![]() |
Graspop Metal Meeting 2005
Zijn er hier nog forummensen die naar graspop gaan?
Alter Bridge Amen Amon Amarth Anthrax Arch Enemy Autumn Axamenta Axel Rudi Pell Behemoth Caliban Cephalic Carnage Chimaera Cowboys And Aliens Dark Tranquillity Dillinger Escape Plan, the Dio Dragonforce Dream Theater Enslaved Epica Gorefest Grave Digger H20 Hatebreed Hatesphere Helmet Immolation In Flames in-quest Iron Maiden Judasville Kamelot Kreator Lacuna Coil Madball Mastodon Megadeth Metal Church Murphy's Law Nevermore Nuclear Assault Oceans of Sadness Papa Roach Peter Pan Speedrock Primal Fear Pro Pain Rose Tattoo Samael Sengir Sick Of It All Sirenia Skitsoy Slayer Slipknot Soilwork System Of A Down Terror Walls Of Jericho Within Temptation Yngwie Malmsteen |
ik sta al te popelen - ziet er weer wreed goed uit !
|
Citaat:
|
Citaat:
Rustig thuis slapen komt er toch niet van met die teringherrie in mijnen hof ... ;-) naah, ben al wat ouder, ga dan ook voor de oudere metal ... |
Citaat:
\m/ |
Ik ga zeker, favortieten op m'n lijstje: In Flames, Iron maiden, slipknot, system of a down, Lacuna coil en pro pain
|
Citaat:
Iron Maiden, slayer, behemoth en amon amarth ... \m/ \m/ |
Er is precies ook aardig wat hardcore & punk bij.
|
Te veel commerciële rommel.
De laatste keer dat ik geweest ben vond ik er al niks meer aan. Toen speelden ook Iron Maiden, en Slayer etc. Ik ben altijd wel heel enthousiast geweest over Slayer, maar op zo'n festival vind ik het maar niks. Kleinere optredens met hardere bands vind ik altijd veel leuker. OP zich wel tof dat er een metal-festival is, maar niks voor mij. |
Citaat:
En die prijs van 108 € vind ik er ook te veel aan. Maar ja kheb toch al tickets gekocht dus ja. Persoonlijk had ik voor hun 10 jarig bestaan wel iets grotere namen verwacht dan dat, maar ja |
Citaat:
|
Citaat:
|
OOh, ja, ik kom ook voor hatebreed ;)
|
Citaat:
Veel Gothenburg trouwens: In Flames, Dark Tranquility, Arch Enemy, Soilwork,... |
ik kan godverdomme nie mer wachte tot slayer en iron maiden
|
Eigen volk eerst.
|
Citaat:
Doe mij maar Peter Pan Speedrock en Cowboys & Aliens :p |
Citaat:
Ben die gaan zien toen ze op tournee waren met Slipknot en Hatebreed. Slayer sucks! |
Slayer is idd op zijn retour
Tis trouwes toch nie allemaal metal dat er tss staat..ik zie sick of it all! en peter pan speedrock is ook nie echt metal |
Er lijken bijna enkel Vlaams Belangers in deze draad te posten. Gaan er zoveel (extreem) rechtsen naar Graspop? Ik ga ook en het lijkt me toch niet dat metal overwegend bevolkt is door extreem rechts. Er zijn natuurlijk rechtste groepen , maar dit is geen regel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be