Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Korting in bordeel voor Duitse werklozen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=34739)

Mitgard 24 mei 2005 14:57

Korting in bordeel voor Duitse werklozen

Werkloze Duitsers krijgen bij een bordeel in Dresden 20 procent korting. Om de korting te kunnen verkrijgen, moeten geïnteresseerde mannen enkel officieel kunnnen bewijzen dat ze momenteel stempelen.

Silvia Rau, de bazin van de Villa Bijou Bar in Dresden zag de afgelopen maanden haar inkomsten danig krimpen. Normaal kwamen er wekelijks 150 mannen over de vloer, maar dat aantal was teruggelopen tot 80. Rau denkt met haar stunt de klanten terug te lokken naar haar bordeel. Ze wil hen naar eigen zeggen bijstaan in moeilijke tijden.

--------------------------------------------------

terwijl die hardwerkende heikneuters hun uren kloppen, kunnen de werklozen eens goed neuken.
wat een mooi gebaar van die madam.

:rofl:

boer_bavo 24 mei 2005 14:59

Schandalig. Zo werkloosheid promoten!

Raven 24 mei 2005 15:08

De bewoners van het asielcentrum te Sint-Truiden krijgen al ongeveer 2 jaar korting bij bezoeken aan de nabijgelegen erotische establishements

Raven 24 mei 2005 15:09

betaald door de stad weliswaar

Mitgard 24 mei 2005 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Schandalig. Zo werkloosheid promoten!

werklozen moeten gestraft worden want die zijn lui hé papa?

:roll:

Turkje 24 mei 2005 15:22

:lol: :lol:

Ik ben zeer begaan met het lot van de werklozen, die door toedoen van de grote boze werkgever hun rechterhand op non-actief hebben moeten zetten, of geen vrouw kunnen vinden die hen puur uit liefde of lust sexueel genot verschaft. Werklozen zijn nu eenmaal mietjes die moeten betalen (en niet te veel liefst) voor sex, en het is de verdomde plicht van de werkende, sexueel voldane, gelukkige mensen om ook voor deze achtergestelde categorie te zorgen !

:lol: :lol:

Blazer 24 mei 2005 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard

Ieder mens streeft voor zichzelf naar de beste (financiele) situatie. Wanneer de werkloosuitkeringen hoog zijn is het verschil met de lonen klein. Voor sommige mensen weegt op dat moment het beetje extra geld niet op tegen een voltijdse baan. Zij weigeren dan te werken. Sommigen noemen dit luiheid. Volgens mij ligt de fout niet bij de werkloze, die handelt naar zijn eigen voorkeuren. De fout ligt bij de beleidsmakers die te hoge uitkeringen voorzien.

Nu zou je dan kunnen zeggen, voer dan ook hoge minimumlonen in, zodat het verschil opnieuw groter wordt, maar dat brengt geen heil: Tegen deze hogere lonen zullen de werkgevers minder mensen kunnen aannemen, wat dan leidt dat hogere werkloosheid.

Mitgard 24 mei 2005 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
het is de verdomde plicht van de werkende, sexueel voldane, gelukkige mensen om ook voor deze achtergestelde categorie te zorgen !

er wordt op een kerkhof meer geneukt dan in de slaapkamer van het gemiddelde tweeverdiende getrouwd burgerstel.
bovendien hebben strebers opvallend vaak last van vroegtijdige zaadlozing en zweetvoeten.

boer_bavo 24 mei 2005 15:29

Citaat:

't was maar een grapje zenne.

Turkje 24 mei 2005 16:30

Citaat:

er wordt op een kerkhof meer geneukt

Houd uw necrofiele gedachten voor uzelf aub :lol:

genehunter 24 mei 2005 16:58

't zou nog iets zijn voor Robert Steveart: gratis bordeelbezoek. Ik ken linkse rukkers die zich nog zouden laten vangen de volgende verkiezingen ook.

Steve, de kleine vieze poeper...

/\|cazar 24 mei 2005 17:05

Citaat:

Werkloze Duitsers krijgen bij een bordeel in Dresden 20 procent korting. Om de korting te kunnen verkrijgen, moeten geïnteresseerde mannen enkel officieel kunnnen bewijzen dat ze momenteel stempelen.

Silvia Rau, de bazin van de Villa Bijou Bar in Dresden zag de afgelopen maanden haar inkomsten danig krimpen. Normaal kwamen er wekelijks 150 mannen over de vloer, maar dat aantal was teruggelopen tot 80. Rau denkt met haar stunt de klanten terug te lokken naar haar bordeel. Ze wil hen naar eigen zeggen bijstaan in moeilijke tijden.

terwijl die hardwerkende heikneuters hun uren kloppen, kunnen de werklozen eens goed neuken.

naar het schijnt wordt er op de werkvloer ook flink 'gerommeld', en dat is dan nog gratis ook voor de werkenden ... :)

Blazer 24 mei 2005 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
naar het schijnt wordt er op de werkvloer ook flink 'gerommeld', en dat is dan nog gratis ook voor de werkenden ... :)

in LEDEGEM :-D

King of beggars and fleas 24 mei 2005 18:12

weet niet hoe het toch komt ?
maar ik heb altijd affaires met vrouwen van werkende mannen (workaholics ) die dan geen tijd hebben om hun vrouw eens een flinke beurt te geven.
wie weet hoeveel kinderen ik intussen heb die vervolgens [size=3]gratis[/size] en zonder overlast voor mijzelf door de werkende mensen worden grootgebracht.
ze moesten eens weten dat het in feite allemaal kleine kobafjes zijn :-D :-D :-D

Ben ook nog eens een tijdje postbode geweest.
dat is dé stiel he :-D .[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 24-05-2005 at 19:14
Reason:
--------------------------------

maar ik heb altijd affaires met vrouwen van werkende mannen (workaholics ) die dan geen tijd hebben om hun vrouw eens een flinke beurt te geven.
wie weet hoeveel kinderen ik intussen heb die vervolgens [size=3]gratis[/size] en zonder overlast voor mijzelf door de werkende mensen worden grootgebracht.
ze moesten eens weten dat het in feite allemaal kleine kobafjes zijn :-D :-D :-D

dat is dé stiel he :-D .[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 24-05-2005 at 19:13
Reason:

ze moesten eens weten dat het in feite allemaal kleine kobafjes zijn.

dat is dé stiel he.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

ze moesten eens weten dat het in feite allemaal kleine kobafjes zijn.

Ben, vroeger btw ook nog eens een tijdje postbode geweest.
dat is dé stiel he.[/size]
[/edit]

genehunter 24 mei 2005 19:42

Citaat:

Volgens mij meent hij het nog ook. :roll:

Het klein vies poeperke ;-)

Zijne Heerlijkheid 24 mei 2005 20:44

Citaat:

Een privébedrijfje dat kortingen geeft aan werklozen. En dat allemaal dankzij die stoute concurrentie. Prachtig voorbeeld van hoe sociale zekerheid ook door de privé kan verschaft worden...
;-)

Zijne Heerlijkheid 24 mei 2005 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
[size=2] wie weet hoeveel kinderen ik intussen heb die vervolgens [/size][size=2]gratis en zonder overlast voor mijzelf door de werkende mensen worden grootgebracht.[/size]

Tjonge, voorwaar een sociaal voelend mens!

King of beggars and fleas 24 mei 2005 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zijne Heerlijkheid
Tjonge, voorwaar een sociaal voelend mens!

alleens gehoord van cynisme ?

Zijne Heerlijkheid 24 mei 2005 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
alleens gehoord van cynisme ?

Ja.
En jij?

Mitgard 24 mei 2005 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door genehunter
Volgens mij meent hij het nog ook. :roll:

Het klein vies poeperke ;-)

pas maar op, misschien ist em bij die van u langsgeweest. :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be