![]() |
Naar welk niet traditioneel vakantieland wil je op vakantie gaan?
We kennen het wel: de zomer komt er aan, we vragen verlof en trekken dan en masse naar de Costa del Sol.
Maar stel dat je naar een land zou gaan dat niet zo klassiek is als vakantiebestemming, welk land zou je dan verkiezen. Met niet klassiek bedoel ik dat het niet evident is als vakantieland. Spanje is dat bijvoorbeeld wel, de Zuidpool is dat bv. niet. Voor de mensen die absoluut niet kunnen inschatten wat traditioneel is:
|
Binnen enkele weken vertrek ik voor drie weken Moravië (oostelijk Tsjechië).
Vorig jaar heb ik een maand in Transsylvanië (centraal Roemenië) rondgezworven. Hoogst genoteerd op mijn verlanglijstje is Mongolië. Gewoon een verbluffend mooi en apart land. |
Ik zou terug naar Rusland willen gaan. Ik ben er geweest in de winterperiode (en 't was daar verrekt koud hoor! Mij hoor je nooit meer klagen over Belgisch winterweer! ;)) maar ik heb absoluut niet de gelegenheid gehad om o.a. St. Petersburg te bezoeken. Moskou was de moeite, maar Rusland heeft nog zoveel meer te bieden...
Nadeel is wel dat het eten er absoluut niet lekker is (behalve borsjk dan (rode bietensoep met zure room)).[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Dat is moelijk. Er zijn zovele landen nog te bezoeken.
De Azoren dan maar. (het is wel onderdeel van Portugal maar wel weinig toeristisch) |
Ik zou momenteel graag door Irak reizen.
|
Japan
Ga er ook naar toe ;) Prachtige cultuur en geschiedenis. Alleen pokke duur als ze u nt sponsoren :-D |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tip voor hen die echt iets speciaals willen: Bhutan...
![]() ![]() Zowat het meest ongerepte land ter wereld... Aantal toeristen wordt door een bewuste politiek beperkt. Is ook prijzig en is voor westerlingen niet altijd een pretje... |
Citaat:
|
Citaat:
Een voorbeeldje: bij het ontbijt in Moskou lag een warme croissant. Ik neem daar een hap van en wat blijkt? Die croissant was gevuld met zuurkool :| |
En voor de Syrie lovers:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
|
Libië en Japan wil ik zeker eens bezoeken.
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kongo (en de rest van die regio), (voor de moment) Venezuela, Laos, IJsland en Indonesië.
|
Irak
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be