![]() |
Let op mijn woorden, jullie zullen heel snel doorhebben wat ik hiermee bedoel.
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: |
:multi: heb je het over die slechtgestemde piano..... :lol: :lol:
|
Het lachen zal je helaas snel genoeg vergaan. :cry:
|
Heeft dit alles te maken met de theorie van onze Darwin?
Survival of the fittest? |
Geen nood..... Clavecimbels zijn er om Piano's van de weg te rijden 8)
|
en dan neemt de Piano Forte het wel van je over....:lol:
|
Hmmmm, mensen aub. We gaan hier niet beginnen met persoonlijke aanvallen. De rust blijft hier bewaard zolang iedereen zich aan de regels houdt. Discussieer met elkaar op een volwassen manier. Als iemand iets schrijft dat je ergert, reageer er dan op, maar gebruik geen goedkope dooddoeners of lafhartige woorden want dan geef je jezelf gewonnen.
Met vriendelijke groeten, David Van den Bossche |
Toch geen familie van Michel of Luk zeker? :evil:
Darwin, met groot genoegen moet ik vaststellen dat dit forum zelfs de onfrisse luchtverplaatsing heeft doorstaan die de val van het GVA-forum heeft teweeg gebracht. :wink: |
Luchtverplaatsing:?:
Een goei Duympje... :wink: |
Citaat:
Maar nu zijn de meesten van hen weer terug naar hun ouwe stekje teruggekeerd. En ook de "frutterkes" zitten daar nu heb ik gezien. :P |
En hoe is het nu, Darwin?
|
Citaat:
|
Toen bestond het GVA forum nog 8O
|
Citaat:
Ik moet eerlijk zeggen opgeschrikt te zijn uit met het emailtje van dit forum. Waarover gaat het allemaal? Waar halen jullie de moed en de energie vandaan om voor dovemans oren te praten (of vergis ik me)? Enkele vraagjes: Wie is hier ooit van mening veranderd door het lezen van anderen hun betoog, of door te discussiëren op dit forum? Wie durft zijn vinger op te steken? Stel dat iedereen bij zijn gelijk gebleven is. Heeft dit forum dan zin? Maar stel ook dat hier iedereen zijn mening herzien heeft. Dezelfde vraag kan dan gesteld worden: heeft dit forum zin? Immers de herziening zal wellicht in alle richtingen werken, of is dat niet juist? Wint hier een bepaalde strekking veld? (Lijkt me meer een slagveld :lol: ). Knuppeltje, proficiat met je voorzitterschap. Vroeger de eerste vrouwelijke paus, en nu dit. Hoe dan ook, nog veel plezier op dit forum (misschien het enige nut, indien ik me vergis, laat het me weten). Vele groetjes :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: |
De meeste PI'ers zullen wel verhuizen naar het nieuw forum van Verstrepen (forum.zwartopwit.be of zoiets).
|
Deleted
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geen persoonlijke beledigingen aub johanvdw |
persoonlijke aanval. bij deze gemeld.
ik zou nie weten wat ik tov u zou moeten toegeven qua fouten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be