![]() |
CDenV IN PLOPSALAND
Jo Vandeurzen, voorzitter van CDenV, (of was het kabouter Plop?) hield vandaag een toespraak voor zijn partij in Plopsaland. Ja, hoort het goed: Plopsaland, tussen de kabouters en de draaimolens. Waarschijnlijk stond de BHV-carrousel er ook. Een ware attractie voor de kinderen.:-D
Wat zijn flaminganten toch weer ongelooflijk grappig als ze op hun niveau blijven.:lol: :lol: |
hmm...maakt het iets uit waar ze het organiseren? Het was een gezinsdag dus het was een goed gekozen plaats omdat kinderen er zich niet zouden vervelen en het is goed voor hun imago...trouwens, ze hebben toch mooi 4000 mensen op de been gebracht, toch meer volk dan ooit naar een bub bijeenkomst zal komen me dunkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch gek he, 95 % van de bevolking is belgicistisch en toch zitten de flaminganten letterlijk bijna overal! |
Citaat:
|
Ik kan me geen gepastere plaats indenken voor de CD&V dan in één of andere fantasielandje... :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn er op dit forum geen CDenV'ers die in Plopsaland waren gisteren? Het zou leuk zijn hun ervaringen eens te horen.;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be