![]() |
De hoogste tijd!
Goed. Ik ben er zeker van dat iedereen het eens hoog tijd vindt worden dat we eens zeker zijn van een bepaald feit. Ik en de andere flamiganten zijn het meer dan beu dat we constant versleten worden voor dat nazi-uitschot.
Beantwoord de vraag eerlijk aub. Zeg wat u echt denkt, niet wat u denk te moeten denken. |
Neen. DE flamingant is niet fascistisch.
Enkele uitzonderingen in het diepste van het blok en aanverwante organisaties natuurlijk niet meegerekend. Voorbeelden genoeg op dit forum. |
Citaat:
|
Citaat:
(oie nu ga ik geflame krijgen van hun !) |
Citaat:
Zou iemand mij verdenken? |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn antwoord op jouw vraag is dus: het interesseert me geen barst! Je m'en fou comme de l'an quarante! Ik heb geen nazi-complexen. Egidius |
Egidius heeft gelijk. We moeten ons niet in de verdediging laten dringen door die belgicisten. Hun insinuaties steunen op niets, dus moeten we die ons ook niet aantrekken. Integendeel, ons verdedigen is het signaal geven dat er toch een waarheid in hun argumenten schuil gaat. Laat ons er eens goed mee lachen in plaats van ons proberen te verdedigen. Het zijn zij die zich belachelijk maken door die dingen te insinueren, niet wij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Egidius |
Citaat:
Voor de rest kan ik je alleen maar gelijk geven. |
Citaat:
Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
[size=4]ho·rig[/size] (bn.) 1 aan een heer onderworpen en onder hofrecht levend => onvrij 2 afhankelijk, gebonden[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee serieus, ik vind 'horig' een prachtige term an sich. Denk ook aan de horigen in de middeleeuwen, die een soort lijfeigenen van hun heer waren. Dat gevoel is in Vlaanderen blijven voortbestaan tot vandaag: bibberen als de meester passeert. En doelloos van uwen tak maken zoals veel flaminganten doen tegen de meesters, is WMB precies hetzelfde: het toont dat we ons nog steeds horig voelen en bibberen als de meester passeert. Egidius |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be