![]() |
Internationale dag tegen homofobie!
Citaat:
Dit leuke initiatief is kort en bondig bedoeld als een Fuck You ![]() ![]() ![]() Ik doe ook passief mee!!! |
This thread is gay!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Al wat vreemd is, heeft iets te verbergen volgens rechts.
|
Citaat:
Het zal wel een toeval zijn dat niet vermeld wordt dat de jongeren die de Amerikaanse homoactivist en jounalist Chris Crain ineenklopten islamistische homohaters en van Marokkaanse afkomst waren? Tja, dat zal wel een politiek correct artikel zijn...;-) Op 9 mei verscheen het onderstaande artikel in NRC Citaat:
|
Citaat:
die confrontatie kunnen ze niet blijven uit de weg gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Luister eens lief Chipke, ik zal je een voorstel doen, zal ik alle moslim bash threads opzoeken van +-2002 tot op heden, en jij alle katholiek bash treads, wat denk je ervan, leuk voorstel toch? Je ziet zo slecht ben ik nog niet hé. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Slecht bent U allerminst 'allz, aan uw avatar te zien);-) Verder kan ik mededelen dat ik geen gelovige ben... Uw voorstel is niet slecht... Voor mij is dat gemakkelijk... Ik moet enkel de draden over de paus vermelden en verwijzen naar de postings van onze gekende homo's... En inderdaad, de molisms zijn hier ook enorm gebasht geweest... Maar post eens een twintigtal negatieve postings van de hier gekende homo's... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een paar pamfletten op de muren hangen van 2 mannen die elkaar kussen is geen goeie aanpak... En als ze dan nog eens een tulband aan hebben is het nog niet avond en de business-panel's lagen al opengebroken op straat, en moeten de flikken al komen sussen of de antwerpse meir lag open... De Jong-Agalev voorzitter is zelfs moeten opkrassen in dit sus-proces. They'll never learn :roll: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be