![]() |
Naar een roze bruiloft?
Interessant artikel over het homohuwelijk vanwege Blood and Honour-VL:
http://bbet.nwrpress.com/leesvoer/roze_donderwolk.htm |
ach ja het is en blijft toch jouw probleem als je je daar aan moet ergeren hoor.
|
**KNIP** Geknipt op vraag van de geviseerde.
Persoonlijke aanvallen zijn niet toegestaan op het forum |
|
I love it when people concern themself with stuff that's never gonna affect their life. Op welke manier ondervinden de paternalistische betweters van B&H nu persoonlijke schade door het homohuwelijk? Worden jullie gedwongen om met iemand van hetzelfde geslacht te trouwen nu? :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
spijtig dat neo-NS zich steeds manifesteert in 'strijd' tegen gemakkelijke pseudo-vijanden zoals homofielen, anarchisten, extreem links, ipv de open confrontatie aan te gaan met de uitwassen van de massa-immigratie en de afbraak van sociale rechten.
|
Sommige dingen moet je niet proberen te verstaan, gewoon aanvaarden.
|
De persoon die mij kan uitleggen hoe het u beïnvloed als ik met een man wil trouwen geef ik 50 euro.
|
Citaat:
Als er in een weeshuis de kinderen brutaal geslagen & verkracht worden door het personeel, en jij weet daarvan, ga jij op je louweren rusten denkend van: "Ah, maar goed dat ik er niemand ken" Homohuwelijken is exact hetzelfde. Homoseksualiteit is een zware zonde in Islam, waar zelfs de doodstraf op kan staan, dat alleen al is voldoende om te ijveren voor een totale stop op roze ontwikkelingen. Teneinde de Westerse mens te redden voor de ziekte (homoseksualiteit) het uitroeit... om het te zeggen in de woorden van Imam Khalil El moumni. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Helaas, als de holebie-vereniging de trouwplechtighied moet gaan redden, dan is ze op sterven na dood. Het gaat hier om hooguit 12% van de bevolking..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Proficiat Haider, zelfs de lokale nazi's verwaardigen zich niet de stellingen in je "artikel" te beamen.
Waarschijnlijk stonden er te veel moeilijke woordjes in? Die auteurs moeten daar zelf nogal problemen mee gehad hebben, amai mijn kloten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be