Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Quiz-reglement onbereikbaar (https://forum.politics.be/showthread.php?t=35499)

Geertje 8 juni 2005 14:07

Quiz-reglement onbereikbaar

Als je vanuit de quiz-thread het reglement wil bekijken (vanuit eerste bericht) krijg je het bericht "geen toegang".

Kan het reglement nog opnieuw eens gepost worden ?

Sergei 8 juni 2005 14:32

begrijp ik het goed, diegene die de vraag juist heeft mag een nieuwe vraag bedenken?
Voor de rest mag niemand een vraag starten?..Dus altijd voortborduren op het voorgaande.

Geertje 8 juni 2005 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sergei
begrijp ik het goed, diegene die de vraag juist heeft mag een nieuwe vraag bedenken?
Voor de rest mag niemand een vraag starten?..Dus altijd voortborduren op het voorgaande.

Normaal gezien toch, men mag ook maar één keer antwoorden om het gokken tegen te gaan, behalve als er een tip volgt, dan kan je opnieuw antwoorden.

Uitzonderlijk kan er ,bvb. als de quiz te lang zou stilliggen eventueel met een nieuwe vraag gestart worden zonder dat de voorgaande opgelost is. Deze onbeantwoorde vraag kan wel dan nog altijd beantwoord worden als iemand het antwoord denkt te weten.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Geertje on 08-06-2005 at 15:36
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Normaal gezien toch, men mag ook maar één keer antwoorden om het gokken tegen te gaan, behalve als er een tip volgt, dan kan je opnieuw antwoorden.

Uitzonderlijk kan er ,bvb. als de quiz te lang zou stilliggen eventueel met een nieuwe vraag gestart worden zonder dat de voorgaande opgelost is. Deze onbeantwoorde vraag kan wel dan nog altijd beantwoord worden als iemand het antwoord denkt te weten.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Uitzonderlijk kan er ,bvb. als de quiz te lang zou stilligen eventueel met een nieuwe vraag gestart worden zonder dat de voorgaande opgelost is. Deze onbeantwoorde vraag kan wel dan nog altijd beantwoord worden als iemand het antwoord denkt te weten.[/size]
[/edit]

Sergei 8 juni 2005 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje

Uitzonderlijk kan er ,bvb. als de quiz te lang zou stilliggen eventueel met een nieuwe vraag gestart worden zonder dat de voorgaande opgelost is. Deze onbeantwoorde vraag kan wel dan nog altijd beantwoord worden als iemand het antwoord denkt te weten.

en wat noem je een aanvaardbare termijn voor dat 'stilliggen'?
is het niet beter dat je afspreekt dat degene die de vraag stalt om de zoveel tijd een extra tip geeft zodat uiteindelijk het wel geraden kan worden?

Geertje 8 juni 2005 14:55

Citaat:

en wat noem je een aanvaardbare termijn voor dat 'stilliggen'?
is het niet beter dat je afspreekt dat degene die de vraag stalt om de zoveel tijd een extra tip geeft zodat uiteindelijk het wel geraden kan worden?

Dit staat voor een deel vermeld in het quiz-reglement, maar dit is nu juist onbereikbaar.

Via deze mededeling in "suggesties & mededeling" wil ik juist de moderators erop wijzen dat dit zo is. Hiervoor dient nl. deze rubriek.

ingenious 8 juni 2005 15:25

volg gewoon de link naar het eerste deel van de quiz, dan kom je er ook. ;-)

http://forum.politics.be/showthread.php?t=8555

(ge moet wel wa geduld hebben. jeroen zijn database is nog ni helemaal wakker precies.)

ingenious 8 juni 2005 15:27

http://forum.politics.be/showpost.ph...35&postcount=1

deze werkt bij mij trouwens ook. ff c/p:

Citaat:

Het spel
Iemand stelt een vraag en diegene die het eerst het juiste antwoord post, krijgt één punt én mag de volgende vraag stellen. Zo ontstaat er na een tijd een klassement. De bedoeling is natuurlijk daarin zo hoog mogelijk vermeld te geraken.

Reglement
1. Iedereen mag op elk moment deelnemen.
2. Wie de vorige vraag correct beantwoordde, mag de volgende vraag stellen. Als die persoon gedurende meer dan 1h geen nieuwe vraag heeft gesteld, mag een vrijwilliger een nieuwe vraag stellen.
3. De vraagsteller beslist of een vraag al dan niet correct beantwoord is.
4. Een actieve quizzer wordt aangesteld door een Administrator om het klassement bij te houden en geregeld een tussenklassement te posten in de quizthread. Momenteel is nou nou de quiz-beheerder.
5. Het is slechts toegestaan éénmaal te antwoorden op eenzelfde vraag. Bij meerdere antwoorden is enkel het eerste antwoord geldig. Indien je fout antwoordde kan je pas na een tip een nieuwe poging doen. Deze regel werd ingevoerd om gokken te vermijden.

Veel plezier, en vergeet niet dat het maar een spelletje is. ;-)

Een project van het Forumparlement.

Geertje 8 juni 2005 15:30

Bij mij lukt het niet. :?

Ik krijg elke keer dit bericht :

Citaat:

vBulletin bericht

Geertje, je hebt geen toegang tot deze pagina. Dit kan door één van de volgende redenen komen:

1. Je gebruikersaccount kan onvoldoende privileges hebben. Probeer je iemand anders bericht te bewerken, administratieonderdelen te benaderen of een ander afgeschermd onderdeel?
2. Indien je een bericht probeert te plaatsen, kan een een administrator je account inactief hebben gemaakt, of je moet je account nog activeren.

Uitloggen Home

Sergei 8 juni 2005 15:34

idem hier

ingenious 8 juni 2005 15:35

ik zal een betere pc hebben. :D

Sergei 8 juni 2005 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious

Bwah ik zit op een client verbonden met een quad opteron, 16GB ram
via optische verbinding. De client is niet de snelste maar als vermogen echt nodig is laat ik die server toch het werk doen zeker. Enne, ook die kan er niet aan.

Geertje 8 juni 2005 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious

Deze pagina zal wel nog in je "temporary files" zitten, zodat hij deze niet opnieuw probeert op te halen. Dit wijst er op dat je niet zoveel je pc opkuist.

ingenious 8 juni 2005 15:46

Citaat:

Deze pagina zal wel nog in je "temporary files" zitten, zodat hij deze niet opnieuw probeert op te halen. Dit wijst er op dat je niet zoveel je pc opkuist.

:oops:

Jeroen 9 juni 2005 00:40

Ik heb gekopieerd naar de startpost van de huidige thread.
De reden dat het onbereikbaar is, is omdat gesloten threads worden verplaatst naar een verborgen 'afvalforum'.

Firestone 9 juni 2005 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Ik heb gekopieerd naar de startpost van de huidige thread.
De reden dat het onbereikbaar is, is omdat gesloten threads worden verplaatst naar een verborgen 'afvalforum'.

Bedankt!

Geertje 9 juni 2005 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Bedankt!

Ha, ge zijt terug :hug:

We hebben je gemist !!!!!!!!!!!!!!!!

Firestone 9 juni 2005 09:46

Citaat:

Ha, ge zijt terug :hug:

We hebben je gemist !!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben ontroerd.:-D

Zal echter niet zeggen waar ik was. Dat bewaar ik voor mijn volgende quizz-vraag.;-)

Sergei 11 juni 2005 16:41

Ik stop met kwissen omdat ik niet akkoord ga met de kwis reglementen of het ontbreken van kwisreglementen.

vb: Waarom moet de kwis perse een race tegen de klok zijn?
Stel, Firestone heeft gewonnen maar is op dat moment even off line.
Is dat dan direct een reden dat er een nieuwe vraag wordt gesteld?
Waarom niet een vastgestelde termijn respecteren?
Vb, een aantal uren?

Over het copy/pasten van foto's en teksten vind ik ook niks konkreets
on de regels. Nochtans kan je zomaar niet info van sites gaan grabbelen.
Ik had zo om toestemming moeten vragen om die foto van die vis te posten.
Nu kan je zeggen , who cares maar we gaan onszelf toch niet verlagen tot
het niveau van onze politiekers zeker.

Ik heb het al herhaaldelijk over de taaleigenheid gehad. Nochtans duiken er
te pas en onpas engelse teksten op. Let wel, als de vraagsteller het expliciet
toelaat dan kan ik het nog aannemen.

Gezien de regels waarschijnlijk zo blijven steek ik in dat onderwerp dan ook geen
tijd meer in.

numarx 11 juni 2005 18:15

God-damn!

Sergei 11 juni 2005 21:48

Vloeken helpt niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be