Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Nooit geposte berichten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=3451)

Paulus de Boskabouter 20 mei 2003 21:49

Hebben jullie dat soms ook?
Je bent een reactie aan het neerpennen en als je zo'n 20 lijnen ver bent overvalt het gevoel -ach, what the hell- je, en je post het bericht niet.
:?
Ik heb dat hier constant 8O

numarx 20 mei 2003 22:30

Idem hier. Hoe zou dat toch komen. :roll:
Ik voel me net een jood: urenlang tegen een hoop stenen aan praten.

Knuppel 20 mei 2003 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Je bent een reactie aan het neerpennen en als je zo'n 20 lijnen ver bent overvalt het gevoel -ach, what the hell- je, en je post het bericht niet.

En nog aan bijna drieduizend wél geposte reacties geraakt. :roll:

Paulus de Boskabouter 20 mei 2003 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:

En nog aan bijna drieduizend wél geposte reacties geraakt. :roll:

Vooral inhoudsloze.
Meestal vervang ik wat ik wou schrijven door iets korts zoals;

WAAR MOEI JIJ JE EIGENLIJK MEE?

Kotsmos 20 mei 2003 22:47

Verdacht weinig eigenlijk, gezien het aantal gekken dat hier bij elkaar gestampt zit...ofwel begin ik er gewoon niet meer aan, ofwel krijg ik er wel iets goeds uit :)

alpina 21 mei 2003 00:16

Ik heb dat ook enorm dikwijls, maar dat komt dan meestal omdat het over enorm inhoudsloze en humorloze topics gaat waar toch geen haan naar kraait.

TomB 21 mei 2003 02:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alpina
Ik heb dat ook enorm dikwijls, maar dat komt dan meestal omdat het over enorm inhoudsloze en humorloze topics gaat waar toch geen haan naar kraait.

Ik vind dat het eigenlijk juist omgekeerd is. Als er eens een goed artikel staat reageert men er of niet op, of er zijn een paar mensen die het wel goed bedoelen met hun ideologie, maar uiteindelijk de thread helemaal verneuken door af te dwalen in hun voorgekauwde meningen die helemaal niet ter zake zijn. Hoeveel topics over economie dwalen niet af in discussies over vreemdelingen omdat er 1 of andere klojo komt vertellen dat het naar huis sturen van de moslims de oplossing is.

Supe®Staaf 21 mei 2003 08:53

Citaat:

Constant heb ik het niet, maar het gevoel is me absoluut niet vreemd.
Dan beslis ik gewoon om er mee te stoppen.
En na een halve dag herbegin ik.

Vlaamse Leeuw 21 mei 2003 09:36

Ik heb ook al een paar keer gehad dat ik iets aan het typen was en dan toch besloot om het niet te posten.

Paulus de Boskabouter 21 mei 2003 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:

Constant heb ik het niet, maar het gevoel is me absoluut niet vreemd.
Dan beslis ik gewoon om er mee te stoppen.
En na een halve dag herbegin ik.

Superverslaafd® ??

Supe®Staaf 21 mei 2003 11:47

Citaat:

Superverslaafd® ??

:? 8O :( :cry:

Kotsmos 21 mei 2003 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:

Ik vind dat het eigenlijk juist omgekeerd is. Als er eens een goed artikel staat reageert men er of niet op, of er zijn een paar mensen die het wel goed bedoelen met hun ideologie, maar uiteindelijk de thread helemaal verneuken door af te dwalen in hun voorgekauwde meningen die helemaal niet ter zake zijn. Hoeveel topics over economie dwalen niet af in discussies over vreemdelingen omdat er 1 of andere klojo komt vertellen dat het naar huis sturen van de moslims de oplossing is.

sja. Op een normaal forum is er dan een mod die ff komt waarschuwen, het topic eventueel sluit en in het ergste geval bans gaat uitdelen. Maar hier loop je daarmeen het risico dat de ene helft van het forum daarmee tevreden gaat zijn, en de andere helft verbolgen "censuur!!!" gaat roepen, omdat ze er steevast van overtuigd zijn dat ook de mods van dit forum in een extreemlinks/-rechts complot zijn gestapt, en dan wordt het forum nog idioter dan het nu al is.

alpina 21 mei 2003 13:28

Citaat:

Citaat:

Als er weinig reactie op een topic komt is dit waarschijnlijk meestal omdat de meesten er mee akkoord gaan. Bij mij is het toch zo dat ik niet ga reageren op een post waar ik helemaal mee akkoord ben.

Paulus de Boskabouter 21 mei 2003 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:

Superverslaafd® ??

:? 8O :( :cry:

:wink: schattig, dat hondje.

Supe®Staaf 22 mei 2003 07:12

Citaat:

:wink: schattig, dat hondje.

Jammer dat hij niet wat sneller knikt.
Ik zoek iets dat wat rapper reageert.......

Supe®Staaf 22 mei 2003 07:16

Voila.
Leuk hee?
Zo is het zelfs in uw post gewijzigd.

Recitator 22 mei 2003 16:25

Citaat:

rap op de verzendknop duwen en ons alvast het voorlopige onafgewerkte schrijfsel presenteren :P

Pat 23 mei 2003 10:03

Dit ruikt verdacht veel naar zelfsensuur.

merel 24 mei 2003 19:13

Heb ik de laatste paar maand al regelmatig ervaren, een tijdje laat ik alles dan links liggen, gewoon omdat het me te is geworden. Een weekje soms een nieuwe poging.

Dies 25 mei 2003 15:59

Citaat:

Hoeveel topics over economie dwalen niet af in discussies over vreemdelingen omdat er 1 of andere klojo komt vertellen dat het naar huis sturen van de moslims de oplossing is.

Volledig mee eens en ik bewonder u dat u toch nog zo vaak de moeite neemt om zeer gefundeerde, lang uitgewerkte posts te maken, ondanks er haast nooit serieuze reacties op komen, ik bespaar mijzelf liever het werk in dat geval.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be