Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Vraagje aan de SP-A. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=34231)

Grellig 15 mei 2005 20:13

Vraagje aan de SP-A.

Waar zit Steve Stevaert?Zou ik graag willen weten mbt de BHV-soap.

Grellig 15 mei 2005 22:00

Niemand een antwoord waar ons wit konijn zich bevind?

Dju,ik vind het nochtans zeer opmerkelijk dat ik hem nog geen één woord voor de camera heb horen verklaren,ofwel heb ik hem gemist.

cortelinckx 15 mei 2005 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Niemand een antwoord waar ons wit konijn zich bevind?

Dju,ik vind het nochtans zeer opmerkelijk dat ik hem nog geen één woord voor de camera heb horen verklaren,ofwel heb ik hem gemist.

Gans dat circus kost de belastingbetaler handen vol geld. Steve is de man van wat "gratis" is ;-)

Geertje 15 mei 2005 22:52

Steve zit in de tuin : zijn konijn is gaan lopen en hij zoekt het !

daiwa 15 mei 2005 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje

SS kunt ge toch niet meer geloofwaardig noemen.
Als hij BHV catalogeert onder probleem 177 naar zwaarte vraag ik wel af wat dat nog gaat worden als men de echt zware dossiers gaat behandelen.

Usquebaugh 16 mei 2005 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
SS kunt ge toch niet meer geloofwaardig noemen.
Als hij BHV catalogeert onder probleem 177 naar zwaarte vraag ik wel af wat dat nog gaat worden als men de echt zware dossiers gaat behandelen.

Dat is nog eens de meest onzinnige commentaar die ik ooit heb gehoord. Enerzijds geef je aan dat je BHV wél belangrijk vindt (spotten op het feit dat Stevaert BHV probleem 177 noemt) anderzijds heb je het over de écht zware dossiers wat weer zou inhouden dat BHV toch niet zo belangrijk is.

En waarom komt Stevaert niet in het nieuws? 1) Iedereen weet wat hij zal zeggen namelijk dat dit probleem 177 was en dat er andere punten in het akkoord zijn die belangrijker zijn.
2)Iedereen weet of zou dit moeten weten dat onder belangrijkere problemen ASB wordt verstaan. Als Stevaert de laatste tijd in het nieuws komt is het wel daarmee.

krizis 16 mei 2005 10:28

Mjah,

kwil Steve niet afbreken, maar je moet toegeven dat de reden waarom Steve hierover niet in de media meer wil komen gezichtsverlies is hé, hij heeft daar niks mee te winnen... waarom zou hij dan op tv komen? Zo redeneren toch alle politici, laten we daar niet flauw over doen.

En Usquebaugh,
if ignorance is bliss, then knock the smile of my face :)

Usquebaugh 16 mei 2005 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door krizis
Mjah,

kwil Steve niet afbreken, maar je moet toegeven dat de reden waarom Steve hierover niet in de media meer wil komen gezichtsverlies is hé, hij heeft daar niks mee te winnen... waarom zou hij dan op tv komen? Zo redeneren toch alle politici, laten we daar niet flauw over doen.

En Usquebaugh,
if ignorance is bliss, then knock the smile of my face :)

De vraag is natuurlijk: Wie stapt naar wie?
Ik ben er vrij zeker van dat het de media is die naar de politici stappen...

En tenzij Stevaert een persconferentie geeft, is zijn mening niet sappig genoeg voor de media...

daiwa 16 mei 2005 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Usquebaugh
Dat is nog eens de meest onzinnige commentaar die ik ooit heb gehoord. Enerzijds geef je aan dat je BHV wél belangrijk vindt (spotten op het feit dat Stevaert BHV probleem 177 noemt) anderzijds heb je het over de écht zware dossiers wat weer zou inhouden dat BHV toch niet zo belangrijk is.

En waarom komt Stevaert niet in het nieuws? 1) Iedereen weet wat hij zal zeggen namelijk dat dit probleem 177 was en dat er andere punten in het akkoord zijn die belangrijker zijn.
2)Iedereen weet of zou dit moeten weten dat onder belangrijkere problemen ASB wordt verstaan. Als Stevaert de laatste tijd in het nieuws komt is het wel daarmee.

Voor de Vlamingen is BHV wel degelijk zwaarwichtig maar SS catalogeert dat als probleem 177, voor hem zijn de andere 176 dus zwaardere problemen.
Als men dit volgens SS niet zo zwaar dossier niet krijgt opgelost hoe gaat men in Godsnaam die ''zwaardere'' oplossen?

Usquebaugh 16 mei 2005 11:56

Citaat:

Voor de Vlamingen is BHV wel degelijk zwaarwichtig maar SS catalogeert dat als probleem 177, voor hem zijn de andere 176 dus zwaardere problemen.
Als men dit volgens SS niet zo zwaar dossier niet krijgt opgelost hoe gaat men in Godsnaam die ''zwaardere'' oplossen?

Als Stevaert zegt dat dit probleem 177 is, bedoelt hij dat hij liever zijn aandacht richt op de andere problemen die belangrijker zijn. Dus als dit probleem niet opgelost geraakt, is dat niet erg men kan pas van een mislukking spreken als hij er niet in slaagt het eindeloopbaandebat etc te klaren.

Bovendien kan u volgens mij het woord Vlamingen gerust in flaminganten veranderen. U moet maar de stemmenkampioen volgen om te weten dat het inderdaad zo is dat het hier slechts een minderheid is, die het land in rep en roer zet.

daiwa 16 mei 2005 12:05

Citaat:

Als Stevaert zegt dat dit probleem 177 is, bedoelt hij dat hij liever zijn aandacht richt op de andere problemen die belangrijker zijn. Dus als dit probleem niet opgelost geraakt, is dat niet erg men kan pas van een mislukking spreken als hij er niet in slaagt het eindeloopbaandebat etc te klaren.

Bovendien kan u volgens mij het woord Vlamingen gerust in flaminganten veranderen. U moet maar de stemmenkampioen volgen om te weten dat het inderdaad zo is dat het hier slechts een minderheid is, die het land in rep en roer zet.

En die mislukking hebben we te danken aan de VLD en SP-A die onbeschoft hun gegeven woord breken.

Betweter 16 mei 2005 12:11

Hij durfde niet te komen gisteren naar De Zevende Dag

cortelinckx 16 mei 2005 12:34

Ik heb het al eens gezegd, maar die affaire rond BHV is volslagen belachelijk.

Hans1 16 mei 2005 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje

Ik haat Vlaams-nationale konijnen !:-D

luc broes 16 mei 2005 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Waar zit Steve Stevaert?Zou ik graag willen weten mbt de BHV-soap.

Steve is met zijn gebroken poten en één oor naar het hospitaal, waar hij gratis verzorgd wordt.

Usquebaugh 16 mei 2005 18:45

Citaat:

En die mislukking hebben we te danken aan de VLD en SP-A die onbeschoft hun gegeven woord breken.

Hoezo? De Sp.a heeft er alles aan gedaan om BHV te splitsen. Spirit weet u wel...

Usquebaugh 16 mei 2005 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Steve is met zijn gebroken poten en één oor naar het hospitaal, waar hij gratis verzorgd wordt.

Liever een dure en geprivatiseerde SZ dan? :evil:

luc broes 16 mei 2005 18:59

Citaat:

Hoezo? De Sp.a heeft er alles aan gedaan om BHV te splitsen. Spirit weet u wel...

VLD-SPa waren bereid onvoorstelbare toegevingen te doen zoals uitbreiding van Brussel en aan de Franse gemeenschap toelaten om in Vlaanderen op te treden.
Ze waren inderdaad bereid om ALLES (zelfs het ontoelaatbare) te doen om BHV te splitsen.
Gelukkig kon het niet voor Spirit (Hugo Schiltz weet u wel)).
Nadien verklaarde Stevaert beter geen akkoord dan een slecht akkoord. Maar hij wilde eerst dat akkoord wèl goedkeuren.
Bij de VLD dezelfde comedie: eerst zeggen dat Spirit de besprekingen deed mislukken, en dan zeggen dat het een slecht akkoord was dat ze niet goedgekeurd hebben.
Wat een slecht gedirigeerd toneelstuk!

maarte 16 mei 2005 19:01

ss is beter in zonevreemde huizen splitsen dan in kieskringen

maarte 16 mei 2005 19:03

Citaat:

spa keurde alles goed, spirit niet.
Daarbij stevaert had een onverwijlde splitsing beloofd aan de burgemeesters maar ja da was voor de verkiezingen daarna lijdt men weer aan collectief geheugenverlies

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be