![]() |
Welke fouten zou u op de e-ID zetten ?
Op de nieuwe electronische identiteitskaart staan een aantal fouten, vb. Belgine en Belguim ipv Belgien en Belgium. Naar verluidt zou dit (althans volgens ons perfect werkende overheidsdiensten :-)) bewuste fouten zijn om de vervalsingen te bemoeilijken (?).
Mij lijkt het eerder dat we worden uitgelachen in het buitenland als we onze e-ID tonen. Ik verwacht voorstellen om betere fouten uit te vinden waarmee we ons minder belachelijk gaan maken in het buitenland. Welke fouten zou u aanbrengen op de e-ID ? |
"De democratie België"
|
Een belgische id-kaart op zich is al fout. Mijn identiteit is niet belgisch.
|
Stel je voor identiteit: Vlaming :?
Belg klinkt gewoon stoerder, (platter ook, als ge't op zen antwaareps zegt (béleg) ) |
nationaliteit: Vlaming
Ge maakt wel vieze schande met zo een kaart...... |
Wat dacht je van:
NAAM: Blazer GEBOREN: ja! GESLACHT: nee! |
Citaat:
|
Zie je je al toekomen in Amerika? Ik denk niet dat ze je doorlaten, met "Belgine" op je paspoort.
Overigens prima idee! Kwestie van voorloper in de eU te spelen! |
Btw Vloaming kunde ook op z'n Antwerps uitspreken, alhoewel ik persoonlijk ook Béleg (net zoals Jelle en Mette (Maarten), heeft zo eenzelfde 'allure') wel schoner klinken vind.
|
Pas overal het grieks alfabet toe! plezier gegarandeerd!
|
Ja! We hebben hét argument tegen de splitsing eindelijk gevonden: "Belg" klinkt beter! :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die masochistische houding, d�*t is pas zielig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Normale mensen wel ja, maar Karel Dillen huppelt ook nog lustig rond he! ;)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
huppelen... nou... ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be