![]() |
Europese Grondwet is dood
Citaat:
[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
R. I. P.
|
Hij wil nog eens benadrukken hoe democratisch de 'D' in VLD wel is.
|
Citaat:
Wij daarentegen, degenen dus die volgens Dehaene en Di Rupo te dom zijn om ons gedacht te mogen zeggen, hebben onze domheid dus ook bewezen in de VRT-Standaard peiling (:rofl: ). Zouden die pipo's zo ver van het volk staan dat ze echt denken zomaar weg te kunnen komen als ze eens echte democratische hefbomen gebruiken na zo'n lange periode van onthouding (door hemeltergende particratie)? |
Citaat:
Egidius |
Tiens ik wist niet dat Nederland en Frankrijk lid waren van de VLD. ;)
|
Citaat:
Egidius |
Citaat:
|
Bye bye klote-Europa!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe zwakker Europa, hoe sterker Amerika op militair gebied. Hoe verdeelder Europa, hoe sterker de Aziatische landen en China op economisch gebied. Hoe zwakker Europa, hoe kleiner het moreel en ethisch gezag in Afrika. Heb je plezier in een zwak Europa Antoon ? |
Citaat:
Citaat:
Ik vind het niet meer dan normaal dat eerst ook de andere landen zich mogen uitspreken. |
Citaat:
Wat betreft de grondwet : voor mijn part moet Europa zo sterk mogelijk worden. Maar hoe ze de laatste jaren bezig zijn zal precies hettegenovergesteld effect hebben : geografisch eindeloos uitbreiden, iedereen maar binnenlaten, ongrijpbare en onbegrijpbare instellingen die bovendien geldverslindend en onefficiënt zijn. De punten die jij opsomt laatik aan jou over. En ook jouw bewering dat ik een plezier zou hebben aan een zwak Europa. Zo, voel je je nu weer wat slimmer?[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In plaats daarvan is het een belachelijke vereniging van tientallen landen geworden waarvan een deel niet eens economisch vatbaar is, een ander deel ver van ontwikkeld, laat staan de kandidaten als Turkije die er helemaal niets mee te maken hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
En toch juicht president Bush bij elk nieuw (arm) land dat zich bij Europa wil voegen. Alles is evenwicht Antoon en evenwicht is zo broos. Het is een ernstige gemiste kans voor Europa om te groeien en een wereldspeler te worden. Een dwergje gekneld tussen twee supermachten, de toekomst van Europa. Maar de burger heeft beslist ..... omdat ze het hem niet konden uitleggen of omdat ze dachten dat hij het toch niet zou begrijpen.:roll: Een grote fout ! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be