![]() |
Ik ben even geschrokken....
Iedereen op het forum weet ondetussen dat ik geen Paus-basher ben, zoals anderen dat wel zijn.
Maar ik ben wel geschrokken bij het zien van de volgende foto uit de New York Post: ![]() Wat maken jullie hiervan?? |
Ik geloof er weinig van.
|
Dat is wel erg...
Maar je moet ook inzien dat mensen kunnen veranderen... Hij is misschien niet dezelfde persoon die hij 40 jaar geleden was ! |
Staat in de New York Post wanneer de foto is genomen?
Ratzinger is in 1927 geboren en was dus 18 aan het einde van de oorlog. Lijkt me raar, eerlijk gezegd. |
Die amerikanen toch, die zien zelfs het verschil niet meer tussen Joseph Goebbels en Dr. Josef Mengele.... dus daarom vinden ze AZ of OBL niet.... :rofl:
|
Het is niet te verwonderen natuurlijk. ALs hij bij de Hitler Jugend was... zegt al genoeg.
De paus is een player in de nieuwe wereld orde. De Nazi's waren hun "schatjes". Na WOII zijn de Nazi's massal geimporteerd in Amerika. Ratzinger heeft tot op vandaag de dag wellicht nog altijd Nazi sympathieen. |
Citaat:
Maar ik ben in eerste instantie wel even geschrokken. |
Citaat:
Heb je een bron? Want ik heb de foto alléén maar in een blog kunnen vinden waar ze het inderdaad over Mengele hebben. Maar in elk geval: die man op de foto kan toch nauwelijks de puber Ratzinger zijn.:? |
wat niet wegneemt dat die hoge geestelijken hartelijk mee de Hitler-groet brengen.
altijd gore klootzakken geweest, zeker na de oorlog om de zwijnen te helpen ontsnappen |
Citaat:
Hier is ons ratje ![]() |
Citaat:
Citaat:
Je bedoeld deze blog. Had ik ook al gezien. Citaat:
Afijn, ik twijfel ook ten zeerste over de echtheid hiervan. |
Wat maakt het uit of die foto echt is of niet? Hij is bij de hitler jugend geweest dus hij zal wellicht veel de hitlergroet gedaan hebben.
|
Citaat:
De foto suggereert dat Ratzinger meer was dan een gewone jongen die verplicht werd lid te worden van de hitlerjugend (en later de Wehrmacht). Zwart-wit denken is nergens goed voor, hé Exodus. |
Citaat:
Maar een foto dat vrijwel zeker vals is vind je ineens geen probleem. Waarom zou dat dan eens geen complot kunnen zijn tégen Ratzinger? Omdat het niet in jouw kraam past? |
Van deze site komt de desbetreffende foto; Secular Humanism.
|
Citaat:
En dat Ratzinger een hoge nazi piet zou zijn geweest, zou een argument pro zijn voor de theorie van de nieuwe wereld orde. |
Die man ziet er teneerste veel te oud uit om een achtienjarige puber te zijn, volgens mij.
En zelfs indie het Ratzinger zou zijn, so what? Zoals al terecht aangehaald, zowat ieder Duitser bracht destijds de Hitlergroet. (en niet enkel Duitsters) Het was haast zo 'normaal' als wij vandaag mekaar goeiendag zeggen. Vandaag is dat "hoi" of zoiets, toen was dat "heil Hitler". Nu, dat niet iedere Duitser die ooit de Hitlergroet heeft gebracht, vandaag nog Nazi symphatieën heeft, is nogal wiedes. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat er vandaag geen meer zijn, die ze nog wél hebben he. Is dit bij Ratzinger het geval? Weet ik niet. Ik ken de man amper, dus doe daar ook geen uitspraken over. |
Citaat:
|
Ratzinger is altijd goede vriendjes geweest met pinochet. Dus niet hoeft je in die zin te verbazen
Het feit dat het de rechterhand van pinochet was die "habemus papam" riep van het balkon, is ook een extra teken aan de wand. |
Ik denk dat de kans groot is dat hij Nazi sympathieen heeft. Je wordt niet zomaar paus.
De nieuwe wereld orde houdt van de Nazi's. Kijk naar Amerika nu. De Bushes financierden de Nazi's (niet alleen dealing , maar echte financiering van de oorlogsmachine), Arnold Swarzsnegger wordt gepushed voor president en zijn vader was en Nazi en hij is in de Kennedy clan getrouwt, en Karl Rove's vader, Karl Rover, was gouverneur van een regio in Nazi duitsland. Dit zijn allemaal feiten, maar sommigen willen ze niet horen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be