![]() |
€ 61.000.000,00 per jaar voor de SENAAT
Zijn er niet nog andere beleidsorganen, die overbodig zijn?
Vandaag op de radio dit bedrag vernomen. Men zou de noodzaak van de senaat in twijfel trekken. Of deze nog langer moet blijven bestaan. Maar de politici zullen hier geen einde aan maken, aan deze verkwisting van belastingsgeld. Als het aan hen lag, zouden er nog wat parlementen mogen bijkomen. Wanneer niemand zijn belastingsbrief zou terugsturen, valt dat niet onder de "Burgerlijke ongehoorzaamheid"? Hint, hint, hint, ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die deelparlementen, raden en regeringen en hun respectievelijke ambtenarenkorpsen kosten minstens even veel!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
de senaat haar rol is zeker uitgespeeld en mag gerust afgeschaft worden
|
Hoe minder staat, hoe beter, het kapitalisme kan er alleen beter bij varen.
|
Citaat:
|
de huidige situatie is anarchie
|
Citaat:
|
De provincies en intercommunales lijken mij nuttelozer dan de senaat. Verder vooral veel ambtenaren. Zoals die van ruimetelijke ordening.
|
Provincies, senaat, federaal parlement... Tel uit uw winst als je daar een einde aan maakt!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom investeren in Senaten en kamers, als een theologisch centrum zoveel goedkoper is.
1 wijze imam die het land bestuurt met als hulpmiddel het boek openbaart door god. Daar kan geen enkel parlement aan tippen, of het nu van staatsfascisten als belgicisten, of door volksfascisten als vlamingen. |
We hebben één absolustische heerser volgens goddelijk recht nodig.
Ik stel FDW voor. Goedkoper kan niet.:-D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet dat voor Westerse atheistisen dit een vreemd concept is, maar religieuze overtuiging motiveert me voor het overgrote deel :wink: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be