![]() |
Wat met Sint Genesius Rode?
Na hun overwinning in het conflict BHV hebben onze franstalige Meesters moed gekregen. Ze zouden graag Brussel uitbreiden ten koste van de Vlaamse gemeente Sint Genesius Rode. Wat jullie mening hierover?
|
Over my dead body. De corridor tussen Brussel en Wallonië mag er nooit komen.
|
over mijn lijk :evil:
|
Citaat:
NON NEIN |
Als het om een uitbreiding van Brussel gaat om sociaal-economische motieven zie ik geen probleem. Alleen kunnen de traditionele politici deze normale gedachtegang niet aan en gaan ze het voorstellen als een overwinning van de "franstaligen". Wat natuurlijk de idiotie zelf is.
|
Citaat:
|
Sint Genesius Rode moet bij Vlaanderen blijven (met uitdovende faciliteiten). Anders is corridor Brussel-Wallonie een feit.
|
Brussel mag niet uitgebreid worden ten koste van Vlaanderen. Ook de Franstaligen hebben zich aan de regels in dit land te houden, niet alleen de Vlamingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ook niet, maar het mag geen ver-van-mijn-bed show worden... ;)
|
Grappig. Kim en Bob die in alle toonaarden ontkennen wat hun baasje al maanden geleden verkondigde: Aan de grenzen wordt niet geraakt, tenzij voor een UITBREIDING VAN BRUSSEL...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een Vervlaamsings-politiek voeren + het been stijf houden. We hébben de troeven in handen! |
Citaat:
Kan jij uitleggen waarom Hans JA zegt??? Kan Hans dat misschien zelf uitleggen? |
Care = 0 !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be