Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Niet betalen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=34092)

bk232214 13 mei 2005 12:04

Niet betalen

Huisvesting boekt verlies , huishuren worden door sommigen niet betaalt en staan al maanden achter . O.C.M.W. springt dan maar in hebben zelf een put van 20miljoen euro , nu de ilegalen gratis naar het ziekenhuis .Heb ik iets vergeten laat ons het dan weten

@lpha 13 mei 2005 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bk232214
Huisvesting boekt verlies , huishuren worden door sommigen niet betaalt en staan al maanden achter . O.C.M.W. springt dan maar in hebben zelf een put van 20miljoen euro , nu de ilegalen gratis naar het ziekenhuis .Heb ik iets vergeten laat ons het dan weten

Wat is je punt?

Mambo 13 mei 2005 12:19

Citaat:

Een L in illegalen :-)

Maar het blijft anders wel juist, ze boeken overal verlies en ik vind dat een goede zaak want zo klink onze bel wat luider om er iets aan te doen.

King of beggars and fleas 13 mei 2005 22:16

sociale onzekerheid is emmertjes water naar de zee dragen
gewoon de natuurlijke hulpbronnen hercollectiviseren
meer moet dat niet zijn

Mitgard 13 mei 2005 22:20

een huis moeten huren is een mensonwaardig vernederende positie.
iedereen heeft recht op een eigen huis.

Tavek 13 mei 2005 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
sociale onzekerheid is emmertjes water naar de zee dragen
gewoon de natuurlijke hulpbronnen hercollectiviseren
meer moet dat niet zijn

Ik kan u zo op een papierke dat de middellen dan nog minder efficient gebruikt worden.

Het is niet omdat u er niet aan kan, dat het fout is.....

Chipie 13 mei 2005 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard

:thumbsup: :lol: :thumbsup:

King of beggars and fleas 13 mei 2005 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
Ik kan u zo op een papierke dat de middellen dan nog minder efficient gebruikt worden.

Het is niet omdat u er niet aan kan, dat het fout is.....

Er niet aan kunnen komt neer op een schending van de mensenrechten, meer bepaald het schending van het recht op een menswaardig bestaan - dat is dus voor u niet fout ?

Mitgard 13 mei 2005 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
:thumbsup: :lol: :thumbsup:

ik meen het, chipie.

De schoofzak 14 mei 2005 08:29

Citaat:

Het recht om zich voort te planten is nog veel fundamenteler en zit in ons instinkt verankerd.
De staat moet iedere man de toegang tot een vruchtbare vrouw verzekeren, en omgekeerd.
(eigenlijk, in feite, bedoel ik: iedereen heeft recht op zijn eigen miserie)

Andro 14 mei 2005 08:58

Citaat:

Weet je wat steek de zieken, minderbedeelden... enzv van onze samenleving in een vuilniszak en gooi deze op het stort. Zo opgeruimd staat netjes.... want ze kiezen er tenslotte zelf voor om arm, ziek, gehandicapt... enzv te zijn. Toch?

Mitgard 14 mei 2005 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Weet je wat steek de zieken, minderbedeelden... enzv van onze samenleving in een vuilniszak en gooi deze op het stort. Zo opgeruimd staat netjes.... want ze kiezen er tenslotte zelf voor om arm, ziek, gehandicapt... enzv te zijn. Toch?

ze zouden stiekem wel willen hoor, of toch dat anderen dat voor hen deden onder het mom van de 'harde aanpak'.
zélf zijn ze er te seutig voor natuurlijk.

King of beggars and fleas 14 mei 2005 10:12

weg met de goegemeente

Chipie 14 mei 2005 10:17

Leve het profitariaat, de gekken (=de pamperbetalers) en de luiaards...

Chipie 14 mei 2005 10:18

Citaat:

ik meen het, chipie.

Het ergste is, Mitgard, dat ik dat besef...

King of beggars and fleas 14 mei 2005 10:20

Citaat:

leve de gefokte slaven die niet beseffen wie de echte profiteurs zijn. Leve de werkezels die te laf zijn om hun echte uitzuigers aan te pakken.

Mitgard 14 mei 2005 10:45

Citaat:

ja hé chipie, waar moet dat toch heen met deze verdorven maatschappij van profitariaat en luierikken zeg.
zie maar dat er straks geen profiteur onder uw bed of in de kast zit.

Chipie 14 mei 2005 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
leve de gefokte slaven die niet beseffen wie de echte profiteurs zijn. Leve de werkezels die te laf zijn om hun echte uitzuigers aan te pakken.

Als de echte uitzuigers zullen aangepakt worden, staat U er wel erg slecht voor... ;-)

Bob 14 mei 2005 14:19

Citaat:

Ook de daklozen ? En dan volgens welk principe fifo ?

Bob 14 mei 2005 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968

Wel nee, laat ze zich in een kartonnen doos onder een brug vestigen. Uiteindelijk is er toch iets mis. De echte sukkelaars worden niet geholpen, en zij die de weg kennen, vriendjes hebben... komen wel aan den bak.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be