Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Brussel-Halle-Vilvoorde (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=100)
-   -   Morgen Grote Vlaemsche Betooginck! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=34981)

Patriot! 28 mei 2005 23:51

Morgen Grote Vlaemsche Betooginck!

Allez, hoeveel volk gaat er zijn, beste flaminganten?

Patriot! 28 mei 2005 23:53

Ik ben er alvast zeker van dat er minder dan 5.000 zielige zotten zullen zijn morgen! :lol:

De Vlaemsch-nationale 'beweging' is dood en begraven. ;)

Micha 28 mei 2005 23:54

Gaat ge er mss ook zijn ?

Micha 28 mei 2005 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Ik ben er alvast zeker van dat er minder dan 5.000 zielige zotten zullen zijn morgen! :lol:

haha 8O

Betweter 29 mei 2005 00:06

Ik gok op zo'n 300 manifestanten. Geen enkele actiegroep doet ons dit na. BUB haalt er nog geen 10.

Tantist 29 mei 2005 00:41

Citaat:

...zegt het lid van B+ dat op een betoging uit heel België slechts 2000 man bij elkaar kreeg :lol:

vercetti 29 mei 2005 10:03

Citaat:

Jullie krijgen toch ook anders weinig mensen op de been.
Ik heb hier in den tijd va fluppe zijn uitspraken gehoord dat er spontane betogingen voor de prins gingen komen...

Niemand kwam :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Andro 29 mei 2005 10:06

Ik schat +- 400.

Sergei 29 mei 2005 10:28

T'is morgen wat koeler, dus 350 man.
Tenminste tot aan het eerste cafe , per cafe zo'n 10 man minder. :-)

Vlaams-nationalist 29 mei 2005 11:18

Waar haalt u het lef wel niet vandaan om de spot te drijven met een organisatie die ongeveer het 30-voudige van mobilisatiekracht kan halen dan uw prutsklubje. En dan is het ook nog niet alleen Voorpost die aktie voert, maar ook NSV en NJSV. Dus een raad: hou uw bek dicht tot u ooit aan dat aantal komt. En daar dit nooit zal voorkomen kunt u maar beter gewoon helemaal zwijgen. Er komt toch niets zinnigs uit. :x

Hans1 29 mei 2005 12:22

Allez, niet zeveren, hè. Hoeveel man was er nu?

Vlaams-nationalist 29 mei 2005 12:24

Ik was er, net zoals vele scholieren die normaal wel meegaan, niet daar ik examens heb binnen een week. Maar wees gerust, er zullen er meer geweest zijn dan dat u ooit zult kunnen voorstellen, noch niet in uw natste dromen.

Hans1 29 mei 2005 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Ik was er, net zoals vele scholieren die normaal wel meegaan, niet daar ik examens heb binnen een week. Maar wees gerust, er zullen er meer geweest zijn dan dat u ooit zult kunnen voorstellen, noch niet in uw natste dromen.

100 man?:lol:

Vlaams-nationalist 29 mei 2005 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
100 man?:lol:

U is echt een masochist, u houdt er blijkbaar van u eigen af te breken en te kleineren. Er komen mensen naar zo'n betoging in veelvoud van uw partijledenaantal. Dus hou op uzelf te vernederen en ga op een ander spelen en kom terug als je wat betekent in het politieke spectrum.

Hans1 29 mei 2005 12:33

Ga ja nu nog eens zeggen hoeveel man er was? Ik ben benieuwd. Of moet ik het Pallieterke gaan lezen, ofzo?

Vlaams-nationalist 29 mei 2005 13:15

Citaat:

Ga ja nu nog eens zeggen hoeveel man er was? Ik ben benieuwd. Of moet ik het Pallieterke gaan lezen, ofzo?

Ik heb tot nu toe nog geen kontakt gehad met betogers. En ja, koop aub 't Pallieterke, het zal hopelijk uw aangetaste geest wat veranderen, alhoewel ik het betwijfel of uw ziekte nog genezen kan worden. Ik vrees ervoor.

Het Skill Effect 29 mei 2005 13:17

in de zon liggen is belangrijker dan die flutbetoging!

Grellig 29 mei 2005 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
in de zon liggen is belangrijker dan die flutbetoging!

[size=3]Dat is niet goed voor u Skill,in de zon liggen,dan gaat u bedorven grijze massa nog meer gisten :rofl: :rofl: [/size]

Hans1 29 mei 2005 13:22

Ik heb het gezien op VTM. Er zouden 500 betogers geweest zijn. Allen nazi's. Of wat had u gedacht van de uitstervende Vlaams-nationalisten?:-D

Grellig 29 mei 2005 13:25

Citaat:

Ik heb het gezien op VTM. Er zouden 500 betogers geweest zijn. Allen nazi's. Of wat had u gedacht van de uitstervende Vlaams-nationalisten?:-D

Volgens mij komt u nog maar voor één zaak uit bed,en dat is om het Vlaamse identiteitsgevoel tot in het ziekelijke toe belachelijk te maken.

Weten u ouders of grootouders hoe u over Vlaanderen denkt eigenlijk?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be