![]() |
Morgen Grote Vlaemsche Betooginck!
Allez, hoeveel volk gaat er zijn, beste flaminganten?
|
Ik ben er alvast zeker van dat er minder dan 5.000 zielige zotten zullen zijn morgen! :lol:
De Vlaemsch-nationale 'beweging' is dood en begraven. ;) |
Gaat ge er mss ook zijn ?
|
Citaat:
haha 8O |
Ik gok op zo'n 300 manifestanten. Geen enkele actiegroep doet ons dit na. BUB haalt er nog geen 10.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb hier in den tijd va fluppe zijn uitspraken gehoord dat er spontane betogingen voor de prins gingen komen... Niemand kwam :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: |
Ik schat +- 400.
|
T'is morgen wat koeler, dus 350 man.
Tenminste tot aan het eerste cafe , per cafe zo'n 10 man minder. :-) |
Waar haalt u het lef wel niet vandaan om de spot te drijven met een organisatie die ongeveer het 30-voudige van mobilisatiekracht kan halen dan uw prutsklubje. En dan is het ook nog niet alleen Voorpost die aktie voert, maar ook NSV en NJSV. Dus een raad: hou uw bek dicht tot u ooit aan dat aantal komt. En daar dit nooit zal voorkomen kunt u maar beter gewoon helemaal zwijgen. Er komt toch niets zinnigs uit. :x
|
Allez, niet zeveren, hè. Hoeveel man was er nu?
|
Ik was er, net zoals vele scholieren die normaal wel meegaan, niet daar ik examens heb binnen een week. Maar wees gerust, er zullen er meer geweest zijn dan dat u ooit zult kunnen voorstellen, noch niet in uw natste dromen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga ja nu nog eens zeggen hoeveel man er was? Ik ben benieuwd. Of moet ik het Pallieterke gaan lezen, ofzo?
|
Citaat:
|
in de zon liggen is belangrijker dan die flutbetoging!
|
Citaat:
|
Ik heb het gezien op VTM. Er zouden 500 betogers geweest zijn. Allen nazi's. Of wat had u gedacht van de uitstervende Vlaams-nationalisten?:-D
|
Citaat:
Weten u ouders of grootouders hoe u over Vlaanderen denkt eigenlijk? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be