Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Israël gaat geluidswapen inzetten tegen weerspannige Gaza kolonisten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=35574)

/\|cazar 10 juni 2005 14:57

Israël gaat geluidswapen inzetten tegen weerspannige Gaza kolonisten

http://news.yahoo.com/s/ap/20050610/...ael_the_scream

Meer moet dat niet zijn: geen bloedvergieten en dagenlang koppijn.
Iemand interesse om vervallen dafalgannekes naar ginder te exporteren ? :)

solidarnosc 10 juni 2005 15:22

Niet echt origineel. Als ik me niet vergis heeft een gast uit het oude testament hen dit al voorgedaan. ;)

Herr Flick 10 juni 2005 15:50

Ik heb nog nen heleboel, goeie klassieke boenke boenke muziek liggen, ...

Als de mossad interesse heeft, mogen ze bij mij altijd een Ceedeeke komen branden ...

;-)

/\|cazar 10 juni 2005 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Niet echt origineel. Als ik me niet vergis heeft een gast uit het oude testament hen dit al voorgedaan. ;)

toen waren er vele rare dingen mogelijk, nu ook eigenlijk.

StevenNr1 10 juni 2005 15:57

Mja, het ergste vind ik toch dat de Israëlische zionistische overheid die kolonisten gebruikt heeft.

Riksken 10 juni 2005 15:59

Niks nieuw, bestaat al bijna 60 jaar.

/\|cazar 10 juni 2005 16:52

bestaat idd al lang ( denken we maar aan de bestorming van wacko ), maar dat de israeli's het gaan inzetten tegen hun eigen bevolking ... hmmm

VlaamseBelg 10 juni 2005 19:57

't ziet er effectief uit, als iemand misselijk is gaat de goesting om te vechten meestal snel over. Terwijl gewone pijn vaak voor nog meer aggressie zorgt.

De stenengooiertjes en hardnekkige illegale kolonisten zullen het rap doorhebben als dit ding echt werkt.

Vlaams-nationalist 10 juni 2005 20:25

[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Vlaams-nationalist on 10-06-2005 at 21:25
Reason:
--------------------------------

[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Schande !!!

Vanop gestolen land de plaatselijke bevolking zo willen kloten en verzieken. Ze mogen gvd blij zijn dat ze dat stuk land al gekregen hebben en ze zijn nog niet tevreden. Zolang Sharon zijn extremistische politiek kan voeren en altijd maar meer en meer blijft willen en er reageert niemand op...

Intifada, NU !!![/size]
[/edit]

Raven 11 juni 2005 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc

Kdenk dat jij de meeste kans maakt van ons allemaal om dat geluid eens live te kunnen horen :D

Immers, als dat in-je-oor-resonerend orgel-ding goed werkt, zullen ze het waarschijnlijk te koop stellen voor andere landen als een non-violent means of riot-control...

Wie weet, bij de volgende anti-NSV betoging hé... :wink:

solidarnosc 11 juni 2005 11:31

Bedankt voor het voorstel maar persoonlijk hou ik het liever bij het traditionele waterkanon. Noem me maar conservatief zo u wil. ;)

/\|cazar 11 juni 2005 11:45

Een ander bekend anti oproerwapen is het gigantisch schuimkanon.

Ze schieten zoveel schuim naar de heefthoofden dat ze erin vastkleven en niet meer wegkunnen. In zo'n positie kan je ze dan achteraf nog een trakteren op een traangas-of lawaaibehandeling.

Wel ambetant als je het achteraf moet gaan opruimen ... sticky ...

StevenNr1 11 juni 2005 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
De stenengooiertjes en hardnekkige illegale kolonisten zullen het rap doorhebben als dit ding echt werkt.

Je kan misschien eens afvragen waarom die jongens stenen gooien??
En die illegale kolonisten, die zijn ook niet steeds de slechterikken hoor, ok, het is goed dat de kolonies verdwijnen maar wel hyopcriets om nu de kolonisten als illegaal af te doen terwijl die daar al jaren, vaak zwaar gepushed door de Israëlische overheid wonen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be