![]() |
Fabriek of werkkamp ?
Citaat:
|
Sommige scholen doen dat ook. Gelukkig niet diegene waar ik naartoe ging.
Scholen, werkplaatsen, gevangenissen, verplichte registraties van allerlei... We worden tot verzadigde, doch veel te hard werkende, burgers opgefokt om het kapitalistische, (zogezegd) "vrije" systeem te doen draaien. |
en om je te kunnen dwingen gijzelen ze je natuurlijk erfdeel !
|
Citaat:
|
Kijk,een bedrijf moet nu eenmaal wat discipline kweken om rendabel te kunnen zijn.Als je het bedrijf bekijkt waar ik werk,daar werd ook massaal misbruik gemaakt van de tikklok.Er waren arbeiders die 10min voor de tijd vertrokken en hun tikkaart lieten afstempelen door iemand anders.Maar dat vroeger vertrekken is een gevaarlijke onderneming omdat de verzekering(van werk naar huis)pas start op het EINDE van de werkdag,en niet 10min vroeger.
Nu hebben ze een nieuwe tikklok geplaatst die deze praktijken uitsluit,namenlijk een "handscan".Wel mooi spul,je moet een code intikken en dan u hand op een reflector leggen die u hand scant,dus misbruik is hiermee uitgesloten. Ergens kan ik die baas van dat bedrijf in Apeldoorn wel begrijpen leeuw,het zal wel regelmatig voorgekomen zijn dat ze misbruik hebben gemaakt van het tiksysteem. |
Citaat:
Helaas moet ik nu weg, iemand helpen een kast versjouwen. Tot kijk.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Ze hebben het bij ons zeer goed,en dan vind ik het jammer dat er arbeiders zijn die misbruik maakten van het oude tiksysteem.Nu met die "handscan" is het natuurlijk uitgesloten dat je kunt laten tikken door iemand anders,ofwel moet je u hand afzagen en aan iemand anders geven. :-)[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
tevreden arbeiders zullen niet frauderen met een tikklok.
het feit dat ze vroeger naar huis willen wil zeggen dat er iets scheelt met de arbeidsomstandigheden. En is dus geen excuus om arbeiders op te sluiten en dus van hun vrijheidsrecht te beroven. De winst van een bedrijf is inferieur aan de vrijheidsrechten van een natuurlijk persoon. ik zeg dat bovendien niet alleen maar de grondwet zegt dat ook.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Ik heb mijn tijd verspild aan het Heilig Hart College in Maasmechelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lynchen moesten ze zoiets. :evil: |
Citaat:
Alle werkgevers zijn niet hetzelfde,dat mogen we niet vergeten! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be