Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Naar een roze bruiloft? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=34220)

Haider 15 mei 2005 18:13

Naar een roze bruiloft?

Interessant artikel over het homohuwelijk vanwege Blood and Honour-VL:

http://bbet.nwrpress.com/leesvoer/roze_donderwolk.htm

King of beggars and fleas 15 mei 2005 18:15

ach ja het is en blijft toch jouw probleem als je je daar aan moet ergeren hoor.

Bhairav 15 mei 2005 18:21

**KNIP** Geknipt op vraag van de geviseerde.
Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan op het forum

Andro 15 mei 2005 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
**KNIP** Geknipt op vraag van de geviseerde.
Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan op het forum

ROFL!

Phrea|K 15 mei 2005 18:42

I love it when people concern themself with stuff that's never gonna affect their life. Op welke manier ondervinden de paternalistische betweters van B&H nu persoonlijke schade door het homohuwelijk? Worden jullie gedwongen om met iemand van hetzelfde geslacht te trouwen nu? :roll:

Pietje 15 mei 2005 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haider

En wat is je punt nu ?? Want artikels Copy & Paste -en kan iedereen.

Raf 15 mei 2005 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haider

http://bbet.nwrpress.com/leesvoer/roze_donderwolk.htm

Interessant? Ja, maar niet om de reden die jij denkt. Dat artikel staat bol van hele leugens en halve waarheden. Het is een knap kunstje van de auteur dat hij erin geslaagd is om zowat alle mogelijke clichés omtrent homoseksualiteit in zo'n kort stukje tekst te proppen, d�*t is er interessant aan. Inhoudelijk is het waardeloze pulp.

Mitgard 15 mei 2005 20:13

spijtig dat neo-NS zich steeds manifesteert in 'strijd' tegen gemakkelijke pseudo-vijanden zoals homofielen, anarchisten, extreem links, ipv de open confrontatie aan te gaan met de uitwassen van de massa-immigratie en de afbraak van sociale rechten.

Mambo 15 mei 2005 21:35

Sommige dingen moet je niet proberen te verstaan, gewoon aanvaarden.

Eternity 15 mei 2005 21:51

De persoon die mij kan uitleggen hoe het u beïnvloed als ik met een man wil trouwen geef ik 50 euro.

Raven 15 mei 2005 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K
I love it when people concern themself with stuff that's never gonna affect their life. Op welke manier ondervinden de paternalistische betweters van B&H nu persoonlijke schade door het homohuwelijk? Worden jullie gedwongen om met iemand van hetzelfde geslacht te trouwen nu? :roll:

Als er in een weeshuis de kinderen brutaal geslagen & verkracht worden door het personeel, en jij weet daarvan, ga jij op je louweren rusten denkend van: "Ah, maar goed dat ik er niemand ken"

Homohuwelijken is exact hetzelfde.

Homoseksualiteit is een zware zonde in Islam, waar zelfs de doodstraf op kan staan, dat alleen al is voldoende om te ijveren voor een totale stop op roze ontwikkelingen. Teneinde de Westerse mens te redden voor de ziekte (homoseksualiteit) het uitroeit... om het te zeggen in de woorden van Imam Khalil El moumni.

Raf 15 mei 2005 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Als er in een weeshuis de kinderen brutaal geslagen & verkracht worden door het personeel, en jij weet daarvan, ga jij op je louweren rusten denkend van: "Ah, maar goed dat ik er niemand ken"

Homoseksualiteit is een zware zonde in Islam, waar zelfs de doodstraf op kan staan, dat alleen al is voldoende om te ijveren voor een totale stop op roze ontwikkelingen. Teneinde de Westerse mens te redden voor de ziekte (homoseksualiteit) het uitroeit... om het te zeggen in de woorden van Imam Khalil El moumni.

Gelukkig wonen wij niet in een islamitisch land. Je houdt het lang vol, dat spelletje van je... ;-)

Musketo 15 mei 2005 22:36

Citaat:

Goed zot. Allah is zelf pot.

Andro 15 mei 2005 22:37

Citaat:

Hebben ze jou in je droom/fantasie soms verkracht ofzo? Je bent zo opgewekt.

Mephisto 16 mei 2005 01:52

Helaas, als de holebie-vereniging de trouwplechtighied moet gaan redden, dan is ze op sterven na dood. Het gaat hier om hooguit 12% van de bevolking..

Mephisto 16 mei 2005 01:53

Citaat:

Hoe komt het, dat jij nog geen Islamiet bent dan?

Beagle 16 mei 2005 09:17

Citaat:

Gelukkig wonen wij niet in een islamitisch land.
Nog niet.

Andro 16 mei 2005 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beagle
Nog niet.

Straks ook niet...

Musketo 16 mei 2005 09:35

Proficiat Haider, zelfs de lokale nazi's verwaardigen zich niet de stellingen in je "artikel" te beamen.

Waarschijnlijk stonden er te veel moeilijke woordjes in? Die auteurs moeten daar zelf nogal problemen mee gehad hebben, amai mijn kloten.

Andro 16 mei 2005 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
De persoon die mij kan uitleggen hoe het u beïnvloed als ik met een man wil trouwen geef ik 50 euro.

Het is jaloersheid! Jaloersheid zeg ik U!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be