Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
We moeten van die betuttelinstelling zien af te geraken Big.Vandeweek zei men vader nog dat ze de dienstplicht nooit hadden mogen afschaffen.Daar kreeg een 18 jarige nog ballen aan zijn lijf.Ik meen echt dat in de jaren 80 eind jaren 90 het veel beter was.
|
Straf, want de dienstplicht is afgeschaft eind jaren '80. Als jullie nu eens zouden ophouden met te zeiken en kijken waarom de stempelcontrole wordt afgeschaft! OMDAT HET NIET WERKT! De stempelcontrole was bedoeld om zwartwerkers op te sporen maar het werkt niet, die profiteurs komen eventjes hun stempel laten zetten en zijn dan terug verder gaan schilderen, of behangen,.... Anders zit je te zagen dat alles wat de regering doet te veel kost, nu schaffen ze iets af dat effectief te veel kost en dan is't weer nie goe, de verzuring zit weer diep hoor, gaat eens goe van bil vanavond, ge zult wat zonniger zijn.
Er moet toch een efficiënter systeem zijn om die rotzakken te pakken; want versta me niet verkeerd, ik heb al veel jobs gehad maar ik ben nog geen maand werkloos geweest omdat ik elke keer een job zocht en omdat ik niet te kieskeurig was; ja ik heb soms onder m'n diploma gewerkt, is dat dan een schande om als universitair in een supermarkt te werken? Schaf ddie inefficiënte controle af en werf met het vrijgekomen geld meer controleurs aan die onverwacht komen controleren, ge zult ze zien vallen lijk vliegen. En diegenen die écht werk zoeken krijgen dan de kans om te gaan solliciteren. Toen ik tussen twee jobs zat, maakte ik er een punt van om tenminste 8 uur per dag te spenderen aan werk zoeken, net zoals een fulltime job, en dan is aanschuiven voor zo'n stomme stempel wel het laatste dat je nodig hebt.[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Slasty on 08-06-2005 at 20:07
Reason:
--------------------------------
Citaat:
We moeten van die betuttelinstelling zien af te geraken Big.Vandeweek zei men vader nog dat ze de dienstplicht nooit hadden mogen afschaffen.Daar kreeg een 18 jarige nog ballen aan zijn lijf.Ik meen echt dat in de jaren 80 eind jaren 90 het veel beter was.
|
Straf, want de dienstplicht is afgeschaft eind jaren '80. Als jullie nu eens zouden ophouden met te zeiken en kijken waarom de stempelcontrole wordt afgeschaft! OMDAT HET NIET WERKT! De stempelcontrole was bedoeld om zwartwerkers op te sporen maar het werkt niet, die profiteurs komen eventjes hun stempel laten zetten en zijn dan terug verder gaan schilderen, of behangen,.... Anders zit je te zagen dat alles wat de regering doet te veel kost, nu schaffen ze iets af dat effectief te veel kost en dan is't weer nie goe, de verzuring zit weer diep hoor, gaat eens goe van bil vanavond, ge zult wat zonniger zijn.
Er moet toch een efficiënter systeem zijn om die rotzakken te pakken; want versta me niet verkeerd, ik heb al veel jobs gehad maar ik ben nog geen maand werkloos geweest omdat ik elke keer een job zocht en omdat ik niet te kieskeurig was; ja ik heb soms onder m'n diploma gewerkt, is dat dan een schande om als universitair in een supermarkt te werken? Schaf ddie inefficiënte controle af en werf met het vrijgekomen geld meer controleurs aan die onverwacht komen controleren, ge zult ze zien vallen lijk vliegen. En diegenen die écht werk zoeken krijgen dan de kans om te gaan solliciteren. Toen ik tussen twee jobs zat, maakte ik er een punt van om tenminste 8 uur per dag te spenderen aan werk zoeken, net zoals een fulltime job, en dan is aanschuiven voor zo'n stomme stempel wel het laatste dat je nodig hebt.[/size] |
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Slasty on 08-06-2005 at 20:05
Reason:
Citaat:
|
Straf, want de dienstplicht is afgeschaft eind jaren '80. Als jullie nu een zouden ophouden met te zeiken en kijken waarom de stempelcontrole wordt afgeschaft! OMDAT HET NIET WERKT! De stempelcontrole was bedoeld om zwartwerkers op te sporen maar het werkt niet, die profiteurs komen eventjes hun stempel laten zetten en zijn dan terug verder gaan schilderen, of behangen,.... Anders zit je te zagen dat alles wat de regering doet te veel kost, nu schaffen ze iets af dat effectief te veel kost en dan is't weer nie goe, de verzuring zit weer diep hoor, gaat eens goe van bil vanavond, ge zult wat zonniger zijn.
Er moet toch een efficiënter systeem zijn om die rotzakken te pakken; want versta me niet verkeerd, ik heb al veel jobs gehad maar ik ben nog geen maand werkloos geweest omdat ik elke keer een job zocht en omdat ik niet te kieskeurig was; ja ik heb soms onder m'n diploma gewerkt, is dat dan een schande om als universitair in een supermarkt te werken? Schaf ddie inefficiënte controle af en werf met het vrijgekomen geld meer controleurs aan die onverwacht komen controleren, ge zult ze zien vallen lijk vliegen. En diegenen die écht werk zoeken krijgen dan de kans om te gaan solliciteren.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
Citaat:
|
Straf, want de dienstplicht is afgeschaft eind jaren '80. Als jullie nu een zouden ophouden met te zeiken en kijken waarom de stempelcontrole wordt afgeschaft! OMDAT HET NIET WERKT! De stempelcontrole was bedoeld om zwartwerkers op te sporen maar het werkt niet, die profiteurs komen eventjes hun stempel laten zetten en zijn dan terug verder gaan schilderen, of behangen,.... Anders zit je te zagen dat alles wat de regering doet te veel kost, nu schaffen ze iets af dat effectief te veel kost en dan is't weer nie goe, de verzuring zit weer diep hoor, gaat eens goe van bil vanavond, ge zult wat zonniger zijn.
Er moet toch een efficiënter systeem zijn om die rotzakken te pakken; want versta me niet verkeerd, ik heb al veel jobs gehad maar ik ben nog geen maand werkloos geweest omdat ik elke keer een job zocht en omdat ik niet te kieskeurig was; ja ik heb soms onder m'n dploma gewerkt, is dat dan een schande om als universiteit in een supermarkt te werken? Schaf ddie inefficiënte controle af en werf met het vrijgekomen geld meer controleurs aan die onverwacht komen controleren, ge zult ze zien vallen lijk vliegen. En diegenen die écht werk zoeken krijgen dan de kans om te gaan solliciteren.[/size] |
[/edit]
|