![]() |
Vrouwtjesbonobo verkiest "nieuwe man"
Vrouwtjesbonobo verkiest "nieuwe man"
![]() "nieuwe man". Dat is de conclusie van een studie naar de diersoort die het dichtst bij de mens staat. Bioloog Jeroen Stevens onderzocht in Planckendael de voortplantingstactieken van de bonobo's. De soort blijkt, in tegenstelling tot haar losbandige repu- tatie, er niet zomaar op los te paren. Vrouwtjes blijken precies te weten met wie ze wel of niet willen paren. Om respect (en dus seks) af te dwingen, gedragen mannetjes zich als macho's om een hogere rang te krijgen. Maar als dat niet werkt, proberen de mannetjes met zachtere tactieken, zoals vlooien, de vrouwenharten toch nog te stelen. Misschien moeten wij mensen eens beter leren naäpen. ;) Wat vinden jullie van 'de nieuwe man' en wat is dat dan? |
Klonen van Alexandra Colen mogen zich onthouden. :)
|
Citaat:
|
Is dat een wensdroom?
|
Dat vleien help weet toch iedereen? In hun geval vlooien.
|
Maar niet in het geval van de vlooien. ;)
|
Citaat:
Gelijke verdeling van het huishouden ok, maar al die vleierij en watjeshouding brengt ons mannelijk ras ten schande! |
Citaat:
|
Citaat:
|
"Waarschijnlijk kent U de vlooienkoning nog niet...", waarbij Zijne Edelachtbare mij met deze zin toesprak. ;)
|
Citaat:
|
[size=7]Oorlog aan de mietjes ! Dit forum is er vergeven van ![/size]
|
Citaat:
Das logisch ik tel voor 10... |
Citaat:
[size=7]WIJ BLIJVEN STINKEN!!!![/size] |
-Metroseksueel-
.. wat een gedrocht van een woord. |
Tegenwoordig is iedereen metroseksueel.
Die zichzelf nu als macho beschouwen zijn vergeleken met die van vroeger veel "softer". |
Citaat:
Al lang vrijgezel? ;) |
metro zijn? je kan er maar van genieten en profiteren zou ik zeggen :-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be