Supe®Staaf |
6 juni 2005 16:30 |
Ik vond Poupaert een hoogst origineel figuur.
Een lekker warhoofd, maar ik hou van chaos als brenger van verfrissende ideeën en visies. Hij kon bliksemsnel verglijden van baarlijke bullocks, naar bizarre doch ällerminst van dommigheid getuigende postings.
Hij doet me aan Godfried de keiharde katholieke provocateur denken.
Hoe gedéfroqueerd diens ideeën ook waren, ik genoot van de consternatie die ze teweegbrachten bij sommigen die het gechargeerde er niet van wilden of konden zien.
Ik heb hem zelf maar één of twee keer (gemeend?) kwaad gekregen.
Zo moesten er meer zijn.[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Supe®Staaf on 06-06-2005 at 17:30
Reason:
--------------------------------
Ik vond Poupaert een hoogst origineel figuur.
Een lekker warhoofd, maar ik hou van chaos als brenger van verfrissende ideeën en visies. Hij kon bliksemsnel verglijden van baarlijke bullocks, naar bizarre doch ällerminst van dommigheid getuigende postings.
Hoe gedéfroqueerd diens ideeën ook waren, ik genoot van de consternatie die ze teweegbrachten bij sommigen die het gechargeerde er niet van wilden of konden zien.
Zo moesten er meer zijn.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Ik vond Poupaert hem een hoogst origineel figuur.
Zo moesten er meer zijn.[/size] |
[/edit]
|