![]() |
Ze geven veel holebi's valse hoop"
Ze geven veel holebi's valse hoop"
![]() ![]() voorstander van de openstelling van adoptie voor holebi's. Volgens hen willen de meeste partnerlanden van België geen kinderen laten adopteren door een homokoppel. "We moeten al veel moeite doen om een aanvraag van een alleenstaande vrouw in orde te krijgen. Voor een alleenstaande man is dat onmogelijk", klinkt het. "Het voorstel is hypocriet omdat nu heel wat mensen valse hoop koesteren." De adoptieregeling voor holebi's is vooral belangrijk voor bestaande kop- pels. Die voeden nu vaak mee de kinde- ren van hun partner op en krijgen door adoptie meer rechtszekerheid. bron Radio 1 In de praktijk kan het dus nog een dode mus blijken... |
Posten in een bestaande topic was te moeilijk veronderstel ik?
3rde topic over 1 onderwerp, spam anybody? |
Wedden dat ze de homo's positief zullen discrimineren! En dat normale ouderkoppels langer zullen moeten wachten! In dit apeland is werkelijke alles mogelijk!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1. niet alle adoptie komt van het buitenland 2. In elke materie moeten er voorlopers zijn, het zal alleen leiden tot verdere aanvaarding van homosexualiteit & holebi-adoptie. Het niet aanvaarden van adoptie in het buitenland is geen reden om in ons land te discrimineren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw intelligentie schrikt mij zoveel af dat u ver op ignore staat. |
Citaat:
2. ook in pedofilie, bestialiteit,...? Laten we houden wat goed is, er is al genoeg kapotgemaakt door zgn "voorlopers"! |
Citaat:
|
Citaat:
2. Klopt, ik ben heel blij dat we ook racisme, slavernij, etc bewaard hebben. |
Citaat:
2. ben je soms islamiet? |
Citaat:
Oh en laten we een linkiewinkiekrant niet vergeten: http://img86.echo.cx/img86/7097/juristenkrant7ri.jpg 2. Waarom? |
niet veel reactie hyoensje, komt er nog iets van?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be