Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   CDenV IN PLOPSALAND (https://forum.politics.be/showthread.php?t=34262)

Hans1 16 mei 2005 21:03

CDenV IN PLOPSALAND

Jo Vandeurzen, voorzitter van CDenV, (of was het kabouter Plop?) hield vandaag een toespraak voor zijn partij in Plopsaland. Ja, hoort het goed: Plopsaland, tussen de kabouters en de draaimolens. Waarschijnlijk stond de BHV-carrousel er ook. Een ware attractie voor de kinderen.:-D

Wat zijn flaminganten toch weer ongelooflijk grappig als ze op hun niveau blijven.:lol: :lol:

Amrod 16 mei 2005 21:09

hmm...maakt het iets uit waar ze het organiseren? Het was een gezinsdag dus het was een goed gekozen plaats omdat kinderen er zich niet zouden vervelen en het is goed voor hun imago...trouwens, ze hebben toch mooi 4000 mensen op de been gebracht, toch meer volk dan ooit naar een bub bijeenkomst zal komen me dunkt.

labyrinth 16 mei 2005 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amrod
hmm...maakt het iets uit waar ze het organiseren? Het was een gezinsdag dus het was een goed gekozen plaats omdat kinderen er zich niet zouden vervelen en het is goed voor hun imago...trouwens, ze hebben toch mooi 4000 mensen op de been gebracht, toch meer volk dan ooit naar een bub bijeenkomst zal komen me dunkt.

Was de toegang misschien gratis ?

Amrod 16 mei 2005 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Was de toegang misschien gratis ?

geen idee, ben er niet geweest

Vlaanderen Boven 16 mei 2005 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Wat zijn flaminganten toch weer ongelooflijk grappig als ze op hun niveau blijven.:lol: :lol:

Is de CD&V nu ook al flamingantisch?

Toch gek he, 95 % van de bevolking is belgicistisch en toch zitten de flaminganten letterlijk bijna overal!

cortelinckx 16 mei 2005 21:15

Citaat:

Ik zie daar eigenlijk ook geen probleem in. Geen slechte plaats voor een gezinsdag.

Raf 16 mei 2005 21:16

Ik kan me geen gepastere plaats indenken voor de CD&V dan in één of andere fantasielandje... :lol:

Hans1 16 mei 2005 21:19

Citaat:

Ja, als je met miljoenen euro's aan belastinggeld nog geen 4000 man kan samenkrijgen, dan weet ik het ook niet meer...;-)

vercetti 16 mei 2005 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven

Toch gek he, 95 % van de bevolking is belgicistisch en toch zitten de flaminganten letterlijk bijna overal!

Maar weet je niet dat iedereen die van mening met de bub verschilt flamingant is. Op die denkwijze is 99.4% van de gehele bevolking Flamingant. :D

labyrinth 16 mei 2005 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ik kan me geen gepastere plaats indenken voor de CD&V dan in één of andere fantasielandje... :lol:

Maar ze weten zeer goed wat ze doen of liever wat ze deden want door al dat splitsing-gedoe hebben ze wat zelfzekerheid verloren.

Raf 16 mei 2005 21:26

Citaat:

Nee, opportunistisch. Daarom haalden ze Bourgeois en zijn clubje marginalen in huis om de flaminganten te laten geloven dat ze iets zouden doen voor hen.

Raf 16 mei 2005 21:27

Citaat:

Maar ze weten zeer goed wat ze doen of liever wat ze deden want door al dat splitsing-gedoe hebben ze wat zelfzekerheid verloren.

Een mens zou voor minder in een depressie verzeild geraken... :-D

Vlaanderen Boven 16 mei 2005 21:32

Citaat:

Nee, opportunistisch. Daarom haalden ze Bourgeois en zijn clubje marginalen in huis om de flaminganten te laten geloven dat ze iets zouden doen voor hen.

En dat in plaats van de BUB binnen te halen. Dat zou pas een boost zijn! Als de kwaadaardige ultra-extreem-vlaams-nationalistische media het bestaan van belgicistische ideeën niet langer kan regeren zal het kartel CD&V-BUB minstens 50 % van de stemmen krijgen!

Raf 16 mei 2005 21:51

Citaat:

En dat in plaats van de BUB binnen te halen. Dat zou pas een boost zijn! Als de kwaadaardige ultra-extreem-vlaams-nationalistische media het bestaan van belgicistische ideeën niet langer kan regeren zal het kartel CD&V-BUB minstens 50 % van de stemmen krijgen!

D�*t zou nog eens een slimme zet geweest zijn... Nu koesteren ze een adder aan de borst zonder het te beseffen...

labyrinth 16 mei 2005 21:52

Citaat:

Een mens zou voor minder in een depressie verzeild geraken... :-D

Ja bepaalde mensen zagen er wat bleekjes uit...... je moet al een stevige maag hebben om rondjes te draaien.

Raf 16 mei 2005 21:52

Citaat:

Ja bepaalde mensen zagen er wat bleekjes uit...... je moet al een stevige maag hebben om rondjes te draaien.

:rofl:

labyrinth 16 mei 2005 21:55

Citaat:

D�*t zou nog eens een slimme zet geweest zijn... Nu koesteren ze een adder aan de borst zonder het te beseffen...

SSSssssst...... en dat voor mensen die in Adam en Eva geloven.

Hans1 17 mei 2005 09:24

Zijn er op dit forum geen CDenV'ers die in Plopsaland waren gisteren? Het zou leuk zijn hun ervaringen eens te horen.;-)

muys 17 mei 2005 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Jo Vandeurzen, voorzitter van CDenV, (of was het kabouter Plop?) hield vandaag een toespraak voor zijn partij in Plopsaland. Ja, hoort het goed: Plopsaland, tussen de kabouters en de draaimolens. Waarschijnlijk stond de BHV-carrousel er ook. Een ware attractie voor de kinderen.:-D

hans is gewoon jaloers omdat ze bij de bub niet met genoeg zijn om groepskorting te verkrijgen

Patriot! 17 mei 2005 10:49

Citaat:

Blijkbaar niet meer in de VLD! :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be