![]() |
Citaat:
- Gent : 17,38 ....... -2,00% - Deinze : 12,10 ...... +0,97% - Destelbergen : 15,33 ...... + 0,33% - Lochristi : 15,03 ...... + 0,28% - Nazareth : 10,22 ...... - 0,13% - Merelbeke : 12,58 ..... + 0,76% - Kaprijke : 9,92 ...... + 0,95% - Wetteren : 14,63 ..... + 0,00% - Zele : 16,96 ...... + 0,53% Mijn vraag is dus : Wat heeft Freya Vandenbossche dat het Vlaams Blok niet heeft? Als dit gevonden kan worden kan immers het Blok doeltreffend bestreden worden. Of kan anders het Vlaams Blok zich bezinnen en versterken in het Gentse. |
tetn :)
Wel, misschien vraag je dat het best aan de mensen die op haar gestemd hebben. |
Citaat:
![]() :P :P :P |
maar die kóp al es bekeken? Zo kijkt ze dus al vanaf dat ze Miss België was, blijkbaar!
Kwam Vandermeersch op in Oost-Vlaanderen trouwens? |
Citaat:
|
Haja, senaat zeker.
Sja, kijk. Ik weet het dus niet. Ik kan zeggen "Anke verkoopt enkel nutteloze praat en Freya niet", maar dat is natuurlijk subjectief. Misschien dat er iemand is hier die op Vandenbossche gestemd heeft? |
Citaat:
|
Citaat:
Andere mensen noemen het ook wel hersens :wink: :lol: :lol: |
Citaat:
Je vindt het toch niet erg als ik deze bewoordingen van je leen, toch Raf :wink: ? |
Citaat:
BTW de populairste vrouw is Anke. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben geen Vandenbossceh-fan maar ik heb haar toch veel liever dan Vandermeersch, want:
Freya bezit schoonheid, intelligentie en mediageniekheid(wat te hard) Anke zit er nogal hoeriger uit, vertelt vaak onwaarheden en ja als je bij het vlaams blok zit, is dat geen voordeel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vermits het Blok onzijdig is heeft ze
- haar vrouwelijkheid voor, in bijzonderheid haar mooie benen. - haren invloedRIJKE papa voor - haar neefje (of misschien wel nichtje) Siegfried Bracke en de hele vRTsanteboetiek voor 't Is wel niet veel maar 't helpt... |
Citaat:
Voor als deze denigrerende opmerkingen tegen de VROUW Freya, moeten jullie rechtse rakkers maar eens een voetbalteam oprichten: Huisvrouwen United :twisted: :twisted: :wink: P.S. Mijn opmerkingen tegen Anke zijn wel gerechtvaardigd, daar zij het verkeerde beroep heeft gekozen :wink: Mocht Anke de intentie hebben om terug naar de Wallen te gaan, zal ik harstikke blij voor haar zijn(serieus waar! :wink: ). |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be