Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meia noite
en de williams-zusjes dan? ;-)
bwa, tis nie vrouwonvriendelijk bedoelt, en de meeste vrouwen weten dat wel denk ik
|
Natuurlijk zijn er uitzonderingen. en waarom denk je dat vrouwen er na zoveel jaren dat weten.. kijk nu naar de media en de mannelijke kommentaren klik klik bang. lap, weer al iemand met een depressie.
en tikfouten, tja, kan gebeuren. Zelfs flagrante taalfouten komen bij mij soms nog voor.
Enne, het ging toch over de roland garos tennis resultaten, om dan er zo'n lijn bij te zetten..[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Sergei on 02-06-2005 at 09:06
Reason:
--------------------------------
Citaat:
bwa, tis nie vrouwonvriendelijk bedoelt, en de meeste vrouwen weten dat wel denk ik
|
Natuurlijk zijn er uitzonderingen. en waarom denk je dat vrouwen er na zoveel jaren dat weten.. kijk nu naar de media en de mannelijke kommentaren klik klik bang. lap, weer al iemand met een depressie.
en tikfouten, tja, kan gebeuren. Zelfs flagrante taalfouten komen bij mij soms nog voor.
Enne, het ging toch over de roland garos tennis resultaten, om dan er zo'n lijn bij te zetten..[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Citaat:
|
en tikfouten, tja, kan gebeuren. Zelfs flagrante taalfouten komen bij mij soms nog voor.[/size] |
[/edit]
|