Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   't is bingo: Somers wil Dewaele buitenwerken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=34721)

De Garde 24 mei 2005 10:51

't is bingo: Somers wil Dewaele buitenwerken

Het eerste slachtoffer van Somers is gekend: Patricia Dewaele, gebuist burgmeester van Evergem, gebuist kandidaat voor het parlement en dankzij de VLD-vrouwen in het partijbestuur geraakt.

We weten onmiddellijk hoe laat het is: de kleintjes moeten als voorbeeld dienen. eens zien hoe lang het effect zal duren.

ray 24 mei 2005 10:52

nja, hij heeft het aangekondigd twee dagen ervoor, en de dag erna begint dat mens al tegen te werken. Is er toch wat zelf om vragen vind ik.

komt erbij dat zij dan, zoals je zei, gebuisd was op een aantal vlakken, lijkt dit mij een uiting van frustratie[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ray on 24-05-2005 at 11:54
Reason:
--------------------------------

nja, hij heeft het aangekondigd twee dagen ervoor, en de dag erna begint dat mens al tegen te werken. Is er toch wat zelf om vragen vind ik.

komt erbij dat zij dan, zoals je zei, gebuisd was op een aantal vlakken, lijkt dit mij een uiting van frustratie[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ray on 24-05-2005 at 11:54
Reason:

komt erbij dat zij dan, zoals je zei, gebuisd was op een aantal vlakken, lijkt mij een uiting van frustratie[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

nja, hij heeft het aangekondigd twee dagen ervoor, en de dag erna begint dat mens al tegen te werken. Is er toch wat zelf om vragen vind ik.[/size]
[/edit]

Egidius 24 mei 2005 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ray

Jean-Marie "ik doe wat ik zeg" Dedecker legt zich wel neer: hij heeft dan ook afgedaan. Lees de reacties maar eens op het forum van http://www.jmdedecker.com/. Jean-Marie heeft zijn kapitaal weggegooid. Tegen dat hij uit de VLD wordt gegooid (wees gerust, dat komt), zal hij niets meer betekenen.

Egidius

Tegendradigaard 24 mei 2005 11:02

de VLD laat zijn ware gelaat zien : dat van dictators...

Zwarte Spion 24 mei 2005 11:02

VLD is goed bezig...

muys 24 mei 2005 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
VLD is goed bezig...

misschien een idee voor een vld partijlied

wij zijn goed bezig
ookal zegt de kiezer van niet

fascisme op zijn beste

Tegendradigaard 24 mei 2005 11:04

goed bezig zich totaal kapot te maken....

ray 24 mei 2005 11:06

mss is het een voorbode dat de vld in de regering ook "onverwijld" zal doen wat ze hebben beloofd? :D

Tegendradigaard 24 mei 2005 11:09

Neen Ray alleen in broeder of zuster in dit geval moorden houden ze woord... beloftes om stemmen te trekken worden met graagte en onverwijld vergeten eens het postje binnen is...

Egidius 24 mei 2005 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
goed bezig zich totaal kapot te maken....

Coveliers moet maar met zijn armen open onder de VLD-boom gaan staan. Dank zij Bart "ze mogen mij testen" Somers vallen de rijpe vruchten er zonder schudden uit.

Egidius

Tantist 24 mei 2005 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Garde
Het eerste slachtoffer van Somers is gekend: Patricia Dewaele

Patricia De Waele... :lol:

Heeft onze voormalige minister-president een sex-change ondergaan? :lol:

(nee, ik kende ze dus niet)

Tantist 24 mei 2005 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Coveliers moet maar met zijn armen open onder de VLD-boom gaan staan. Dank zij Bart "ze mogen mij testen" Somers vallen de rijpe vruchten er zonder schudden uit.

Egidius

Yep, vingers kruisen voor een schisma! :lol:

Tegendradigaard 24 mei 2005 11:24

Volgende verkiezingen twee liberale lijsten .... ?
De echte en de ....euh... postjespakkende liberalen .. ?

Cosmo 24 mei 2005 11:29

Ze zijn precies nog erger dan de CVP destijds.

solidarnosc 24 mei 2005 11:29

Toch vind ik het vreemd dat iemand zomaar uit een "democratisch" verkozen orgaan kan worden verwijderd. Het enigste wat dat soepkieken stelde was dat ze dit niet zo'n goed idee vond en hopla ze vliegt al buiten.

@ Tegendinges. Denk je echt dat je een volledige lijst kan indienen met niet postjespakkende liberalen? Ze zullen vlug een aantal buitenlandse liberalen moeten naturaliseren denk ik en dan nog. ;)

Tegendradigaard 24 mei 2005 11:31

cosmo dat schoot ook al door mijn hoofd...

voor de bezorgde mensen : dat er iets door mijn hoofd schiet kan geen kwaad, er zit toch niks vitaals in dat kan geraakt worden...

Tegendradigaard 24 mei 2005 11:33

Hopelijk is er mogen een ander VLD lid zo vermetel om het ontslag van die Patricia De Waele te bekritiseren en dan kan de Somers er nog ene buiten gooien...
als ze zo verder doen dan zitten ze tegen de gemeenteraadsverkiezingen gewoon zonder volk....

en het grappige is dat als de Somers nu niet voort doet met dat ontslag van die De Waele dat hij zijn eigen grandioos belachelijk maakt.... oei das juist dat doet hij nu ook al ... niks nieuws onder de zon dus...

solidarnosc 24 mei 2005 11:34

Voor zover ik weet heeft die Dewaele niet bepaald een goede reputatie binnen de VLD.

Tegendradigaard 24 mei 2005 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Toch vind ik het vreemd dat iemand zomaar uit een "democratisch" verkozen orgaan kan worden verwijderd. Het enigste wat dat soepkieken stelde was dat ze dit niet zo'n goed idee vond en hopla ze vliegt al buiten.

@ Tegendinges. Denk je echt dat je een volledige lijst kan indienen met niet postjespakkende liberalen? Ze zullen vlug een aantal buitenlandse liberalen moeten naturaliseren denk ik en dan nog. ;)

Ziehier de ware reden dat men de snelbelg wet heeft goedgekeurd....

regeren is vooruitzien he.... LOL

Tegendradigaard 24 mei 2005 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Voor zover ik weet heeft die Dewaele niet bepaald een goede reputatie binnen de VLD.

Hebt gij dan smeuige details .... ?? smikkel smakkel...

matras of zo .... ???

okeee ik beken ik heb enorm leedvermaak....
ik val bijna om van het lachen ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be