Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   sp.a spirit (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=71)
-   -   Caroline Gennez: Onze nieuwe voorzitter!!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=34800)

Usquebaugh 25 mei 2005 17:08

Caroline Gennez: Onze nieuwe voorzitter!!!

We hebben zelfs niet tot 2006 moeten wachten. Steve Stevaert wordt gouverneur. Hij treedt daarbij af als partijvoorzitter. Caroline Gennez is daarbij de nieuwe partijvoorzitter.

Gertj3 25 mei 2005 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Usquebaugh
We hebben zelfs niet tot 2006 moeten wachten. Steve Stevaert wordt gouverneur. Hij treedt daarbij af als partijvoorzitter. Caroline Gennez is daarbij de nieuwe partijvoorzitter.

Interim althans ik hoop wel dat er bij de nieuwe voorzitters verkiezingen wat meer tegenstreders zijn

Want ik vind ze persoonelijk toch nog wat te jong om zo een grote partij te leiden

Dekoster 26 mei 2005 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Interim althans ik hoop wel dat er bij de nieuwe voorzitters verkiezingen wat meer tegenstreders zijn

Want ik vind ze persoonelijk toch nog wat te jong om zo een grote partij te leiden

Tja, wie weet stel ik mij wel kandidaat.

Usquebaugh 26 mei 2005 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dekoster
Tja, wie weet stel ik mij wel kandidaat.

1)Vandaag komt (naar het schijnt) de kandidatuur van Johan van de Lanotte binnen.
2)Wie is ik?

Gertj3 26 mei 2005 20:12

Citaat:

1)Vandaag komt (naar het schijnt) de kandidatuur van Johan van de Lanotte binnen.
2)Wie is ik?

Inderdaad vandelanotte word voorgedragen als kandidaat voorzitter

zouden er zich nog melden op het op te nemen tegen Vandelanotte?

vrees ervoor want volgens dat ik begrepen heb heeft Vandelanotte aan caroline gevraagt of zij ook ondervoorzitter wou zijn onder Vandelanotte

Dekoster 27 mei 2005 20:06

Citaat:

2)Wie is ik?

Ik ben ik. Maar het is nog veel te vroeg om mij voor dergelijke functie kandidaat te stellen. Eerst nog wat ervaring opdoen.

Usquebaugh 28 mei 2005 12:34

Citaat:

Inderdaad vandelanotte word voorgedragen als kandidaat voorzitter

zouden er zich nog melden op het op te nemen tegen Vandelanotte?

vrees ervoor want volgens dat ik begrepen heb heeft Vandelanotte aan caroline gevraagt of zij ook ondervoorzitter wou zijn onder Vandelanotte

Goed nieuws Gertj3! Johan gaat een nieuwe koers varen! Zowel organisatorisch als inhoudelijk. Wat zeker is, is dat hij Vlaamser wil worden. Laten we daarbij hopen dat organisatorische veranderingen meer democratie in de partij betekent.

Gertj3 28 mei 2005 21:26

Citaat:

Goed nieuws Gertj3! Johan gaat een nieuwe koers varen! Zowel organisatorisch als inhoudelijk. Wat zeker is, is dat hij Vlaamser wil worden. Laten we daarbij hopen dat organisatorische veranderingen meer democratie in de partij betekent.

Ik denk het wel wat zijn interview met humo was toch ook al wat scherp op de snee naar de walen toe ;-) :vlaander: :vlaander: :spaspiri: :spaspiri: :vlaander:

Dekoster 1 juni 2005 21:06

Citaat:

2)Wie is ik?

Wel wie ben ik eigenlijk??? Mijn naam is Peter en ik koester politieke ambities. Maar om een taak als Voorzitter op te nemen is het nog veel te vroeg. Eerst ervaring opdoen op ander terrein.

Gertj3 1 juni 2005 21:38

Citaat:

Wel wie ben ik eigenlijk??? Mijn naam is Peter en ik koester politieke ambities. Maar om een taak als Voorzitter op te nemen is het nog veel te vroeg. Eerst ervaring opdoen op ander terrein.

Misschien word je wel minister van binnelandse zaken;-)

Usquebaugh 1 juni 2005 22:46

Citaat:

Als je je kandidaat zou stellen, zou je zowiezo niet kunnen winnen. Maar als je je kandidaat stelt en je haalt een behoorlijk percentage stemmen kan dit wel een boodschap naar de top toe zijn.

Gertj3 2 juni 2005 06:48

Citaat:

Als je je kandidaat zou stellen, zou je zowiezo niet kunnen winnen. Maar als je je kandidaat stelt en je haalt een behoorlijk percentage stemmen kan dit wel een boodschap naar de top toe zijn.

Wel spijtig dat er niet meer mensen zich kandidaat stellen voor het voorzitterschap zodanig da we echt kunne kiezen nu gaan we gewoon een briefje krijgen waarom alleen de naam van Johan zal staan en Caroline voor ondervoorzitter

Surfdude 23 juli 2005 04:16

Citaat:

Wel spijtig dat er niet meer mensen zich kandidaat stellen voor het voorzitterschap zodanig da we echt kunne kiezen nu gaan we gewoon een briefje krijgen waarom alleen de naam van Johan zal staan en Caroline voor ondervoorzitter

je kan ook tegenstemmen natuurlijk.

Gertj3 23 juli 2005 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Surfdude
je kan ook tegenstemmen natuurlijk.

Wat levert dat op?

Surfdude 23 juli 2005 13:05

hetzelfde als dat er een tegenkandidaat met behoorlijk wat stemmen gaat lopen en toch niet verkozen wordt.

Gertj3 23 juli 2005 14:04

Citaat:

hetzelfde als dat er een tegenkandidaat met behoorlijk wat stemmen gaat lopen en toch niet verkozen wordt.

zijde hij niet kandidaat? :-D

Surfdude 23 juli 2005 14:07

geen denken aan. Lijkt me niet zo een gezonde baan.

Usquebaugh 23 juli 2005 14:07

Citaat:

geen denken aan. Lijkt me niet zo een gezonde baan.

Ja je moet maar naar het verschil tussen steve voor en steve na voorzitterschap zien.

Surfdude 23 juli 2005 14:09

Citaat:

Ja je moet maar naar het verschil tussen steve voor en steve na voorzitterschap zien.

IK denk dat het wel tijd was dat hij stopte. Veel goed werk geleverd, maar de drive leek me toch aan het minderen.

Gertj3 23 juli 2005 15:14

Citaat:

IK denk dat het wel tijd was dat hij stopte. Veel goed werk geleverd, maar de drive leek me toch aan het minderen.

ja zijn gratis verhaaltjes waren versleten

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be