![]() |
Niemand koopt gadgets '175 jaar België'
Citaat:
Volgens mij interesseert die tricolore onzin gewoon niemand. ![]() |
Zolang de Star and stripes maar blijven verkopen hé. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Wacht maar tot de glorierijke feestdagen dichterbijkomen. Citaat:
Toch bedankt om me op de hoogtetestellen. Ik zal de verkoop eens flink de hoogte injagen. Weet je ergens waar ik kan bestellen? Meteen kan ik dan de losse grond onder uw artikeltje opruimen. |
Citaat:
|
Nationale gevoelens steken de kop op na meestal een ramp of een aanval vanuit het buitenland of iets dergelijks. Ik stel voor dat de staatsveiligheid wat buitenlanders (liefst Arabische) recruteert en hen aanslagen laat plegen in Brussel, bv. een vliegtuig laten neerstorten in Laken. Je zult zien, Belgicistische spullen zullen verkopen als zoete broodjes.
|
Tuurlijk verkoopt die rommel niet. Er is gewoon geen belgisch gevoel want er is geen belgisch volk. In Nederland daarentegen verkopen oranje-spullen als zoete broodjes. Hoeveel heeft de productie van die belgen-rommel gekost aan de belastingbetaler?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alhoewel de Vlaamse Leeuw wel overal te zien is.Tiens tiens,hoe zou da komen.......
|
Citaat:
Denkt u trouwens werkelijk dat er veel feestgedruis zal zijn in de septembermaand? In gewone jaren is er al niets te beleven. In juli niet. In september al evenmin. Misschien zal een of ander gratis concert wel de nodige mensen lokken, maar dat zal zeker niet onmiddellijk van de feestdag zelf zijn. Eerder voor wie er optreedt op het podium. |
Citaat:
|
Dat stars en stripes het goed doen is noermaal omdat de amerikanen wel degelijk apetrots zijn op hun land. Op dat gebied kunnen de belgen nog wat leren.
Waarschijnlijk gaan ze tijdens de nationale feestdag wel wat verkopen maar ik denk persoonlijk dat de verkoop toch gaat tegenvallen hoor. |
Uiteindelijk zal diene onverkochte tricolore bullshit geschonken worden aan tehuizen voor mentaal gehandicapten, daar waar het hoort.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of 't zou moeten zijn dat de BHV-soap de verkoop alsnog doet opflakkeren. Egidius |
Citaat:
Achter de 175-toestanden zit een Belgisch staatsapparaat en een budget van tientallen miljoenen euro. Maar dat apparaat raakt zijn "spulletjes" aan de straatstenen niet kwijt. Face it, Staaf, niemand wil herinneringen aan de Belgische ramp in zijn huis. Egidius |
Citaat:
Egidius |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be