![]() |
Hoe de "koning" berechten wegens illegale bezetting van de troon
Weet er hier iemand hoe ge een proces start tegen de koning?
Zoals de meesten al weten is hij illegaal aan de macht en heeft dit ons ondertussen al miljarden gekost. Zijn er hier geen advocaten die raad kunnen geven hoe zoiets te starten? |
Ik ben gene steuker maar da durfde nie!!!!! :-D
|
Citaat:
Egidius |
Citaat:
|
Citaat:
|
bwaah, ik leef in Vlaanderen, niet in Belgie want Belgie staat synoniem voor Dutroux en Dutroux is ne Waal dus daar wil ik nie mee geassocieerd worden...
btw, wat gaat er met uw hobbyclub gebeuren als Belgie niet meer bestaat? Gaat ge dan als Vlaming in het land Wallonie een nieuwe hobbyclub beginnen. (uw hobbyclub is de naam pol.partij niet waardig vandaar) |
Citaat:
En dan spreek ik nog niet over het moeien van de koning met de politiek. Zatten Beire voelt de hete lucht van de splitsing in zijne Waalse Nek!! |
Hoe geraak ik van mijn Belgische Nationaliteit af?
@Hans1
Kunt u zo vriendelijk zijn mij mede te delen hoe ik van mijn Belgische nationaliteit kan afgeraken zodat ik eindelijk niet langer hoef beschaamd te zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik wens u veel geluk, maar vrees dat het succes, niet echt groot zal zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
|
pfff,
iedereen zit hier te kakkn over belgië, vlaanderen, de koning, blabla, allemaal dikke zever, dit is ZOOOOO'n klein landje mensen, whatever, als't nie leuk ga je toch gewoon ergens anders heen, als ik afgestudeerd ben ga'k hier ook nie blijven, daar is de wereld te groot voor... ipv verzuurd achter te blijven kakken over hoe het wel zou zijn :s |
Citaat:
|
veranderen van nationaliteit
Citaat:
|
Citaat:
Liefst rechters die hun sporen al hebben verdiend in het berechten én schuldig bevinden van staatsgevaarlijke democraten. Ik denk dat áls we de Roi ooit mogen berechten voor zijn antidemocratische misdaden dit ongetwijfeld voor het hof van beroep te Gent zal gebeuren. Wie zouden ze trouwens in dit geval bombarderen als openbaar ministerie? De kabinetschef van Verwilghen? Verhostadt zelf? |
Citaat:
|
Citaat:
of rechtstreeks nr het artikel: www.compubeet.be/files/belgkoningshuisonwettigPag1.jpg en http://www.compubeet.be/files/belgko...wettigPag2.jpg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be