![]() |
stapt deguch het nu af of niet ??
moet dien onnozelaar nu onslag nemen of niet ?
hij heeft gelogen ! als hij mag aanblijven van de overige VLaamse Demonen, wat kunnen we dan nog van hen geloven ? hoe kunnen we weten wanneer ze de waarheid spreken en wanneer niet ? vermits ze daar toch durven liegen (is bewezen ), durven ze dan allemaal liegen of is het er maar ene ? als het er maar ene is, waarom krijgt die dan zijn ontslag niet ? misschien omdat ze dan meer dan ene moeten ontslaan ? voor mij moet die guchelaar deruit ! DE VUILE LEUGENAAR !!!! |
Re: stapt deguch het nu af of niet ??
"noname" <[email protected]> schreef in bericht news:1118080905.a6f1945d256d341e71f741d7d0460592@t eranews... > moet dien onnozelaar nu onslag nemen of niet ? > hij heeft gelogen ! > als hij mag aanblijven van de overige VLaamse Demonen, > wat kunnen we dan nog van hen geloven ? > hoe kunnen we weten wanneer ze de waarheid spreken en wanneer niet ? > vermits ze daar toch durven liegen (is bewezen ), durven ze dan allemaal > liegen of is het er maar ene ? als het er maar ene is, waarom krijgt die > dan zijn ontslag niet ? misschien omdat ze dan meer dan ene moeten > ontslaan ? > voor mij moet die guchelaar deruit ! DE VUILE LEUGENAAR !!!! Waarom zou die man moeten opstappen ? Politiek correct beliegt je al jarenlang elke dag en nog nooit heb ik één politiek correcte stem horen zeggen dat ze moeten opstappen. Laat die man toch op zijn zitje zitten, alles is reeds vergeten en vergeven. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
On Mon, 6 Jun 2005 20:01:43 +0200, "noname" <[email protected]> wrote:
>moet dien onnozelaar nu onslag nemen of niet ? >hij heeft gelogen ! >als hij mag aanblijven van de overige VLaamse Demonen, >wat kunnen we dan nog van hen geloven ? >hoe kunnen we weten wanneer ze de waarheid spreken en wanneer niet ? vermits >ze daar toch durven liegen (is bewezen ), durven ze dan allemaal liegen of >is het er maar ene ? als het er maar ene is, waarom krijgt die dan zijn >ontslag niet ? misschien omdat ze dan meer dan ene moeten ontslaan ? >voor mij moet die guchelaar deruit ! DE VUILE LEUGENAAR !!!! > Wie zonder zonden is, hij werpe den eersten steen! Hebt GIJ nooit gelogen in uw leven? Norbert de strandkruier, sterrenkijker en fruitkweker www.strandkruier.tk |
On Mon, 06 Jun 2005 20:56:23 +0200, Sterrenkijker
<[email protected]> wrote: >Wie zonder zonden is, hij werpe den eersten steen! >Hebt GIJ nooit gelogen in uw leven? Wij zijn dan ook geen minister van buitenlandse zaken a rato van een degelijke pree op de burger zijn kap... |
"noname" <[email protected]> schreef in bericht news:1118080905.a6f1945d256d341e71f741d7d0460592@t eranews... > moet dien onnozelaar nu onslag nemen of niet ? > hij heeft gelogen ! > als hij mag aanblijven van de overige VLaamse Demonen, > wat kunnen we dan nog van hen geloven ? > hoe kunnen we weten wanneer ze de waarheid spreken en wanneer niet ? vermits > ze daar toch durven liegen (is bewezen ), durven ze dan allemaal liegen of > is het er maar ene ? als het er maar ene is, waarom krijgt die dan zijn > ontslag niet ? misschien omdat ze dan meer dan ene moeten ontslaan ? > voor mij moet die guchelaar deruit ! DE VUILE LEUGENAAR !!!! > > Natuurlijk stapt die het naar alle waarschijnlijkheid niet af. Ik herrinner me nog levendig dat ten tijde van Rooms-Rood, de VLD de eerste waren om bij een blunder te staan janken voor het aftreden van de betrokken minister, nu ze zelf aan de macht zijn echter... AVDB |
"noname" <[email protected]> schreef in bericht news:1118080905.a6f1945d256d341e71f741d7d0460592@t eranews... > moet dien onnozelaar nu onslag nemen of niet ? > hij heeft gelogen ! > als hij mag aanblijven van de overige VLaamse Demonen, > wat kunnen we dan nog van hen geloven ? > hoe kunnen we weten wanneer ze de waarheid spreken en wanneer niet ? vermits > ze daar toch durven liegen (is bewezen ), durven ze dan allemaal liegen of > is het er maar ene ? als het er maar ene is, waarom krijgt die dan zijn > ontslag niet ? misschien omdat ze dan meer dan ene moeten ontslaan ? > voor mij moet die guchelaar deruit ! DE VUILE LEUGENAAR !!!! Het Nederlandse volk benoemt De Gucht tot ereburger en vraagt hem premier te worden. Eindelijk eens iemand die weet wat het volk wil en dat ook nog eens kundig kan zeggen. Ik hoor alleen maar jaloerse Ollanders aan alle kanten van mij. |
On Mon, 06 Jun 2005 20:56:23 +0200, Sterrenkijker wrote:
> On Mon, 6 Jun 2005 20:01:43 +0200, "noname" <[email protected]> wrote: > >>moet dien onnozelaar nu onslag nemen of niet ? >>hij heeft gelogen ! >>als hij mag aanblijven van de overige VLaamse Demonen, >>wat kunnen we dan nog van hen geloven ? >>hoe kunnen we weten wanneer ze de waarheid spreken en wanneer niet ? vermits >>ze daar toch durven liegen (is bewezen ), durven ze dan allemaal liegen of >>is het er maar ene ? als het er maar ene is, waarom krijgt die dan zijn >>ontslag niet ? misschien omdat ze dan meer dan ene moeten ontslaan ? >>voor mij moet die guchelaar deruit ! DE VUILE LEUGENAAR !!!! >> > Wie zonder zonden is, hij werpe den eersten steen! > Hebt GIJ nooit gelogen in uw leven? > Wow, wat een vergelijking. -- "als je geen God hebt, ben je een beest! " R.Wereldsman 25/12/2004 http://users.pandora.be/dvg |
On Mon, 6 Jun 2005 20:01:43 +0200, noname wrote:
> moet dien onnozelaar nu onslag nemen of niet ? > hij heeft gelogen ! Als elke politieker moet opstappen die al gelogen heeft...... :p > als hij mag aanblijven van de overige VLaamse Demonen, > wat kunnen we dan nog van hen geloven ? > hoe kunnen we weten wanneer ze de waarheid spreken en wanneer niet ? vermits > ze daar toch durven liegen (is bewezen ), durven ze dan allemaal liegen of > is het er maar ene ? als het er maar ene is, waarom krijgt die dan zijn > ontslag niet ? misschien omdat ze dan meer dan ene moeten ontslaan ? > voor mij moet die guchelaar deruit ! DE VUILE LEUGENAAR !!!! Dit denk ik dus altijd als ik oa Verhofstadt en Stevaert hoor. -- "als je geen God hebt, ben je een beest! " R.Wereldsman 25/12/2004 http://users.pandora.be/dvg |
"Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Mon, 6 Jun 2005 20:01:43 +0200, noname wrote: > > > moet dien onnozelaar nu onslag nemen of niet ? > > hij heeft gelogen ! > > Als elke politieker moet opstappen die al gelogen heeft...... :p Dan zijn er geen niet meer :-))) sorry ik kon het niet laten. groetjes... |
"noname" <[email protected]> schreef op ma 06 jun 2005 20:01:43 al dan
niet correctsgewijs in news:1118080905.a6f1945d256d341e71f741d7d0460592@t eranews: > moet dien onnozelaar nu onslag nemen of niet ? > hij heeft gelogen ! > als hij mag aanblijven van de overige VLaamse Demonen, > wat kunnen we dan nog van hen geloven ? > hoe kunnen we weten wanneer ze de waarheid spreken en wanneer niet ? > vermits ze daar toch durven liegen (is bewezen ), durven ze dan > allemaal liegen of is het er maar ene ? als het er maar ene is, waarom > krijgt die dan zijn ontslag niet ? misschien omdat ze dan meer dan ene > moeten ontslaan ? voor mij moet die guchelaar deruit ! DE VUILE > LEUGENAAR !!!! > > Alleen een fervente Humolezer kan noname heten wanneer hij last heeft van een delirium tremens op taalgebied. -- VGQ |
Quasimodus, is dat zo duidelijk dat ik Humo lees ??
Misschien daardoor dat ik altijd zo kan genieten van Uw commentaren...;-) ?? Lap, weeral een raadsel meer opgelost ! >> moet dien onnozelaar nu onslag nemen of niet ? >> hij heeft gelogen ! >> als hij mag aanblijven van de overige VLaamse Demonen, >> wat kunnen we dan nog van hen geloven ? >> hoe kunnen we weten wanneer ze de waarheid spreken en wanneer niet ? >> vermits ze daar toch durven liegen (is bewezen ), durven ze dan >> allemaal liegen of is het er maar ene ? als het er maar ene is, waarom >> krijgt die dan zijn ontslag niet ? misschien omdat ze dan meer dan ene >> moeten ontslaan ? voor mij moet die guchelaar deruit ! DE VUILE >> LEUGENAAR !!!! >> >> > > Alleen een fervente Humolezer kan noname heten wanneer hij last > heeft van een delirium tremens op taalgebied. > > -- > VGQ |
Vitae forma vocatur, "Dixit" <[email protected]>, die Mon, 06 Jun
2005 20:11:17 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"noname" <[email protected]> schreef in bericht >news:1118080905.a6f1945d256d341e71f741d7d0460592@ teranews... >> moet dien onnozelaar nu onslag nemen of niet ? >> hij heeft gelogen ! >> als hij mag aanblijven van de overige VLaamse Demonen, >> wat kunnen we dan nog van hen geloven ? >> hoe kunnen we weten wanneer ze de waarheid spreken en wanneer niet ? >vermits >> ze daar toch durven liegen (is bewezen ), durven ze dan allemaal liegen of >> is het er maar ene ? als het er maar ene is, waarom krijgt die dan zijn >> ontslag niet ? misschien omdat ze dan meer dan ene moeten ontslaan ? >> voor mij moet die guchelaar deruit ! DE VUILE LEUGENAAR !!!! > >Het Nederlandse volk benoemt De Gucht tot ereburger en vraagt hem premier te >worden. > >Eindelijk eens iemand die weet wat het volk wil en dat ook nog eens kundig >kan zeggen. >Ik hoor alleen maar jaloerse Ollanders aan alle kanten van mij. > ja, Napoleon was ook een Corsikaan en geen Fransman, Hitler een Oostenrijker en geen Duitser en Stalin een Georgiër en geen Rus....:-) -- Fusti |
noname schreef :
>moet dien onnozelaar nu onslag nemen of niet ? >hij heeft gelogen ! >als hij mag aanblijven van de overige VLaamse Demonen, >wat kunnen we dan nog van hen geloven ? >hoe kunnen we weten wanneer ze de waarheid spreken en wanneer niet ? vermits >ze daar toch durven liegen (is bewezen ), durven ze dan allemaal liegen of >is het er maar ene ? als het er maar ene is, waarom krijgt die dan zijn >ontslag niet ? misschien omdat ze dan meer dan ene moeten ontslaan ? >voor mij moet die guchelaar deruit ! DE VUILE LEUGENAAR !!!! Welkom in de wereld van de politiek, noname. Meer in het bijzonder van de VLD. Ze hadden beloofd dat ze gingen Olympische Spelen organiseren, wel ze zijn bezig. Alleen zijn het ietwat andere disciplines dan we gewoon zijn. De disciplines bestaan deze keer uit : * bochten nemen (liefst 180*) * verwijten naar elkaar toeslingeren, extra punten voor wie er leiders van bevriende landen kan bij betrekken ! * kampioenschap arrogantie voor gevorderden, volgens insiders wordt het een nek-aan-nek race tussen Verhofstadt en Degucht. * BHV splitsen (deze discipline kan jaren duren, en loopt over verschillende spelen) Ja, het zijn spannende dagen in de Belgische politiek. http://members.lycos.nl/muilkorf |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be