Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   WAAROM BLIJFT HET VB stijgen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=3525)

Bruno* 25 mei 2003 11:12

Wat mij vooral opvalt is dat het de as Antwerpen-Mechelen, waar ze een complete meerderheid hebben... Waarom :?:

vlaanderen72 25 mei 2003 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Wat mij vooral opvalt is dat het de as Antwerpen-Mechelen, waar ze een complete meerderheid hebben... Waarom :?:

Daar hebben de mensen verstand. :wink:

Pat 25 mei 2003 11:18

Citaat:

Eenvoudig: Da's de as van het kwaad. :lol:

skye 25 mei 2003 11:19

Citaat:

Veel migranten.

vlaanderen72 25 mei 2003 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pat
Citaat:

Eenvoudig: Da's de as van het kwaad. :lol:

:lol:

Welvaart&Veiligheid 25 mei 2003 12:41

Citaat:

Heel eenvoudig, omdat de mensen voor de zoveelste keer een duidelijk signaal willen geven dat er een strenger vreemdelingenbeleid moet komen. Bij gebrek aan een deftige rechtse partij hebben de mensen in de huidige omstandigheden géén andere keuze dan te stemmen voor het Vlaams Blok.

Knuppel 25 mei 2003 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Welvaart&Veiligheid
Citaat:

Heel eenvoudig, omdat de mensen voor de zoveelste keer een duidelijk signaal willen geven dat er een strenger vreemdelingenbeleid moet komen. Bij gebrek aan een deftige rechtse partij hebben de mensen in de huidige omstandigheden géén andere keuze dan te stemmen voor het Vlaams Blok.

Zo iets simpels?
En toch zo moeilijk door Tacitus en de hele belgicistische co te begrijpen. :roll:

Darwin 25 mei 2003 14:41

In de provincie Antwerpen en net 'over 't water' stemde op 18 mei 2003 1 op 4 op het Vlaams Blok.

Gelukkig slapen de mensen niet overal.

En als dat zo moest zijn hebben we in Antwerpen gelukkig nog mensen als Abou die ons op tijd en stond weer wakker maken.

pibo® 25 mei 2003 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
In de provincie Antwerpen en net 'over 't water' stemde op 18 mei 2003 1 op 4 op het Vlaams Blok.

Gelukkig slapen de mensen niet overal.

En als dat zo moest zijn hebben we in Antwerpen gelukkig nog mensen als Abou die ons op tijd en stond weer wakker maken.

En als 't zo blijft doorgaan zal da nog veel meer worden , de mensen beginnen het huidige geklungel deftig beu te worden en met reden :twisted:

Kelly 25 mei 2003 14:56

IK denk dat daar een vrij simpel antwoord op te geven valt. Zolang de regering haar associaal beleid blijft verder zetten dan blijven de mensen gefrustreerd en dan blijven ze stemmen op het Blok uit Protest.

Je moet ook niet vergeten welke sociologische druk het Blok heeft gehad. Zer zijn er in geslaagd om een vrij tollerante bevolking om te buigen naar een racistische egoistische meute. Het is tegenwoordig moeilijk om niet meer racistisch te denken. Zeker de de verrechtsing die je overal terugvindt.

Vergeten we niet wie heeft de zero-tolerantie ingevoerd??? Jazeker Somers van de VLD

Wie heeft reeds 45 punten van het 60 puntenprogramma van het Blok erdoor gevoerd in Antwerpen jazeker de SPA aan kop!

Wie heeft er vluchtelingen met een DC 30 gedeporteerd?? Jazeker onze sociale minister Vandelanotte!!!

Vlaams Vierkant 25 mei 2003 15:01

Het Vlaams Blok komt in een nieuwe fase. De stoottroepen moeten bevoorraad worden met nieuwe quotes en nieuwe munitie om op de vreemdelingen te schieten. Tegelijkertijd mag men het zwaar geschut niet bovenhalen om de gemiddelde Vlaams-Blok kiezer niet voor het hoofd te stoten. Dit wordt dansen op een slappe koord. Annemans is misschien een goed danser. Maar een Filip Dewinter kan er niets van en zal binnen afzienbare tijd met zijn klikken en klakken van die koord donderen. Let maar op.

joske 25 mei 2003 15:13

weeral een anti blokker,jongens jullie zijn toch bang van het blok,democratisch zegt u,wie geeft u het recht om het blok ondemocratisch te noemen,gij zijt ook zo ne politiek correcte zeker,hebben jullie zich wel eens afgevraagd waarom het blok bij elke verkiezing stemmen bij wint.omdat er meer en meer mensen zijn die blauwen en roden niet meer geloven met hun mooipraterij.ge zult het binnenkort wel in uw portemonnee voelen wat hun beloften waard zijn,leve het vlaams blok. :idea:

Dies 25 mei 2003 15:13

Gisteren nog gehoord " Ik heb op het VB gestemd als protest tegen de andere partijen "
En zo denkt het grootste deel van de kiezers van het blok.

Knuppel 25 mei 2003 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Gisteren nog gehoord " Ik heb op het VB gestemd als protest tegen de andere partijen "

Er is toch zeker geen reden voor protest in dit fantastisch goed boerende koninkrijkje van melk en honing, zeker? :o

pibo® 25 mei 2003 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dies

We moeten nog enkel die proteststemmers overhalen om sympatisant te worden of beter nog gewoon lid te worden 8)

Knuppel 25 mei 2003 15:22

Citaat:

Omdat daar nauwelijks belgicisten wonen, natuurlijk.
Die zijn slimmer en stemmen op de BUB.
Of de 'goei' zijn in franstalig gebied gaan wonen. :lol:

joske 25 mei 2003 15:22

ja ieder die op een partij stemt doet dat uit protest tegen een andere partij,die stemt cd&v omdat hij tegen blauw en rood is,die stemt blauw omdat hij tegen rood en groen is enz.elke stem is een protest stem tegen een of andere partij.hoe komt het dat de groenen nu weggestemd zijn,de meeste stemmen zullen vermoedelijk naar de spasten gegaan zijn,dat zijn toch ook protest stemmen,maar dan tegen agalev,kom toch aub niet meer af met die dooddoeners. :twisted:

Guderian 25 mei 2003 18:53

Citaat:

Omdat ze zeggen wat steeds meer mensen stilletjes denken! :wink:

thePiano 25 mei 2003 18:56

"What goes up, must come down" :P

Dies 25 mei 2003 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Er is toch zeker geen reden voor protest in dit fantastisch goed boerende koninkrijkje van melk en honing, zeker? :o

Kent u dan zoveel landen waar het beter is? Is het hier echt zo slecht? Wat is er hier allemaal niet goed dat ergens anders beter is? Hoorde onmiddelijk na de verkiezingen op ATV een NV-A stemmer zeggen (na het vernemen dat de NV-A de kiesdrempel niet haalde) "Ja dan zit der niets anders op dan naar het buitenland te verhuizen é, want da kan hier nu allemaal ni meer é, al die moorden en pedofielen enzo --> Denkt zo iemand dat er in het buitenland geen misdaad is misschien?
En joske de meeste mensen stemmen niet tegen een partij, maar voor! een partij (al dan niet omwille van het programma of omwille van de mensen) Wanneer ik zou vinden dat deze regering slecht werk geleverd heeft en ik mij niet meer zou kunnen vinden in het programma van een partij dan zou ik blanco stemmen, maar zou ik niet stemmen op het Vlaams Blok hoor.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be