![]() |
Frankrijk zegt NON tegen Europese Grondwet
Volgens de eerste exit-polls:
55% nee 45% ja Opkomst: ongeveer 75% |
Citaat:
|
Als 't zo is: Le Penne zal triomferen. Dank je ekstreem links.
|
het was te denken hé.
|
Nu eens zien wat ze gaan doen met dit resultaat (wat natuurlijk nog niet zeker is.) Als ze dit zo maar naast zich neerleggen, denk ik niet dat alle Fransen dat gaan pikken.
|
Waarschijnlijk komt er nog een referendum over een paar jaar.
|
Mja, best mogelijk.
|
Laat ons hopen dat dit signaal de hoge heren van de Europese politiek tot nadenken stemt !
|
Citaat:
U heeft een stem gegeven aan al de vrijheidslievende burgers overal in Europa die zich van hun zeer democratische regeringen niet mochten uitspreken over hun eigen grondwet. Merci la France! Nederland: zorg voor de genadeslag asjeblief! We betalen de IJzeren Rijn helemaal alleen als jullie dit ondemocratische Europa stoppen. Deal? Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Eerste resultaten EU grondwet stemming Frankrijk
Voorlopig resultaat : NEE haalt het met 54%
|
Citaat:
Ik stel voor dat we hem afbreken alles Nederland 'neen' stemt :-) . |
Vive la France... De cijfers zijn ondertussen al geklommen tot 57% tegen!
Ik vindt het wel prachtig hoe de burgerlijke propaganda-stunt van de traditionele partijen is afgelopen op een nederlaag van formaat. Leve de CGT en het linkse Non-kamp... |
Citaat:
|
Ik kan dat resultaat ook alleen maar toejuichen.
Nederland en Groot Britannie zijn de volgende in de rij om tegen te stemmen. Goed zo. |
vive la classe des travailleurs français. Vive la CGT vive la gauche révolutionaire.
|
Blijkbaar was het weer dan toch niet zo goed :)
|
Vive la France! Hopelijk doet Nederland het even goed :)
|
alle menschen werden brüder wo dein zanfter flugel weilt...
|
Citaat:
Deze situatie geeft ons, de militanten van Sta Op, nieuwe hoop. Met alle kracht zullen wij blijven roepen dat ook in ons land een referendum gehouden moet worden, zodat wij met vereende krachten dit neoliberaal manifest kunnen verwerpen, net als in Frankrijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be