Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   staatsgreep Jan Bucquoy: arm Belgie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=34599)

ericferemans 22 mei 2005 01:24

staatsgreep Jan Bucquoy: arm Belgie

De ludieke anarchist Jan Bucquoy testte de humor en de tolerantie van het establishment en deed een paar verrassende ontdekkingen.
Foto's, films en info op volgende url :

Meia noite 22 mei 2005 01:33

Geniaal, volgend jaar doe ik mee

Zeno! 22 mei 2005 09:59

Die mens is zo zot als een achterdeur. Nuja, wel grappige televisie. Waarvoor dank.

Fieseler 22 mei 2005 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans

De ludieke anarchist Jan Bucquoy testte de humor en de tolerantie van het establishment en deed een paar verrassende ontdekkingen.

Onnozelaars van het establishment: ik zou veel liever hebben dat ze het spelletje van Bucquoy meespelen:
ttz afvoeren, een paar jaar bij wijze van grap in voorhechtenis en dan (om te lachen uiteraard) de mediatieke kogel (een executie met waterpistolen bijvoorbeeld).
Kwestie van op het niveau Bucquoy te blijven kunnen ze er een paar jankscenes van blote (en extreem lelijke) madammen aan zijn excecutiePAAL aan toevoegen.

Gouden palm materiaal?

StevenNr1 22 mei 2005 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Meia noite
Geniaal, volgend jaar doe ik mee

idem :-)

King of beggars and fleas 22 mei 2005 11:36

jan is een kolderheld

jammer dat hij de vorige interne voorzitters verkiezingen van spirit niet heeft gewonnen

ipv dat kalf dat nu de plak zwaait

Everytime 22 mei 2005 16:01

Als men weet dat die Jan Bucquoy grote vriend van die onnozele "taart-liefhebber" Noël Godin is, heeft men onmiddellijk begrepen hoe weinig interessant die man is.8)

King of beggars and fleas 22 mei 2005 16:43

ik vraag me af hoe interessant en hoe 8) mensen zijn als ze totaal geen gevoel voor humor hebben.

Meia noite 22 mei 2005 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Als men weet dat die Jan Bucquoy grote vriend van die onnozele "taart-liefhebber" Noël Godin is, heeft men onmiddellijk begrepen hoe weinig interessant die man is.8)

Die mensen amuseren zich tenminste, wie gooit niet graag met taarten.

Maar ongetwijfeld zal die Godin wel eens het aangedurfd hebben om een Franstalige te kakken te zetten waardoor hij voorgoed in jouw verzuurde ban geslagen is.

Vlaanderen Boven 22 mei 2005 17:02

Ik heb je betrapt op een dt-fout.

Het is aangedurfd.

Meia noite 22 mei 2005 17:22

Kan je dat bewijzen met een screenshot dan?

Vlaanderen Boven 22 mei 2005 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Meia noite houdt van paddestoelen.

Hans1 22 mei 2005 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans

Ik zou graag weten wat de dieperliggende reden was van deze "poging tot staatsgreep". De man lijkt me wel bezield.

King of beggars and fleas 22 mei 2005 19:44

Jan is idd bezield

het is de roep om de vrijheid

Een geestelijk gestoorde minderheid van de mensheid heeft niet het recht om de meerderheid te terroriseren en uit te buiten. Het moet gedaan zijn met het lijfeigenschap. Mensen moeten vrij geboren worden en niet schatplichtig aan een handjevol psychopathen die denken dat ze de wereld mogen monopoliseren.

Jan is een échte liberaal !

zorroaster 22 mei 2005 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
Jan is idd bezield

het is de roep om de vrijheid

Een geestelijk gestoorde minderheid van de mensheid heeft niet het recht om de meerderheid te terroriseren en uit te buiten. Het moet gedaan zijn met het lijfeigenschap. Mensen moeten vrij geboren worden en niet schatplichtig aan een handjevol psychopathen die denken dat ze de wereld mogen monopoliseren.

Jan is een échte liberaal !

En érg sociaal voelend. Een wereld van 6 miljard eilandjes, wie gaat daar de grote winnaar van zijn? Ik vermoed dat het niét de sociaal zwaksten zijn...

rik47 22 mei 2005 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime

Als zij dan nog dat letterlijk weggegooid geld aan de armen hadden besteed.......
Inderdaad moet de overheid soms mensen beschermen tegen zichzelf.

King of beggars and fleas 22 mei 2005 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rik47
Als zij dan nog dat letterlijk weggegooid geld aan de armen hadden besteed.......
Inderdaad moet de overheid soms mensen beschermen tegen zichzelf.

ik (arme ) wil gerust twee weken honger hebben om bill gates bvb een taart in zijn bakkes te smijten - no problem segnor ;-) .

ancapa 22 mei 2005 21:53

aangezien zijn camping Cosmos gesloten werd wou hij een laatste poging ondernemen en eens bij de Koning geraken ! ook dat lukte hem niet...

Jonas Elossov 22 mei 2005 22:23

Ik vind dat het meer zegt over de belachelijkheid van de Belgische staatsveiligheid dan over Jan. Moet er ondertussen nog altijd mee lachen dat ze ons eind maart, hier in Veurne, 120 km achtervolgd hebben richting Mons; Een groep jongeren uit het jeugdhuis die op weg waren naar een actie van burgerlijke ongehoorzaamheid (bomspotting). Belachelijk gewoonweg... Als je dan zag dat de politie in Mons met 20 keer meer was dan de vreedzame actievoerders.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be