![]() |
CD&V moet "C" laten vallen
Vermits de CD&V voor het homohuwelijk én adoptie door homo's is moeten zij, gezien de uitspraken van de paus, de 'C' in hun naam laten vallen.
Anders zijn het huichelaars ... (De 'V' mogen ze eigenlijk ook al laten vallen.) |
Ga jij (of de paus, for that matter) even bepalen wat christelijk is en wat niet?
Niet dat ik het niet allemaal een stomende hoop stront vind, trouwens. |
Citaat:
|
Er zijn homo's die Christen zijn zu, homo's die daar belang aan besteden ondanks de homofobie van het Vaticaan.
Ik zie niet in waarom ze dat zouden moeten veranderen! |
CD&V is beter bezig dan de CVP...
Houden zo. Vlaanderen zal er beter van worden.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
C staat voor Christelijk niet voor Katholiek
nice try, no coockie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet aan de CD&V, opkomend voor het gezin, om paars achterna te hollen in zijn progressieve stellingen. Voor mij is adoptie door holebi's maatschappelijk geen vooruitgang. Ieder partij komt op voor haar waarden, wat ook logisch is, maar de CD&V laat in dit debat veel kiezers verweesd achter. |
Citaat:
Katholiek is een politieke Partij.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Btw: Christenen is de algemene term voor de volgelingen van Christus, betreft zowel de Katholieke leer als de verschillende protestanse. |
Citaat:
|
Citaat:
2. Wetenschappelijke studies? Ooit al eens van gehoord? http://www.apa.org/pi/parent.html Trouwens: http://img86.echo.cx/img86/7097/juristenkrant7ri.jpg 3. Deze beslissing zal meespelen in de evoluatie van de maatschappelijk aanvaarding van homosexualiteit, net zoals de wet rond homo-huwelijk dat gedaan heeft.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Electoraal zal hen dit duur te staan komen ... het is juist hun electoraat waarbij deze adoptie zeer gevoelig ligt. Ze willen toch zo correct zijn.
|
Het enige dat de cd&v zegt is dat ze haar parlementsleden de vrije keuze laat
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be