![]() |
Goedkope bouwgrond
Ik ben de laatste tijd eens aan het kijken naar een stekkie om te wonen. Fuck you! Zo ongelofelijk duur dat die bouwgronden zijn... 260.000 euro voor een lapje van 1400m². 100.000 euro voor 430m²...
En zijn er dan eens prachtaanbiedingen voor 1000m² voor 25.000 euro, blijkt dat enkel voor weekendhuisjes te zijn. Heb je dan al een stukje grond, dan kunnen er nog beschermde bomen opstaan ook, die je niet mag omhakken... Zucht... Waar kun je nog deftige bouwgrond vinden? En hoe zit het met de toekomst? Kan dit nog zo verder of zal het allemaal wel wat goedkoper worden als de bevolking afneemt? |
Ga eens in Wallonie zoeken ? ;)
|
Citaat:
Misschien moet men maar eens starten met het aanpakken van de échte stadsproblemen: vreemdelingen en criminaliteit, zodat beter bemiddelde gezinnen niet verhuizen naar de plattelandsrand rond de steden waardoor de grondprijzen daar stijgen. Jaja, zelfs op de prijzen van de bouwgronden is er een multikul-effect. Het uitwijzen van een half miljoen vreemdelingen alleen al, zou de huizen in de steden weer goedkoper maken + de buurten leefbaarder. |
Citaat:
|
Vlaams limburg. Agh the pain ! The agony ! My eyes ! ;)
neen hier moede niet meer zoeken. 7 are = 75000 euro. Prijzen zijn belachelijk hoog door onze nederlandse vrienden. En ge kunt ook niet mee doen aan die gemeentelijke verkavelingen, want das enkel voor inwoners. |
Citaat:
Nu wij hadden chance, 7 are gevonden voor 1,3 miljoen 4 jaar geleden in de grensstreek. Van een hollander gekocht by the way ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb in de peiling niet kunnen stemmen, aangezien Wallonië er niet in is opgenomen. Anderzijds had ik Vlaams Limburg kunnen invullen, aangezien die streek helemaal niet bestaat. Vlaanderen heeft nooit in Limburg gelegen, en Limburg hoort ook niet thuis in Vlaanderen. |
Citaat:
Iig is het ook onze eigen fout, als wij vroeger iets verkochten zagen we de hollander met veel geld ook graag komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan niet meestemmen want topicstarter is de optie "'nergens" vergeten.
|
Citaat:
Good luck ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be