Egidius |
26 mei 2005 20:02 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belge-belg
Rijs op, mijn mede belgicisten! Een website besmeurd met flauwe foto's de glorie van ons fantastische land. Aanschouw deze gedrochten.
...
Dit is een regelrechte schande!
|
Met dit soort posters denk je dus altijd dat ze een beetje aan het spotten zijn en iemand willen belachelijk maken. Maar steevast blijkt het echt te zijn. Rijs op! Mede belgicisten! Ons fantastische land! Halsmisdaad! Schande! Trahison! La Honte!
Ne vous en faites pas, mon vieux, ce ne sont que des gueux...
Waar moet ik toch nog mijn vertier halen als deze fauna binnenkort geen patrie meer heeft om voor te trillen van verontwaardiging?
Of zou het toch een pastiche zijn?
Egidius[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Egidius on 26-05-2005 at 21:04
Reason:
--------------------------------
Citaat:
Rijs op, mijn mede belgicisten! Een website besmeurd met flauwe foto's de glorie van ons fantastische land. Aanschouw deze gedrochten.
...
|
Met dit soort posters denk je dus altijd dat ze een beetje aan het spotten zijn en iemand willen belachelijk maken. Maar steevast blijkt het echt te zijn. Rijs op! Mede belgicisten! Ons fantastische land! Halsmisdaad! Schande! Trahison! La Honte!
Waar moet ik toch nog mijn vertier halen als deze fauna binnenkort geen patrie meer heeft om voor te trillen van verontwaardiging?
Egidius[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
...
|
Met dit soort posters denk je dus altijd dat ze een beetje aan het spotten zijn en iemand willen belachelijk maken. Maar steevast blijkt het echt te zijn. Rijs op! Mede belgicisten! Ons fantastische land! Schande! La Honte!
Egidius[/size] |
[/edit]
|