![]() |
Minderjarigen veroordeeld na geweld op homo's
Drie jongeren uit het Leuvense die een homopaar hebben geslagen ,,omdat het vuile jeanetten zijn’’, moeten van de jeugdrechter aan de slachtoffers een morele schadevergoeding van 100 euro betalen.
Die beslissing is vandaag bekendgemaakt en dit naar aanleiding van de internationale dag tegen homofobie. De twee mannen die het slachtoffer waren van het geweld, liepen hand in hand over straat en kusten elkaar. De drie jongeren slingerden hen onder meer beledigingen naar het hoofd, zoals ,vuile jeanetten en ze zouden jullie tegen de muur moeten plaatsen. Deze veroordeling is een gevolg van de antidiscriminatiewet van 2003 dat geweld en haat strenger worden bestraft. |
Mooi zo, een terechte veroordeling! Jammer dat ze er zo goedkoop vanaf komen... :-(
|
Racismebestrijding met 2 snelheden : voor homohaat 100 euro, voor migrantenhaat 1350 euro. :-o
|
As usual, dumb moron's kids.... Ze kunnen beter de ouders aanpakken van deze minderjarigen.
|
Citaat:
Dat staat er niet bij natuurlijk. 8O |
Ik hoop er stiekem op dat zo 2/3 homofobe ****** eens in een rustig plekje mij & mijn vriend gaan achterna lopen, kan fijn worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Allee dat weten we dan ook weeral voor een luttele 100 euro mag je homo's in elkaar trappen. Weet er soms iemand welke straf de "jongeren" :roll: hebben gehad om die homo die ze in de fik hadden gestoken? 150 euro?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Raf,
Over die 45 jarige: volledig onterrecht. Ten eerste is een tongkus op die leeftijd, gezien het leeftijdverschil wel een probleem en zeker als het kind zelf daar niet om gevraagd heeft. Dus alles niet over 1 kam scheren. |
Citaat:
|
Citaat:
En nee, een tongkus is geen probleem, ongeacht het leeftijdsverschil, tenzij het kind er inderdaad niet om gevraagd heeft, maar dat is iets wat je NIET kan afleiden door de kus op straat te aanschouwen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be