Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De eerste die de 5000 haalt trakteert ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=3581)

Darwin 27 mei 2003 23:50

Hebben jullie het ook al in de mot?

Er zijn momenteel 2 forumleden in een nek aan nek race gewikkeld om om ter eerst de 5000 postings te halen.

Eonen lang lag Superstaaf op kop, maar nu staat Jan bijna eerst bovenop den Bergh.

In ieder geval dit mag niet onopgemerkt voorbijgaan.

Dit moet op het gepaste moment op de gepaste manier gevierd worden!

Wie heeft er suggesties?

alpina 27 mei 2003 23:53

Een vat, een vat, een vat!! :P

Neen, een kleine receptie is ook voldoende. :wink:

Anarcho 28 mei 2003 02:15

Wie zegt dat ik het niet haal?

:lol: :twisted:

Paulus de Boskabouter 28 mei 2003 11:10

Ik denk dat Darwin graag zou hebben dat ik het eerst aan de 5000 posts kom.
:idea:

Vlaamse Leeuw 28 mei 2003 11:43

Ik ben ook aan een opmars bezig hoor. Pas maar op voor de lachende derde . :lol: :lol: :lol:

Calle 28 mei 2003 11:44

Misschien een poll over wat ze moeten trakteren ?

Weddenschappen over wie het eerste gaat zijn ?

Vlaamse Leeuw 28 mei 2003 11:45

Een goed idee.

Pelgrim 28 mei 2003 12:06

Pfff, mag ik de mensen hier even er op attent maken dat ik hier al veel langer zit dan de meeste van jullie. Ik heb zelfs de evolutie van dit forum van vrijwel in het beginne meegemaakt, toen het nog JVD heette en ik nog onder het pseudoniem Gandalf schreef. Het is pas sinds een jaar of zo dat ik Pelgrim heet en bovendien redelijk spaarzaam ben met mijn posts. Ik had ook met gemak die 5000 kunnen halen, op dit forum.

Wat mij overigens bij de gelegenheid brengt, om de mensen die dit forum hebben uitgebouwd te feliciteren. Dat ik hier na al die jaren nog zit bewijst hoe goed werk ze leveren, want doorgaans wordt ik fora als deze wel snel beu. (Uiteraard gaat een deel van de eer ook wel naar mijn medeforumgangers hier, want die hebben mij nog niet buitengepest :wink: )

Jorge 28 mei 2003 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Pfff, mag ik de mensen hier even er op attent maken dat ik hier al veel langer zit dan de meeste van jullie. Ik heb zelfs de evolutie van dit forum van vrijwel in het beginne meegemaakt, toen het nog JVD heette en ik nog onder het pseudoniem Gandalf schreef.
Wat mij overigens bij de gelegenheid brengt, om de mensen die dit forum hebben uitgebouwd te feliciteren. Dat ik hier na al die jaren nog zit bewijst hoe goed werk ze leveren, want doorgaans wordt ik fora als deze wel snel beu. (Uiteraard gaat een deel van de eer ook wel naar mijn medeforumgangers hier, want die hebben mij nog niet buitengepest :wink: )

MAW Pelgim gaat enen betaaaaah�*�*�*�*leeeuuuuhhh & welle drinke mede (of ander blondschuimend fluidum) :wink:

Pelgrim 28 mei 2003 12:19

Ha nee, ik heb de 5000 nog niet gehaald.

Darwin 28 mei 2003 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter

Hangt er van af wat ge zoudt trakteren hé.

Jorge 28 mei 2003 12:33

Citaat:

Ha nee, ik heb de 5000 nog niet gehaald.

Wel als je al je posts onder je andere nick's bij elkaar telt & nu nie terugkrabbelen, eh!! :P

thePiano 28 mei 2003 12:54

Ik denk dat ik het tegen vanavond nog net kan halen :P

Paulus de Boskabouter 28 mei 2003 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter

Hangt er van af wat ge zoudt trakteren hé.

een traktaat over verdraagzaamheid.
:wink:

Pelgrim 28 mei 2003 13:55

Ik had beter gezwegen :wink:

Celebfin 28 mei 2003 13:59

Citaat:

Pfff, mag ik de mensen hier even er op attent maken dat ik hier al veel langer zit dan de meeste van jullie. Ik heb zelfs de evolutie van dit forum van vrijwel in het beginne meegemaakt, toen het nog JVD heette en ik nog onder het pseudoniem Gandalf schreef. Het is pas sinds een jaar of zo dat ik Pelgrim heet en bovendien redelijk spaarzaam ben met mijn posts. Ik had ook met gemak die 5000 kunnen halen, op dit forum.

Volgenede nick moet Mitrhandir zijn!!

poisonkim 28 mei 2003 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Hebben jullie het ook al in de mot?

Er zijn momenteel 2 forumleden in een nek aan nek race gewikkeld om om ter eerst de 5000 postings te halen.

Eonen lang lag Superstaaf op kop, maar nu staat Jan bijna eerst bovenop den Bergh.

In ieder geval dit mag niet onopgemerkt voorbijgaan.

Dit moet op het gepaste moment op de gepaste manier gevierd worden!

Wie heeft er suggesties?

't Was me al opgevallen dat kwantiteit hier belangrijker is dan kwaliteit...

Patriot! 29 mei 2003 17:17

Citaat:

Interesting, vertel ons over JVD, en de prehistorie van dit illustere forum!

Patriot! 29 mei 2003 17:19

Het lijkt erop dat Jan het met ruime voorsprong gaat winnen.

Proficiat, en nodig ons nu maar uit in uw plaatselijke VVB-afdeling voor een gratis vat :!:

Hans1 29 mei 2003 17:41

Vlaamse Leeuw, ben je aan zo'n opmars bezig zoals de NVA? De processie van Echternach ! :lol: :lol: :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be