Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Rechts (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Urban Trad (https://forum.politics.be/showthread.php?t=3518)

amexx 24 mei 2003 23:04

Urban Trad eindigde net op de tweede plaats op het eurovisie song festival. Met Soetkin Collier hadden ze gewonnen.

Vlaamse Leeuw 24 mei 2003 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door amexx
Urban Trad eindigde net op de tweede plaats op het eurovisie song festival. Met Soetkin Collier hadden ze gewonnen.

Ik heb er totaal geen medelijden mee. Ze hadden dat Vlaams meisje maar niet moeten uitsluiten.

amexx 25 mei 2003 10:36

Ik heb er ook geen medelijden mee. Nu ze tweede geeindigd zijn is er ook geen ruzie wie het festival in 2004 gaat organiseren. Vlaanderen of Wallonie.

Vlaamse Leeuw 25 mei 2003 10:40

Citaat:

Ik heb er ook geen medelijden mee. Nu ze tweede geeindigd zijn is er ook geen ruzie wie het festival in 2004 gaat organiseren. Vlaanderen of Wallonie.

Yep, dat is ook waar.

amexx 25 mei 2003 12:13

In feite stelt het festival niet veel voor. Ik vond de Nederlandse inzending wel goed. Maar zo speciaal was het ook weer niet.

C uit W 25 mei 2003 13:33

Ik heb op mezelf gelet: totaal geen affectie met die groep, 0,0 gevoelens voor belgie. Integendeel, ik was blij, ze verdienden het niet te winnen aangezien ze hun eigen groepsleden al wegzenden.

ook kinderachtig van de [size=1]v[/size]RT om de schandelijke 0 van het VK te verklaren door de oorlog in irak, want israel en spanje scoorden goed.

Vlaamse Leeuw 25 mei 2003 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Ik heb op mezelf gelet: totaal geen affectie met die groep, 0,0 gevoelens voor belgie. Integendeel, ik was blij, ze verdienden het niet te winnen aangezien ze hun eigen groepsleden al wegzenden.

ook kinderachtig van de [size=1]v[/size]RT om de schandelijke 0 van het VK te verklaren door de oorlog in irak, want israel en spanje scoorden goed.

Er moet toch een verklaring voor gevonden worden, maar ik heb gehoord op de radio dat ze eigenlijk vals zongen.

C uit W 25 mei 2003 14:14

't zal gewoon slecht geweest zijn, die oorlog heeft daar niks mee te maken.

Vlaamse Leeuw 25 mei 2003 14:57

Citaat:

't zal gewoon slecht geweest zijn, die oorlog heeft daar niks mee te maken.

Dat dacht ik al!

datri 26 mei 2003 18:35

Citaat:

inderdaad, soetkin is een gemiste kans :wink:

Vlaamse Leeuw 26 mei 2003 20:00

Maar ze moesten nu eenmaal geen Vlaams nationalistische hebben in hun groep.

Guderian 29 mei 2003 01:24

Citaat:

Soetkin Collier is zo links als ze groot is!
Who cares wat die Urban T-idioten daar uitspookten?

amexx 29 mei 2003 10:03

Links of niet het blijft een Vlaamse. En dus eigen volk.

Guderian 29 mei 2003 19:17

Citaat:

Dat is dan ook alles...
Joske Geysels is naar't schijnt ook een Vlaming... :roll:

C uit W 29 mei 2003 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:

Soetkin Collier is zo links als ze groot is!
Who cares wat die Urban T-idioten daar uitspookten?

Op basis van wat zeg je dat?

amexx 30 mei 2003 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:

Dat is dan ook alles...
Joske Geysels is naar't schijnt ook een Vlaming... :roll:

Laat ons hopen dat hij nooit deelneemt aan het festival. :D

Tantist 2 juni 2003 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Citaat:

Er moet toch een verklaring voor gevonden worden, maar ik heb gehoord op de radio dat ze eigenlijk vals zongen.

Ze zongen niet gewoon vals, ze zongen afgrijselijk vals... Meer moet daar niet achter gezocht worden, ook al zouden de sossen van de VRT dat wel willen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be