![]() |
De juiste cijfers ...
Ze vertellen ons nu al jaren dat 10 % van de bevolking homo is.
Een zeer belangrijke minderheid dus ... In de VS hebben 31 homoseksuele verenigingen echter officieel moeten toegeven dat deze bewering gelogen is. De juiste cijfers zijn gebaseerd op gegevens van de National Health and Social Life Survey. Daaruit blijkt dat dat slechts 2,8 % van de mannen en 1,4 % van de vrouwen zichzelf als homoseksueel of biseksueel beschouwt. Als men alleen de échte homoseksuelen meetelt komt men tot nog lagere percentages, nl. 2 % van de mannen en 0,9 % van de vrouwen. Het wordt echter nog ellendiger voor de homolobby als men de tellingen niet baseert op zijn of haar geaardheid maar op het gedrag zelf ... [size=4]De meeste zogezegde homoseksuelen hadden ook nog seksuele contacten met het andere geslacht. Slechts 0,9 % van de mannen en 0,4 % van de vrouwen hadden alleen seksuele relaties met personen van hetzelfde geslacht. Het is dus zeer duidelijk dat de homolobby opzettelijk jarenlang en systematisch gelogen heeft over het aantal homoseksuelen.[/size] Met deze cijfers kunnen we de problematiek tot de ware proporties herleiden. Laat jullie dus niets meer wijsmaken ! |
bron : Blauwvoet
|
Citaat:
|
Al waren er maar twee op heel de wereld, dan nog hadden ze recht op gelijke rechten.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
#1 heel betrouwbare bron
#2 niet alle homosexuelen leven "uit de kast" #3 holebi's bevat ook "bi", afkorting van bisexuelen #4 wat zou ik eerder vertrouwen, een gewone wetenschappelijke studie, of een studietje gefinanciëerd door anti-homo lobbys, mmm, lemme think #5 nog eens, heel betrouwbare bron knp thxbye[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Voor mijn part is 99 % van mannen homo :-D
|
Een studie uit 1992 op basis van interviews (dus niet erg anoniem).
|
Citaat:
|
Pff , ik zou het apprecieren dat 99% van de mannen homo was, dan had ik een volle dagtaak de hetero vrouwen een beurt te geven.
Who cares. Sex is lekker, tussen welke geslachten ook. maar voortplanting, daar heb je sperma en een eicel voor nodig |
Citaat:
Hoewel ze ook dat nu aan het omzeilen zijn. Egidius |
So what? Holebi hebben wat mij betreft dezelfde rechten als hetero's of ze nu 0.5% of 50% van de bevolking uitmaken.
Maar als ik even een opmerking mag maken over die cijfers. Ik ben die al eerder tegengekomen op het internet en die komen niet van blauwvoet maar van wat men het Amerikaanse "Religious Right ", Organisaties als de CWFA, AFA, CC. Deze organisaties staan zeer sterk in de Bible-Belt waar holebi's zwaar gediscrimineerd worden(en in bepaalde counties-states zelfs de wet overtreden als ze iets beginnen met iemand van hetzelfde gelsacht). In zo'n omgeving lijkt het mij logisch dat holebi's hun geaardheid verzwijgen(in een land als Saoudi-Aranië of Pakistan zou men waarschijnlijk concluderen dat er geen homo's bestaan, omdat niemand er zich durft te outen). Om te weten hoeveel holebi's er werkelijk zijn, zou men zo'n onderzoek moeten organiseren waar homo's (quasi) gelijk staan met hetero's(bv. Vlaanderen of Nederland). |
Citaat:
|
Een zeer belangrijke minderheid zegt m'n hier: hoor eens bezig hoor eens bezig welke onwaarschijnlijke homohaat weer! Nu die bron is ook enorm daadkrachtig zu.
Misschien effe zeggen dat 10 % van de bevolking HOLEBI is en voor degene die dit niet begrijpen: Ho = homo Le= Lebisch Bi = Biseksueel En oh ja nog iets op mijn werk is er als ik vlug effe uitreken 8 % openlijk holebi, en neem daar nog es degene die zich niet geout hebben en je komt aan 10 %. Ja homohatertjes, homo's, lesbo's en bi's zijn er en zullen er altijd zijn tot grote spijt van wie het benijdt! |
Citaat:
dat zoveel homo's "geexperimenteerd" hebben met het andere geslacht is ook te wijten aan maatschappelijke omstandigheden, waarin heterosexuele contacten de norm zijn. |
Citaat:
Een wetenschappelijke bron, mag ik aannemen ???????? |
het valt mij op dat de linksen opnieuw geen zinnige argumenten hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand die voor het homohuwelijk en adoptie is wordt hier volgens de VB'ers direct gecatalogeerd als links. Rare denkwijze.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be