![]() |
Stemmen
Om te vermijden dat ik volgende keer alweer vergeet van 's zondags uit mijn bed te komen om te gaan stemmen, moet ik daar nu toch wel iets aan gaan doen; en er zelf voor zorgen dat ik eindelijk geïnteresseerd geraak.
Daarbij bots ik op een eerste probleem. Wat is nu eigenlijk het inhoudelijke verschil tussen de politieke partijen? Wat betreft het Vlaams Blok is dat min of meer duidelijk. Vreemdelingen. Franstaligen. En het algemene godverdoeme. Wat is echter het essentiële verschil tussen CD&N, SPA, en VLD? Volgens mij zitten ze allemaal ongeveer hetzelfde te zeggen. Klopt dat? Misschien heb ik bepaalde subtiliteiten gemist ... Tussen haakjes, ik ben misschien nog wat partijtjes vergeten, maar ja, nobody's perfect. |
Citaat:
Egidius |
Allée, er gaat toch iemand zijn favoriete partij zitten verdedigen? Ge gaat me toch niet zeggen dat het zo erg is geworden?
|
Ok dan. Bij de volgende verkwiezingen, wil ik ergens op de lijst gaan staan. Ik ben volledig akkoord met de laatste plaats op de lijst.
Waar moet ik gaan staan? Als er iemand een goed idee heeft, laat het mij dan weten, he. |
Citaat:
|
Citaat:
Vlaams blok == vreemdelingen.franstaligen.het algemene godverdoeme. De andere partijen begrijp ik niet. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Egidius |
Citaat:
|
Citaat:
Laciate ogni speranza voi qu' entrata. |
Citaat:
Egidius |
Citaat:
[size=4]grap·pen·ma·ker[/size] (de ~ (m.)) 1 iem. die grappen maakt of uithaalt => hansworst, harlekijn, humorist, komiek, paljas, pias, pierewiet, polichinel, potsenmaker Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga eens klikken op Uw usernaam en nagaan welke debiliteiten ge nog zoal schrijft. En dan kunnen we dat ne keer dissecteren, he. |
Citaat:
Egidius |
Citaat:
Pathologie. Vertwijfeld. Puber. Als ik het goed begrijp, zijt gij een zelfzekere, anti-puberale patholoog, of zoiets. Ik ga nu wat verder lezen in de ezelsopmerkingen die ge klaarblijkelijk aan de lopende band zit te maken, om U nog wat verder te karakteriseren, mijn beste Egidius. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be