Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Di Rupo sprak met iedereen behalve... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=3579)

FRANKIE 27 mei 2003 21:44

Informateur Di Rupo sprak zowat met iedereen behalve de vertegenwoordigers van 750.000 kiezers.

Het is toch maar een "info" ronde.
Anderzijds had hij de kans om het VB voor de keus te zetten.
Zouden ze op de uitnodiging ingegaan zijn of niet.
Zo neen,dan was het VB zen geloofwaardigheid mbt regeringsdeelname meteen kwijt.
Zo ja,dan was Di Rupo nog altijd vrij, om al dan niet gevolg tegeven aan deze bijeenkomst.
En van vooraf gaande "uitsluiting" kan geen sprake meer zijn

Een gemiste kans...?

Jack Bauer 27 mei 2003 21:51

blijf maar lekker dromen :wink: :lol: :lol:

Paulus de Boskabouter 27 mei 2003 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FRANKIE
Informateur Di Rupo sprak zowat met iedereen behalve de vertegenwoordigers van 750.000 kiezers.

Het is toch maar een "info" ronde.
Anderzijds had hij de kans om het VB voor de keus te zetten.
Zouden ze op de uitnodiging ingegaan zijn of niet.
Zo neen,dan was het VB zen geloofwaardigheid mbt regeringsdeelname meteen kwijt.
Zo ja,dan was Di Rupo nog altijd vrij, om al dan niet gevolg tegeven aan deze bijeenkomst.
En van vooraf gaande "uitsluiting" kan geen sprake meer zijn

Een gemiste kans...?

Spijtige zaak.
Voor de verkiezingen had ik nog gesteld dat dit een goede zet zou kunnen zijn.
Een gemiste kans!

Kotsmos 27 mei 2003 21:53

ze willen toch niet in de federale regering.

Paulus de Boskabouter 27 mei 2003 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
ze willen toch niet in de federale regering.

Net daarom!
:idea:

numarx 27 mei 2003 22:09

Inderdaad...

Hadden ze de uitnodiging aangenomen: onderhandelingen springen af, maar ze kunnen zich niet meer verschuilen achter het cordon sanitair. Weg underdogpositie.

Hadden ze de uitnodiging afgewezen: goed zo, maar kunnen ze achteraf niet meer komen mekkeren dat ze de kans niet gehad hebben.

Jammer.

dinges 27 mei 2003 22:15

Sinds wanneer wil het Vlaams Blok met Di Rupo spreken ? Dat had ik nog niet gehoord.

Jan van den Berghe 27 mei 2003 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dinges
Sinds wanneer wil het Vlaams Blok met Di Rupo spreken ? Dat had ik nog niet gehoord.

En sedert wanneer wil Di Rupo met het Vlaams Blok spreken? Dat had ik nog niet gehoord.

Vlaamse Leeuw 27 mei 2003 23:03

Ik denk ook niet dat hij met de N-VA heeft gesproken.

Dies 27 mei 2003 23:21

En met AGALEV... zal hij ook wel niet gesproken hebben daar die informatieronde toch wel reeds in funcite is van het vormen van een regering. En niemand wil een regering vormen met het VB (en met AGALEV is het nogal onmogelijk) dus is het ook niet nodig om tijd te verspillen aan gesprekken met hen ivm het vormen van een regering. (al zou het idd beter zijn geweest zodat het duidelijk zou worden dat het mogelijk is om een regering te vormen met het VB omdat ze geen compromissen wensen te sluiten)

Jw en zijne grasmaaier 27 mei 2003 23:29

De angst zit er dik in bij de sossen...

sinful246 28 mei 2003 08:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:

En sedert wanneer wil Di Rupo met het Vlaams Blok spreken? Dat had ik nog niet gehoord.

Ja, maar willen zij wel met hem spreken? Nen homo begot. Daar spreekt ge toch nie mee, allee zeg. 8O

dinges 28 mei 2003 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:

Dat heeft hier toch niemand beweerd. Ik hoor daar net klachten over van het Vlaams Blok. Zij willen dat blijkbaar wel. Vreemd.

Von Smallhausen 28 mei 2003 10:35

Dat die kleptomane pedojanet eerst maar eens zijn oor te luisteren legt bij zijn eigen achterlicht. :lol:

numarx 28 mei 2003 11:04

He ja. Haha.

Recitator 28 mei 2003 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Von Smallhausen
Dat die kleptomane pedojanet eerst maar eens zijn oor te luisteren legt bij zijn eigen achterlicht. :lol:

von smallhausen:; check uw prive berichten. Er zit er een belangrijke bij

Domme Nik 28 mei 2003 13:50

Met Filip De Winter dus.
Gelukkig maar.
Zie je de kop al in "De Morgen" : "De Winter doet het met Di Rupo"...

Vlaamse Leeuw 28 mei 2003 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Domme Nik
Zie je de kop al in "De Morgen" : "De Winter doet het met Di Rupo"...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

joske 30 mei 2003 05:35

bij de walen tellen de vlamingen toch niet,enkel om hun royale salarissen te betalen,we moeten het blok zo sterk maken dat ze er niet meer zonder kunnen,die italiaan komt hier wat baas spelen,maar ja voor allochtonen is belgie de zoete inval. :roll:en kom niet af dat hij belg is genaturaliseerd,er zijn hier allochtonen die hier al 30 en 40 jaar wonen en genaturaliseerd maar nog geen nederlands kunnen spreken.

fernand 30 mei 2003 16:42

Het wordt toch iets te simplistis voorgesteld, alsdat het blok geen regeringsdeelname wenst.
Het programmapunt van het blok is wanneer ze in een federale regering stappen dit is om België definitief te splitsen.
Wie beweerd dat het blok geen regeringsdeelname wil, is van kwade wil of gewoon een leugenaar. :twisted:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be