![]() |
Concurrentie tussen sociale huisvestingsmaatschappijen?
In Nederland is men zinnens meer concurrentie in het sociale huisvestigingsbeleid toe te laten.
Citaat:
|
Huisvestigingsmaatschappijten? Wat zijn dat nu weer voor beesten?
|
Citaat:
Tja, maatschappijten ken ik ook niet... Maattapijten daarentegen wel...;-) |
Citaat:
Citaat:
|
ik snap niet waarom de armen gratis huizen gebouwd met mijn belastingsgeld moeten krijgen. Terwijl ik me kapot moet werken om mijn huisje af te betalen...
kan iemand mij meer uitleg geven aub ? |
Citaat:
Ik geef toe, men had 20 �* 30 jaar geleden al wat van uw oren moeten maken dat het te duur aan het worden is. Zaten we nu niet met de gebakken peren. Trouwens met al jullie oude kotten, goud krijg je er voor in de plaats de dag van vandaag! En klagen oh ja klagen dat de arme niet zo moet zagen. Maar dat je jullie huis in de jaren 70 pakweg 250'000 fr alles inbegrepen betaalt hebben en daar nu soms 10'000'000 voor terug krijgen dat is sjjjjjt! Jullie zijn de eerste om in een sociaal appartementje te gaan hokken en te zeggen "kijk eens zo weinig pensioen" met 10'000'000 onder jullie hoofdkussen ja! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tel dat eens samen? |
Al eens gezien hoeveel miljard er op al die oude belgen hun spaarboeken staan? t' is de moeite!
|
Citaat:
|
Citaat:
De huizen groeien aan de bomen en daar kunt ge ze plukken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
de vrije markt mag geen vat krijgen op het sociale woonbeleid.
tevens vind ik dat enkel blanken recht hebben op een sociale woning. hierbij verdient een blanke leegloper of nietsnut dus nog altijd voorrang op een bruine 'harde werker'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be