instromaniac |
18 juni 2005 23:23 |
Ik speel af en toe nog eens gitaar. Vooral surfmuziek (Dick Dale, The Ventures, The Chantays, Slacktone, John & the Nightriders, etc.) (Vlomsche bands: Fifty Foot Combo, The Revelaires, The O'Haras, Reef Rider, Speedball Jr., etc.). Als dat allemaal Chinees klinkt moet je maar eens naar de soundtrack van Pulp Fiction luisteren, vooral de intro met die scheurende gitaar waarvan de versterker op ontploffen staat. Maar ja, Fender liet z'n versterkers vroeger ook testen door Dick Dale, als hij ze niet opgeblazen kreeg kon niemand dat.
PS
Surfmuziek is dus niet dat mietjes-genre van The Beach Boys ;)[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by instromaniac on 19-06-2005 at 00:24
Reason:
--------------------------------
Ik speel af en toe nog eens gitaar. Vooral surfmuziek (Dick Dale, The Ventures, The Chantays, Slacktone, John & the Nightriders, etc.) (Vlomsche bands: Fifty Foot Combo, The Revelaires, The O'Haras, Reef Rider, Speedball Jr., etc.). Als dat allemaal Chinees klinkt moet je maar eens naar de soundtrack van Pulp Fiction luisteren, vooral de intro met die scheurende gitaar waarvan de versterker op ontploffen staat. Maar ja, Fender liet z'n versterkers vroeger ook testen door Dick Dale, als hij ze niet opgeblazen kreeg kon niemand dat.
PS
Surfmuziek is dus niet dat mietjes-genre van The Beach Boys ;)[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Ik speel af en toe nog eens gitaar. Vooral surfmuziek (Dick Dale, The Ventures, The Chantays, Slacktone, John & the Nightriders, etc.) (Vlomsche bands: Fifty Foot Combo, The Revelaires, The O'Haras, Reef Rider, Speedball Jr., etc.). Als dat allemaal Chinees klinkt moet je maar eens naar de soundtrack van Pulp Fiction luisteren, vooral de intro met die scheurende gitaar waarvan de versterker op ontploffen staat. Maar ja, Fender liet z'n versterkers vroeger ook testen door Dick Dale, als hij ze niet opgeblazen kreeg kon niemand dat.[/size] |
[/edit]
|