden, kiezers en militanten voor de 20.000 stemmen die we gehaald hebben, ondanks de media-boycot.
Ter uwe informatie, BUB kon niet veel stemmen halen in geheel Belgiê aangezien we niet in alle kieskringen opkwamen. |
Citaat:
|
Citaat:
Van ons zijn ze nog niet af :wink: (van de n-va wel :lol: ) |
Citaat:
|
Citaat:
Vivant daarentegen stond iedere dag met een advertentie in de Metro, u weet wel, het gratis dagblaadje dat men in de station kan verkrijgen. Dus, dagelijks zagen honderdduizenden mensen iets van Vivant. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be