Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Nieuwe look politiewagens (https://forum.politics.be/showthread.php?t=3555)

Zeno! 26 mei 2003 20:00

Zoals u wellicht allemaal weet, zien de politiewagens er tegenwoordig anders uit dan vroeger (omwille van de eenheidspolitie).

Vroeger kon je een politiewagen van ver zien; ze hadden namelijk een opvallende oranje streep: (en kon je dus op tijd remmen) :wink:

Nu zien de politiewagens er zó uit:

de politie -nieuwe stijl

Vooral langs de voor- en achterkant kan je vanop afstand nauwelijks zien dat het om een politiewagen gaat...

Je kan dus op de autostrade een politiewagen voorbijrijden aan 140km/u zonder het op tijd te beseffen... :?

Of is dit misschien net de bedoeling? De smeerlappen! :wink:

Vlaamse Leeuw 26 mei 2003 20:02

Het is wel wat meer flashy.

Zeno! 27 mei 2003 13:50

Die Alfa Romeo zou ik wel willen...! 8O 8)

numarx 27 mei 2003 14:10

Ik vind ze er wel keeewl uitzien!

Vlaamse Leeuw 27 mei 2003 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno1
Die Alfa Romeo zou ik wel willen...! 8O 8)

Ik ook wel.

Jorge 27 mei 2003 15:31

Ik vind da ze nogal op de Hollandsche politievrienden trekken. :?

Kotsmos 27 mei 2003 15:37

Citaat:

Vooral langs de voor- en achterkant kan je vanop afstand nauwelijks zien dat het om een politiewagen gaat...

er staat POLITIE op. Wat wilt ge nog meer?

Zeno! 27 mei 2003 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Citaat:

er staat POLITIE op. Wat wilt ge nog meer?

Ik zei: vanop afstand...

Fredje 27 mei 2003 16:28

Het is misschien te klein geschreven om vanop afstand te kunnen lezen, maar geef toe die zwaailichten geven toch een al kleine hint. :wink: :D

C uit W 27 mei 2003 17:33

Hun auto's zijn veel beter dan hun kostuums, 't zijn precies opdieners in de mc Donalds. met dat zielig klakje en vormeloze hemdje.

Vlaamse Leeuw 27 mei 2003 18:37

En een grote M op de achterkant. :wink:

Tantist 27 mei 2003 19:41

Citaat:

Aaah seh, de mannen van 't warm water!!!!

Citaat:

Boehoehoe, zo lelijk... Trouwens, wat je zegt klopt niet: met die halve discotheek op hun dak vallen ze redelijk goed op ;-)

De Vliegende Hollander 30 mei 2003 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jorge
Ik vind da ze nogal op de Hollandsche politievrienden trekken. :?

Mooi zo, weten wij ook wanneer we snel de weed moeten verbergen toch? :lol:

madmax 2 juni 2003 19:47

Als regelmatig bestuurder van deze voertuigen kan ik jullie zeggen dat ikzelf ook niet gelukkig ben met de nieuwe stripping. Ook het uniform is een miskleun van jewelste. De dorpsfanfare heeft een mooier. Al onze uniformen die wij nu hebben ( enkele fonkelnieuw) kunnen we als stofdoek gebruiken binnen enkele jaren. De algemene werking is gelukkig wel drastisch verbeterd met de hervormingen, dat is wat eigenlijk telt.

Supe®Staaf 2 juni 2003 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door madmax
De algemene werking is gelukkig wel drastisch verbeterd met de hervormingen

De bevolking merkt er anders weinig van.
Waar de witte comités om vroegen was niet om jullie in een ander pakje te steken, maar dat justitie, crapuuls uit wiens kelder ze onder het oog van de camera's kinderen uithaalden, op efficiënte manier zou berechten.
Na bijna TIEN jaar komt er nog geen schot in die onverkwikkelijke affaire.
Enfin, veel plezier met uw nieuwe weddeschalen, hemden, klakskes en dienstvoertuigen. :? 8O :x

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be