| dominatrix |
7 juni 2005 20:47 |
Ik ben de mening toegedaan dat De Gucht net als de voltallige regering zijn beste tijd alweer ver achter zich heeft en dus gerust de stekker uit het stopcontact mag trekken!
In de Gucht zijn geval is hij deze keer nogmaals te ver gegaan, en heeft hij weer buiten zijn potje geplast! Hij heeft al wat veel van deze dingen op zijn palmares staan. Buitenlandse betrekkingen moeten ten allen tijde los staan van binnenlandse politiek, maw hoeft Kareltje niet mee te koken in het Nederlandse potje, maar dient hij zich enkel bezig te houden met het onderhouden van de goede relaties tussen beide landen: Hij moet ervoor instaan dat beide landen kunnen profiteren van gunstige relaties en doet het niet ter zaken wat Kareltje nu wel of niet vindt van de personen met wie hij in deze de onderhandelingen voert.
-De Nederlandse regering overreageert mijn inziens niet: Ze hoeven geen persoonlijke laster te slikken als zoete broodjes van Buitenlandse politici.
-De Nederlandse pers bekritiseerd zoals zij dat wil, daar hebben wij ons niet mee te moeien... dit in beide richtingen natuurlijk.
-De leugens zeggen veel meer over de Gucht dan zijn gedane uitspraken, in persoon die staat voor een openbaar ambt moet ten allen tijde te vertrouwen zijn en inzake ook een voorbeeld zijn.[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by dominatrix on 07-06-2005 at 21:52
Reason:
--------------------------------
Ik ben de mening toegedaan dat De Gucht net als de voltallige regering zijn beste tijd alweer ver achter zich heeft en dus gerust de stekker uit het stopcontact mag trekken!
In de Gucht zijn geval is hij deze keer nogmaals te ver gegaan, en heeft hij weer buiten zijn potje geplast! Hij heeft al wat veel van deze dingen op zijn palmares staan. Buitenlandse betrekkingen moeten ten allen tijde los staan van binnenlandse politiek, maw hoeft Kareltje niet mee te koken in het Nederlandse potje, maar dient hij zich enkel bezig te houden met het onderhouden van de goede relaties tussen beide landen: Hij moet ervoor instaan dat beide landen kunnen profiteren van gunstige relaties en doet het niet ter zaken wat Kareltje nu wel of niet vindt van de personen met wie hij in deze de onderhandelingen voert.
-De Nederlandse regering overreageert mijn inziens niet: Ze hoeven geen persoonlijke laster te slikken als zoete broodjes van Buitenlandse politici.
-De Nederlandse pers bekritiseerd zoals zij dat wil, daar hebben wij ons niet mee te moeien... dit in beide richtingen natuurlijk.
-De leugens zeggen veel meer over de Gucht dan zijn gedane uitspraken, in persoon die staat voor een openbaar ambt moet ten allen tijde te vertrouwen zijn en inzake ook een voorbeeld zijn.[/size] |
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by dominatrix on 07-06-2005 at 21:50
Reason:
In de Gucht zijn geval is hij deze keer nogmaals te ver gegaan, en heeft hij weer buiten zijn potje geplast! Hij heeft al wat veel van deze dingen op zijn palmares staan. Buitenlandse betrekkingen moeten ten allen tijde los staan van binnenlandse politiek, maw hoeft Kareltje niet mee te koken in het Nederlandse potje, maar dient zij zich enkel bezig te houden met het onderhouden van de goede relaties tussen beide landen: Hij moet ervoor instaan dat beide landen kunnen profiteren van gunstige relaties en doet her niet ter zaken wat Kareltje nu wel dan niet vindt van de der personen met wie hij in deze de onderhandelingen voert.
-De leugens zeggen veel meer over de Gucht dan zijn gedane uitspraken, in persoon die staat voor een openbaar ambt moet ten allen tijde te vertrouwen zijn en inzake ook een voorbeeld zijn.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
In de Gucht zijn geval is hij deze keer nogmaals te ver gegaan, en heeft hij weer buiten zijn potje geplast! Hij heeft al wat veel van deze dingen op zijn palmares staan. Buitenlandse betrekkingen moeten ten allen tijde los staan van binnenlandse politiek, maw hoeft Kareltje niet mee te koken in het Nederlandse potje, maar dient zij zich enkel bezig te houden met het onderhouden van de goede relaties tussen beide landen: Hij moet ervoor instaan dat beide landen kunnen profiteren van gunstige relaties en doet her niet ter zaken wat Kareltje nu wel dan niet vindt van de der personen met wie hij in deze de onderhandelingen voert.[/size] |
[/edit]
|