![]() |
Quiz-reglement onbereikbaar
Als je vanuit de quiz-thread het reglement wil bekijken (vanuit eerste bericht) krijg je het bericht "geen toegang".
Kan het reglement nog opnieuw eens gepost worden ? |
begrijp ik het goed, diegene die de vraag juist heeft mag een nieuwe vraag bedenken?
Voor de rest mag niemand een vraag starten?..Dus altijd voortborduren op het voorgaande. |
Citaat:
Uitzonderlijk kan er ,bvb. als de quiz te lang zou stilliggen eventueel met een nieuwe vraag gestart worden zonder dat de voorgaande opgelost is. Deze onbeantwoorde vraag kan wel dan nog altijd beantwoord worden als iemand het antwoord denkt te weten.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
is het niet beter dat je afspreekt dat degene die de vraag stalt om de zoveel tijd een extra tip geeft zodat uiteindelijk het wel geraden kan worden? |
Citaat:
Via deze mededeling in "suggesties & mededeling" wil ik juist de moderators erop wijzen dat dit zo is. Hiervoor dient nl. deze rubriek. |
volg gewoon de link naar het eerste deel van de quiz, dan kom je er ook. ;-)
http://forum.politics.be/showthread.php?t=8555 (ge moet wel wa geduld hebben. jeroen zijn database is nog ni helemaal wakker precies.) |
http://forum.politics.be/showpost.ph...35&postcount=1
deze werkt bij mij trouwens ook. ff c/p: Citaat:
|
Bij mij lukt het niet. :?
Ik krijg elke keer dit bericht : Citaat:
|
idem hier
|
ik zal een betere pc hebben. :D
|
Citaat:
via optische verbinding. De client is niet de snelste maar als vermogen echt nodig is laat ik die server toch het werk doen zeker. Enne, ook die kan er niet aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb gekopieerd naar de startpost van de huidige thread.
De reden dat het onbereikbaar is, is omdat gesloten threads worden verplaatst naar een verborgen 'afvalforum'. |
Citaat:
|
Citaat:
We hebben je gemist !!!!!!!!!!!!!!!! |
Citaat:
Zal echter niet zeggen waar ik was. Dat bewaar ik voor mijn volgende quizz-vraag.;-) |
Ik stop met kwissen omdat ik niet akkoord ga met de kwis reglementen of het ontbreken van kwisreglementen.
vb: Waarom moet de kwis perse een race tegen de klok zijn? Stel, Firestone heeft gewonnen maar is op dat moment even off line. Is dat dan direct een reden dat er een nieuwe vraag wordt gesteld? Waarom niet een vastgestelde termijn respecteren? Vb, een aantal uren? Over het copy/pasten van foto's en teksten vind ik ook niks konkreets on de regels. Nochtans kan je zomaar niet info van sites gaan grabbelen. Ik had zo om toestemming moeten vragen om die foto van die vis te posten. Nu kan je zeggen , who cares maar we gaan onszelf toch niet verlagen tot het niveau van onze politiekers zeker. Ik heb het al herhaaldelijk over de taaleigenheid gehad. Nochtans duiken er te pas en onpas engelse teksten op. Let wel, als de vraagsteller het expliciet toelaat dan kan ik het nog aannemen. Gezien de regels waarschijnlijk zo blijven steek ik in dat onderwerp dan ook geen tijd meer in. |
God-damn!
|
Vloeken helpt niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be