![]() |
't is bingo: Somers wil Dewaele buitenwerken
Het eerste slachtoffer van Somers is gekend: Patricia Dewaele, gebuist burgmeester van Evergem, gebuist kandidaat voor het parlement en dankzij de VLD-vrouwen in het partijbestuur geraakt.
We weten onmiddellijk hoe laat het is: de kleintjes moeten als voorbeeld dienen. eens zien hoe lang het effect zal duren. |
nja, hij heeft het aangekondigd twee dagen ervoor, en de dag erna begint dat mens al tegen te werken. Is er toch wat zelf om vragen vind ik.
komt erbij dat zij dan, zoals je zei, gebuisd was op een aantal vlakken, lijkt dit mij een uiting van frustratie[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Egidius |
de VLD laat zijn ware gelaat zien : dat van dictators...
|
VLD is goed bezig...
|
Citaat:
wij zijn goed bezig ookal zegt de kiezer van niet fascisme op zijn beste |
goed bezig zich totaal kapot te maken....
|
mss is het een voorbode dat de vld in de regering ook "onverwijld" zal doen wat ze hebben beloofd? :D
|
Neen Ray alleen in broeder of zuster in dit geval moorden houden ze woord... beloftes om stemmen te trekken worden met graagte en onverwijld vergeten eens het postje binnen is...
|
Citaat:
Egidius |
Citaat:
Heeft onze voormalige minister-president een sex-change ondergaan? :lol: (nee, ik kende ze dus niet) |
Citaat:
|
Volgende verkiezingen twee liberale lijsten .... ?
De echte en de ....euh... postjespakkende liberalen .. ? |
Ze zijn precies nog erger dan de CVP destijds.
|
Toch vind ik het vreemd dat iemand zomaar uit een "democratisch" verkozen orgaan kan worden verwijderd. Het enigste wat dat soepkieken stelde was dat ze dit niet zo'n goed idee vond en hopla ze vliegt al buiten.
@ Tegendinges. Denk je echt dat je een volledige lijst kan indienen met niet postjespakkende liberalen? Ze zullen vlug een aantal buitenlandse liberalen moeten naturaliseren denk ik en dan nog. ;) |
cosmo dat schoot ook al door mijn hoofd...
voor de bezorgde mensen : dat er iets door mijn hoofd schiet kan geen kwaad, er zit toch niks vitaals in dat kan geraakt worden... |
Hopelijk is er mogen een ander VLD lid zo vermetel om het ontslag van die Patricia De Waele te bekritiseren en dan kan de Somers er nog ene buiten gooien...
als ze zo verder doen dan zitten ze tegen de gemeenteraadsverkiezingen gewoon zonder volk.... en het grappige is dat als de Somers nu niet voort doet met dat ontslag van die De Waele dat hij zijn eigen grandioos belachelijk maakt.... oei das juist dat doet hij nu ook al ... niks nieuws onder de zon dus... |
Voor zover ik weet heeft die Dewaele niet bepaald een goede reputatie binnen de VLD.
|
Citaat:
regeren is vooruitzien he.... LOL |
Citaat:
matras of zo .... ??? okeee ik beken ik heb enorm leedvermaak.... ik val bijna om van het lachen ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be