![]() |
Omdat het voor een aantal(eigenlijk maar 1 iemand, maar dat klinkt nogal grof) blijkbaar nog steeds niet lukt om op een ordentelijke manier te quoten zal ik hier even duidelijk maken hoe dit procede werkt.
Als u wil reageren op een bericht waarbij het bericht waar u op wil reageren mee in uw antwoord verschijnt dient u te quoten. Dit quoten gebeurt door met de muis(dat is dat ding dat over een plat vlak glijdt en alzo uw pijltje op het scherm doet bewegen) een beweging uit te voeren zodanig dat uw pijltje ter hoogt van de quote-knop komt en vervolgens te klikken met de linkermuisknop(links is het omgekeerde van rechts, bij de meesten de plaats waar het hart ook al wel eens durft te zitten). Vervolgens zorgt u er voor dat je je bericht begint te typen achter het laatste [/quote]-teken, het is enorm belangrijk dat je begint te typen na dit teken anders krijg je een warboel. Voila, dit was de eerste les, ik hoop dat iedereen(zelfs...., inderdaad) het heeft begrepen. :wink: |
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP... u zei! :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rechts bovenaan staat sluit tags gewoon daar op drukken en hop! |
Als het nu nog niet lukt, gebruik dan de andere linker muisknop.
|
alpina, het is zeer knap dat je dit doet. Het kan inderdad zijn dat er een aantal personenen zijn die hier problemen mee hebben.
tof ! |
Citaat:
|
[quote="alpina"]
Citaat:
Citaat:
Ja, je kan ook typen, selecteren en het geselecteerde gebied laten quoten, zo moet je maar 1 keer drukken op de quote toets. Citaat:
|
Het leuke aan dat verkeerd quoten is dat de de standpunten meestal van schrijver veranderen en als je dat naleest best grappig kan worden.
|
test, mijn eerste post
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zeg Alpina hoe kan ik een afbeelding van mijne PC op het forum zetten?
het lijkt niet te lukken bij mij. :cry: of iemand anders die da weet mischien? of zijn jullie allemaal racisten mischien :evil: |
Citaat:
![]() |
Citaat:
gepikt in belgié :lol: |
Klik met de rechtermuisknop op de afbeelding.
Klik eigenschappen. Kopieer het adres. Plak dit in uw tekst. Selecteer het en klik op de toets “Img”. Dank voor uw waandacht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ali schreef:
Citaat:
Daar lukt het nie mee |
ach zo, dus van mijn PC zelf gaat niet.
bedankt alpina :wink: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be