![]() |
Stemming tot hoogdringendheid van een voorstel , ofzoiets...?
Bon, als ik de zevende dag hoor gaat De Crem dat wetsvoorstel (ofzo?) van Daems indienen in de Kamer voor een stemming tot hoogdringendheid (ook ofzo ?).
Kan iemand mij even uitleggen wat dat betekent die hoogdringezndheid ? Wat er dan gebeurt ? Dat spul dat ingediend wordt is dat een wetsvoorstel of een ontwerp(wat dat ook mag zijn...) |
In gewone taal : staat helemaal bovenaan op de agenda.
Indienen heeft nulnulnix betekenis, pas als er over het wetvoorstel gestemt is...en de meerderheid werd behaald;, dan is het aan de PS en konsoorten om ofwel die rode knop in te drukken of anders water bij de wijn te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou eenzelfde scenario met hetzelfde voorstel nu een gunstig gevolg krijgen? |
Wacht nu toch gewoon eens af.
Of heeft iedereen hier een glazen bol? |
Citaat:
- 'T is hoogst ondemocratisch, een voorstel afschieten OMDAT het van een bepaalde partij komt. - Spirit gaat niet tegen zijn eigen voorstel van destijds stemmen, aldus Lambert. NVA, CD&V, en VB stemmen ook voor. Wie blijft er over: Groen, SP.A, en VLD. Hiervan is SP.A de partij waarbij er mogelijk nog een paar pro-stemmen gaan zijn. iemand een idee hoe het gaat aflopen? |
CDenV en de flaminganten blokkeren België, of proberen dat tenminste. Zoveel is nu wel duidelijk. De burger pikt dit niet en zal die anti-Belgen duidelijk afstraffen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als het op een soap uitloopt, dan zal het 2007 worden. Ik weet alvast welk bolleke ik niet zal kleuren. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be